Gå til innhold

Hun sa ja!

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Ble så glad i dag, for hun jeg hadde håpet ville være forlover for meg sa ja! Hun sa at hun selvfølgelig ville, men at hun ikke er helt sikker på hva det vil si å være forlover. Jeg sa at det eneste jeg krever er at hun skriver under på forlovererklæringen, ellers får hun være så mye eller lite involvert som hun ønsker. Tenkte likevel å maile henne noen tips (hun har nemlig lyst til å hjelpe til en del).

Ble så fornøyd! Hyggelig å ha sin beste og eldste venninne som forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig da!! Jeg har også valgt ei venninne som jeg har kjent siden barneskolen.. Det var så hyggelig at hun også sa ja, vi ble rørt begge to og det kom noen tårer fra begge to. Jeg er så gla jeg også!! Vet at hun kommer til å gjøre en bra jobb. Hun har et år på å øve seg på å holde en tale, det trenger hun, det er det verste hun vet stakkars....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre, Popelka. For det var den samme venninnen som du først ble litt skuffet over da du annonserte for henne at du skulle gifte deg, ikke sant? Uansett: gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig lettet - det var som sagt hu som først var skeptisk. Hun bor i utlandet, så det blir ikke så lett for henne å være med på planleggingen, men snart skal vi på en litenferietur sammen, så det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg! :P Flott å kunne ha den forloveren du ønsker deg mest! Jeg har også en venninne jeg har kjent veldig lenge, hadde blitt lei meg om hun sa nei... Lykke til fremover, med forlover i boks! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Popelka!

Min forlover befant seg i Kina hele det halve året som gikk fra vi begynte å planlegge og til bryllupet var. Jeg ringte henne to dager før hun skulle dra dit for å spørre om hun ville være forlover, og hun ble kjempeglad selv om hun oppi alt jo var litt lei seg for at hun fikk vært med på planlegging i litt mindre grad enn om hun hadde vært i Norge...

Vi fikk påskeferien sammen i Kina, og selv om det ikke ble så mye bryllupsprat der - var nok andre ting å se og gjøre der - så hjalp det litt :) Telefonen ble flittig brukt, og hun var her hos oss de siste fem dagene før bryllupet og fikk i alle fall "gjort skikkelig nytte for seg" da *ler*

Min konklusjon er i alle fall at det fungerer helt supert selv om forloveren er på andre kanten av kloden i planleggingstiden, man har jo mail og telefon, og så lenge hun er tilbake hos deg til bryllupet er jo alt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...