AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Foreløpig beregnet skatt til gode(uten renter) og så står det en sum...Er det noe jeg skal betale eller få igjen?Og evt når vil jeg få de eller betale de?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Du får de pengene igjen. Pluss noen kroner til som ikke er regnet ut enda. De kommer fra juni og utover noen mnd. Det er så forskjellig for folk. når de blir utbetalt. Jeg får mine i juni, stortsett. Gratulerer!
Glynis Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Nei, du må betale. Med renter. Det er omvendtdagen i dag og 'gode' er et negativt ord og 'uten' betyr med. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Nei, du må betale. Med renter. Det er omvendtdagen i dag og 'gode' er et negativt ord og 'uten' betyr med. Tull og tøys. Skatt til gode betyr at en får dette utbetalt. Skal man derimot betale skatt (får restskatt) står det noe sånt som "foreløpig beregnet restskatt - å betale"
Gjest Tekola Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Hæ? Nå ble jeg forvirret!! Glynis spøker bare med deg Du får igjen penger på skatten, gratulerer!
Sol79 Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor tror egentlig så mange at skatt til gode kan bety at man skal betale skatt? Jeg fatter ikke at det går an å misforstå noe som står så tydelig. 2
Gjest Spinell Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor tror egentlig så mange at skatt til gode kan bety at man skal betale skatt? Jeg fatter ikke at det går an å misforstå noe som står så tydelig. Særlig ikke dersom man klarer å lese de to linjene over dette også, der det står hvor mye man skulle betalt i skatt og hvor mye man har betalt i skatt. Har man betalt mer enn man skulle, så får man penger tilbake og vice versa.
Glynis Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Tull og tøys. Skatt til gode betyr at en får dette utbetalt. Skal man derimot betale skatt (får restskatt) står det noe sånt som "foreløpig beregnet restskatt - å betale" Nei nå tuller du fælt. Hadde det vært så enkelt hadde vi vel ikke hatt så mange tråder her inne om det? 1
Sol79 Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Nei nå tuller du fælt. Hadde det vært så enkelt hadde vi vel ikke hatt så mange tråder her inne om det? Jeg vet at du tuller, men det er nettopp så enkelt, og akkurat derfor er det så skremmende at tilsynelatende så mange voksne mennesker ikke forstår det. Endret 30. mars 2012 av Sol79 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Det her mitt første skatte-papir jeg har fått...Så aner overhodet ikke noe mer enn det dere forklarer! TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå