AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hei! Er nå blitt utrolig lei av at motivasjonen svinger frem og tilbake hele tiden. Så nå tror jeg at jeg trenger noen som er i samme situasjon som meg som kan motivere meg i hverdagen (og som jeg kan motivere tilbake selfølgelig) . Jeg er en jente på 23 år som bor og studerer i Bergen. Har siden jeg var ferdig med puberteten vært overvektig, og det har bare komt flere kiloer med årene desverre. Har nå en BMI på nesten 35, noe jeg absolutt ikke er fornøyd med. Jeg vil ikke være feit, jeg vil være sunn og frisk Jeg liker veldig godt å trene, og liker forsåvidt også godt sunn mat. Problemet er at jeg også liker usunn mat litt for godt, og har ofte problemer med å bare komme meg på trening. :/ Kjæresten min er heller ikke alt for flink til å hjelpe meg å holde meg til slankeplanen Så - er det noen andre i Bergen (gjerne noen som trener på SIB) som har det som meg og har lyst til å gjøre noe med vekta og livsstilen, og som kunne tenke seg å ha en slankevenn å gjøre dette med? Jeg ser i hovedsak for meg noen som ikke bare har en 5-10 kg for mye, men som ligger litt mer på mitt nivå (bør gå ned 25 kg pluss/minus). Jeg er innstilt på å jobbe hardt og konsistent, og håper at vi kan motivere hverandre til å holde ut, og prøve å gjøre det til en så hyggelig opplevelse som mulig:)! Jeg holder forøvrig ikke på med noe lavkarbo-diett eller lignende, satser på å spise litt av alt, men i fornuftige mengder:) Så, kan dette være noe for deg?=)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Siden du ikke får noen direkte svar av noen her så tenkte jeg å tipse deg om at Grete Roede har veldig mange kurs i Bergen. Utrolig hyggelige damer som jobber der og de blir en slags "venn" med hjelp og støtte underveis. Jeg har hatt mye god hjelp hos de. Det koster penger, men det er ikke sååå dyrt i forhold til det du får igjen av bedre helse, kosthold og oppskrifter. Jeg ønsket meg et kurs til bursdagen en gang. Har du mye penger så vet jeg også om et senter der du trener en til en med personlig trener. Kun dere to i rommet og du blir fulgt ekstremt godt opp. Han som jobber mest med overvektige der er utrolig flink og en skikkelig jovial fyr. Men som sagt, det koster penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå