Gjest Trulselinemor Skrevet 17. januar 2004 #1 Del Skrevet 17. januar 2004 I se og hør fra tirsdagen så stod det om ei jente som levde i 21 smertefulle mnd. Familien bor på Hedmark. Har dere lest det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. januar 2004 #2 Del Skrevet 17. januar 2004 ja, jeg leste det. fikk det helt vondt i meg.. stakkars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 17. januar 2004 #3 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg leste det jeg også.. takkars jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. januar 2004 #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg leste det ikke og ble fryktelig nysgjerrig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #5 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg leste det ikke og ble fryktelig nysgjerrig nå... :oops: Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. januar 2004 #6 Del Skrevet 18. januar 2004 :oops: Jeg også... Og jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. januar 2004 #7 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg skal fortelle litt i korte trekk: - Jenta var multifunksjonshemmed. - Diagnosen er uklar, men papirene viser at hun hadde stor problemer med tarmene, skader i hjernen, i lungene, på hjerte og en mulig kromosomfeil i tillegg. - Moren ble beskylt for å være hysterisk. Kravet om fostervannsprøve ble avvist. Fikk heller resept på nervetabletter. - Moren har vært gravid før og viste hvordan det var. - Hun hadde hyppige blødninger og gjennomførte 10 ultralydundersøkelser uten at det ble funnet noe galt. - Jenta kastet opp mellom 20 til 30 ganger i døgnet. - Hun hadde anfall som gjorde at hun skrek og det kunne vare mellom 10 til 12 timer i ett strekk. Her fikk dere som ikke har fått lest det en kort oppdatering. Det gjorde vondt å lese dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 18. januar 2004 #8 Del Skrevet 18. januar 2004 Huff stakkars barn og stakkars foreldre. Enkelte i helsevesenet burde kanskje lære seg å være litt ydmyke og kunsten å lytte til pasientene sine. Det hender jo faktisk at de vet hva de snakker om de også, siden de kjenner det på kroppen bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. januar 2004 #9 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg synes det er helt sjokkerende at slike ting kan skje. Marianne hadde en følelse på at noe var galt, men ingen lyttet til henne. Hun har ikke den første datteren med han hun nå fikk barn i lag med. Om han har barn fra før, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 Det folk ble nyskjerrige på,tror jeg, var om det var noe mer? kjenner du de eller...? en skikkelig fæl sak var det uansett! en mor kjenner sitt barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. januar 2004 #11 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja jeg kjenner de. Marianne er søskenbarnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå