AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Klipp av vorta med negleklipper, "rør" litt rundt med ei nål. Dypp så litt tørkepapir i eddik, legg papiret over såret og hold det fast med teip eller plaster. Dette svir. La det være på over natta, på morgenen er huden skrukkete og rota til vorta svart/grå, bruk da en pinsett og fjern det som er svart/grått. Kan være lurt å kjøre en ny runde, men da bare ha den på i 4-5 timer. Så renser du med anti-bac, tar på plaster. Av og til river du av det røde. Da forsvinner vorta iløpet av 3-4 dager. Høres ganske ekkelt ut, men det er effektivt! Noen som har prøve noe lignende før? Vet ikke om dette er old-news, men kom gjerne med tilbakemeldinger om du har prøvd denne måten før eller skal prøve nå
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Fikk litt lyst å prøve dette nå. Men litt skeptisk. Ser for meg at det svir noe veldig. Og blør det ikke veldig mye også?
makkaren Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Fikk litt lyst å prøve dette nå. Men litt skeptisk. Ser for meg at det svir noe veldig. Og blør det ikke veldig mye også? TS her. Gjør ikke fryktelig vondt, bare litt sviing, akkurat som et lite brannsår når du har fått eddiken på. Blør ikke så altfor mye, men sånn må du regne med
Minya Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Kommer litt an på vorta hvor mye man blør, noen av dem blør noe så innerst i grautskauen, andre blør bare litt og gir seg med det samme. Kan godt tenke meg at dette svir noe grønnjævlig, men i grønnsåperådene skal man jo drukne vorta i grønnsåpe og så bare bruke pinsett og plukke den ut av huden med rot og alt, så jeg vil tro det fungerer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå