Silfen Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Tidligere i dag så hikket plutselig alle sidene jeg hadde oppe, dvs de reloaded seg ut av det blå. Etter dette oppsto det noen små issues. På FB kan jeg ikke trykke på FB-ikonet for å komme til veggen. Dvs jeg kan trykke, men kun i skjøtet mellom det blå og det hvite på veggen. I tillegg så kan jeg ikke trykke på noe annet når noe på FB loader. Dessuten popper det opp en pop up når jeg trykker på ting på FB om at dette er en unsafe connection og om jeg vil fortsette. Her på forumet, på en tråd, så trykker jeg på gå til første nye innlegg-knappen. Da går den først til nye innlegget i to sekunder, før den hopper til toppen av siden. Jeg har restartet, kjørt virusskan og restartet igjen. Ved siste restart dukket det opp at control deck.ex ikke fungerte. Lukket det og restartet. Googlet dette og ser at folk som har et problem med treg oppstart har dette, men det er ikke tilfellet her. Bruker chrome som nettleser. Anyone? Endret 29. mars 2012 av Silfen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå