Gå til innhold

Hund/musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye tåler egentlig en hund av volumet til musikk, er det noe "fasit" på det?

Endret av Syden
Videoannonse
Annonse
Gjest Cessie
Skrevet

Hunden min går ut hvis han synes det blir for høyt... Men hunder hører jo mye bedre enn oss, så jeg prøver å begrense volumet litt når hunden er med i bilen f.eks.

• Liker 2
Skrevet

Og det er vel som med oss at hørselen på hunder også blir svekket ved å bli utsatt for høy musikk..? Du merker det den dagen bikkja ikke kommer på innkalling :fnise:

Skrevet

Og det er vel som med oss at hørselen på hunder også blir svekket ved å bli utsatt for høy musikk..? Du merker det den dagen bikkja ikke kommer på innkalling :fnise:

haha, du sier noe der x) en merker det vell da ja, haha :fnise:

Gjest Bobler
Skrevet

Hunder hører dobbelt så godt som oss, så jeg tar hensyn i bilen. Hjemme tar jeg ikke allverden med hensyn, men kun fordi han kan gå på soverommet hvor han hører lite hvis han ønsker det.

Litt hensyn blir det jo, er dyret sliten så spiller jeg jo ikke på full guffe. Men hvis han syntes det er for høyt i stua, så går han på soverommet. :)

Skrevet

Samme son de andre her.

I bilen så demper jeg musikken fordi hun da ikke har noen mulighet til å gå vekk, og når det blir for høyt så merker jeg at hun stresser mer.

Hjemme spiller jeg på full guffe. Da har alle dyrene mulighet til å gå til et annet rom om de vil, så da har de valget.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...