Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, vi vet jo alle at påska er en tid for fråtsing, og sjokkis og alt som er laget for at alle "slankere" skal sprekke!

Så hvem er med på en liten bootcamp? Fra mandag til 2 påskedag, vi logger aktiviteter her? Gode, morsomme og kanskje noen nye måter å "trene" på?

Og motiverer hverandre til å kose oss med litt ekstra trening slik at sjokkisen som fordøyes på påskeaften, kan nytes med litt bedre samvittighet!

:spise:

Hvem er med!?!

:danse:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Blir spennende, dette :fnise: må si at denne tråden fikk meg til å få lyst til å trene ekstra mye i påska. Har jo tross alt good til til det da (sett bort ifra eksamenslesning da).

Skrevet

Jeg er definitivt med!!! Må bruke påska til å innføre gode rutiner på kosthold og trening igjen, vært ganske slapp de siste par månedene!

Skrevet

Jeg jobber og treningssenteret har teite åpningstider, men åplanen er å ikke la det stoppe meg, så ja, jeg er med!

Skrevet

Rå bra! :) dette blir morro :)

Jeg har tjuvstartet på hytta og har gått 3 skiturer (ca 600-700 cal) med høy puls, 2 i dag :) hjem til 'byen' i morgen! Morro! Om Noen kommer med gode, magre og sunne 'påske' retter mottas disse stor takk :)

Nå skal vi komme i god påskeform! :)

AnonymBruker
Skrevet

Rå bra! :) dette blir morro :)

Jeg har tjuvstartet på hytta og har gått 3 skiturer (ca 600-700 cal) med høy puls, 2 i dag :) hjem til 'byen' i morgen! Morro! Om Noen kommer med gode, magre og sunne 'påske' retter mottas disse stor takk :)

Nå skal vi komme i god påskeform! :)

Skal vi trene hver eneste dag i påsken da`?

Synd at ikke treningssenterene er åpne.... :((

Gjest Solsmil
Skrevet

Skal vi trene hver eneste dag i påsken da`?

Synd at ikke treningssenterene er åpne.... :((

Ingen som tvinger deg, og greia var kanskje mer å logge aktiviteter for å motivere andre, siden vi har en tendens til å bli litt stillesittende i påska. Ihvertfall er det vanskeligere å trene da, for mange.

Her jeg bor er treningssenterene åpne, mitt har vanlige åpningstidet i påska :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Ser ut som jeg er først her :fnise: hadde planlagt en lang langkjørøkt - type en og en halv time. Men på grunn av smerter bak leggen ble det ikke mer enn 5 km (halvtime) på tredemølla, før jeg gikk over til elipsemaskin (som jeg kun bruker de gangene jeg av forskjellige grunner ikke klarer tredemølla). Ble kun en halvtime der også, fordi det er så kjeeeeedelig. Så tok jeg en styrkeøkt for armer og ben, siden langøkta mi gikk litt til helvete. Til sammen ble det 2 timer trening - 1 time kondisjon og 1 time styrke. Så må vel si meg fornøyd, selv om ikke ting gikk helt etter planen.

Skrevet

Så flink du er Solsmil :)

Jeg hadde egentlig tenkt å sykle mye denne uka, synes det er fantstisk god trening :) Meeen her har det kommet 10 cm med snø og det er full snøstorm!

:sno:

Så den planen gikk i vasken, så jeg tenkte jeg skulle jogge en runde meg voffsen, men den ellers så værharde og ivrige Border Collien, så været, så på meg og snudde i døra! og ikke har jeg noe medlemskap hos noe treningstudio, var derfor kreativ, gikk med en og en pose opp til leiligheta(øverst i blokk) samt hentet ved for resten av denne måneden, mens jeg sprang opp trappa. La meg si at naboen som kom ut, mens jeg sto hesblæsende og låste opp, mer blå enn rød i ansiktet, sikkert vurderste ringe både mentalsykehus og ambulanse. men trening ble det :hoppe::trene:

fikk også til 40 min intensiv styrke med vekter og ball på stuegulvet! Ble faktisk en god treningsøkt tilsammen! Lenge leve kreativiteten :D

Skal prøve få med voffs på en lengre kveldstur i kveld om været roer seg litt, om ikke må jeg vel bære hunden, noe som iåforseg er også en god trenng :fnise:

Skrevet

Jeg fikk inn trening på studio i går, beinhard kondisjonstrening! I morgen er planen kino, så tenker å enten jogge ute om været holder seg, eller presse inn en økt de få timene det er åpent på trenigssenteret. Resten av uken reiser jeg hjem, så da blir det masse riding og tur i skog og mark med hunden <3

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Begynte dagen med 3K løp/jogg på mølla før jeg trente hele kroppen med styrkeøvelser. 40 mins med styrkeøvelser. Og så var det rett i stallen, møkke og stelle for to hester, og ta den ene med på leietur på ca 3K. Siden hun er drektig og ikke vil rides på mer, så må jeg leie men hun vil alikevel løpe så jeg fløy rundt i skogen i slagstøvler med en hest på slep :fnise: (og vice versa opp brattbakken)

Skrevet

Jeg er med! Skal straks avgårde til SATS for litt styrketrening.

Resten av påsken ser sånn her ut:

Onsdag - ShapePulse

Torsdag - ViPR

Fredag - Styrke (evt fri, familiebesøk)

Lørdag - Zumba

Søndag - Styrke

Mandag - Spinning

:trene:

Gjest Solsmil
Skrevet

Siden jeg mistenker en aldri så liten skade i foten min, turte jeg ikke å bruke tredemølle i dag. Og selv om jeg synes elipsemaskinen er grusomt kjedelig, så falt valget på den. Hadde egentlig tenkt å prøve en intervalløkt på den, men det funket ikke så bra så det ble en langøkt istedenfor. I en og en halv time. Etterpå trente jeg styrke for mage og rygg.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Var for sliten for treningsøkt i dag. Støl og gitt. Men vært ute en lite tur med den gravide hesten i hvert fall. Jeg får se hva jeg rekker i morgen mellom diverse møter og styr.

Skrevet (endret)

Jeg tenkte også at påsken var en fin tid å få inn gode trenings og kostholdsrutiner. Skal bare være hjemme hele påsken nemlig. Begynte godt i går med første runde 30 days shred. I kjent stil klarte jeg ikke holde meg når vi fikk besøk og snacks kom på bordet. Etterpå ble jeg så forbanna på min egen mangel på selvbeherskelse av jeg hoppa på trimsykkelen etterfulgt av situps. I dag ble det en omgang til av 30 days før jeg gikk på jobb:)

Endret av Srola
Skrevet

Rakk ikke oppdatere i går! Men fikk 3 lange turer i snøen ! Har jo helst kommet en halvmeter ! :/ må

Prøve få meg noe litt mer variert mrd

Litt høyere puls i dg :)

Skrevet

Hadde styrketrening på morgnen i dag :trene:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...