Destin Skrevet 9. april 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 9. april 2012 Haha, Peyton. Skulle ønske jeg hadde en meget bra kropp, men tusen takk! Idag jogget jeg 8 km. Først jogget jeg 5 km med en venninne, men hun ble dårlig og reiste hjem. Jeg bestemte meg å løpe litt til så da ble det 3 km ekstra. Godt for samvittigheten! Styrke idag ble 3 x 15 dips, 3 x 20 situps med beina i 90 grader og en annen styrkeøvelse som jeg ikke vet hva heter som gikk på lår og rumpe Vet at jeg ikke burde trene de samme muskelgruppene flere dager på rad, men jeg hadde ikke plass til å gjøre ryggøvelser idag, og så hadde jeg ikke så mye kreativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 9. april 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 9. april 2012 Et bilde til for inspirasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 10. april 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 10. april 2012 Igår jogget jeg jo som sagt 8 km, men det var jo ikke sammenhengende. Idag derimot klarte jeg 8 km sammenhengende! Tror jeg får mye mer ut av å jogge alene, for jeg pleier å presse meg en del, og når jeg klarer å fullføre det jeg sier til meg selv at jeg MÅ klare, så føles det ut som en enda større seier enn om jeg måtte ha hørt på noen andre. Veldig rart, men det er sånn det funker for meg. Fulgte på med litt styrke hjemme: 3 x 10 armhevinger (har tatt flere i repetisjonene før, men denne gangen var det virkelig tunge armhevinger der jeg hadde brystet omtrent nedi bakken, så er fornøyd med det!) 3 x 20 situps med beina i 90 grader og så tok jeg styrkeøvelser for anklene der jeg står i en høy dørkarm og vipper hælen opp og ned. Veldig bra å gjøre det for å styrke anklene med tanke på jogging Er VELDIG fornøyd med dagen, og i morgen planlegger jeg bakkeintervaller i den bratteste bakken jeg vet om. Grugleder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 10. april 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 10. april 2012 Uff fant noen bilder av bikinikroppen min fra sommer 2011. Jeg tør ikke poste de enda, men jeg vil poste de til denne sommeren sammen med oppdaterte bilder av meg hvis jeg har klart å nå målene mine. Men må si at det var et hardt slag å se bildene, håper bare at det kan være en drivkraft for meg, at sommer 2012 skal jeg IKKE se slik ut som på de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. april 2012 #25 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg syns enda at du tar for hardt i nå i starten... 8 km når kroppen ikke er vant til å jogge er for mye, spesielt når et er flere dager på rad! Jeg kan bare advare deg om beinhinnebetennelse (som jeg har nå, selv om jeg er forsiktig), og kneproblemer. Ikke misforstå meg, jeg syns det er fantastisk at du er så motivert, men vær obs på at du kan få belestningsskader når du tar så hardt i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 11. april 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 11. april 2012 Før jeg begynte å trene så mye som jeg gjør nå så pleide jeg å trene en gang i uka, så kroppen har hele tiden vært noenlunde vant med jogging, kanskje ikke så mye som nå, men det er ikke som at jeg har gått fra mange år uten trening til et plutselig hardkjør Jeg har også hatt gradvis opptrapping på antall treningsøkter i uka. Startet først med 2-3 i uka og nå er det sånn ca 5. Jeg har veldig gode joggesko med tykke såler, er påpasselig med å jogge på mykt underlag (er en fin løperute i skogen jeg pleier å bruke). Jeg jogger heller ikke "hardt" men passer på å rulle litt med foten, fra hæl og så til tå. Så det er ikke tramp-tramp-tramp jogging. Ellers så varierer jeg en del hvordan jeg trener kondisjon. Tar gjerne intervaller en dag og langkjøring en annen dag og så kan det hende at jeg tar en veldig rolig, kortere joggetur senere. Pleier aldri å jogge hardt på asfalt, enten går jeg eller så småjogger jeg veldig rolig Er veldig flink til å tøye og etter alle disse ukene har jeg ikke lagt merke til noe som helst smerte i beina. Så så lenge som det går såpass fint så har jeg egentlig ikke planer om kutte så veldig ned, men det er ikke som at jeg har tenkt å prøve meg på mila i morgen heller. Vil heller satse på 8 km noen ganger i uka en stund fremover og så se om jeg føler meg klar til 2 km til. Tenker sånn ca 1-2 intervall økter i uka, 1-2 langkjøring og 1-2 med en rolig, kortere joggetur. Tar ting litt etter dagsformen. men det virker ikke godt med beinhinnebetennelse nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 11. april 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 11. april 2012 Dagens økt: Bakkeintervaller! Den bratteste bakken jeg vet om skulle nok en gang bestiges x antall ganger! For et par uker siden klarte jeg så vidt fem ganger opp og ned ( ) men denne gangen tok jeg 10 ganger, og kan si meg strålende fornøyd med det! Det er utrolig hvor liten tid det går før pulsen dundrer i alle steder i kroppen, men det er deilig å kjenne hvor hardt man jobber. Håper at jeg kan klare mellom 12-15 ganger opp og ned neste gang. Styrke idag var 3 x 15 dips, 3 x 10 ryggøvelser og litt mer jobbing på spagaten.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 12. april 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) I dag har jeg malt hele ettermiddagen, men tok en 2 km joggetur og 20 armhevinger, og tøyde godt Ikke noe effektivt, men bare for å være litt i bevegelse. Endret 13. april 2012 av Destin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 13. april 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 13. april 2012 Dagens økt: Jogget 6 km 4 x 15 dips 3 x 30 situps med beina i 90 graders stilling 3 x 12 armhevinger Er fornøyd med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 15. april 2012 Forfatter #30 Del Skrevet 15. april 2012 Idag har jeg jobbet med hardt, fysisk arbeid hele dagen. Men tok likevel en joggetur etter jobb. Ble 6 km på 32 minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 19. april 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 19. april 2012 GODNYHET! Jeg har gått ned 2 kg, og jeg er så glad Blir bare enda mer motivert til å fortsette når det blir resultater ut av det Mandag og tirsdag hadde jeg treningsfri, var opptatt med mye rart. Onsdag trente jeg bakkeintervaller i en gressbakke (ganske tungt!). Tok 5 lange og 5 korte runder. En økt på ca 30 minutter før jeg avsluttet med styrke. Idag løp jeg 6 km, men jeg vet at jeg kunne løpt mye lenger. Jeg hadde bare ikke tid, for jeg skal nemlig på storbyferie Tar med meg treningstøyet dit også, kan jo hende at det blir en joggetur i en park JEG ER SÅ GLAD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 23. april 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 23. april 2012 Tilbake etter en langhelg med ferie! Det ble nok ikke noe jogging i parken i storbyen, men det ble mye trasking i parker og fra butikk til butikk. Idag startet jeg sterkt igjen med 8 km jogg, må jo komme ut av feriemoduset Tøyet godt etterpå, merker at jeg har blitt mye mykere og det er ikke så langt igjen til spagaten. Styrke idag ble 3 x 15 dips, 4 x 20 situps med beina i 90 grader og rett opp et par repetisjoner (no pain, no gain! ) og til slutt 3 x 15 armhevinger. Må bli flinkere på armhevingene, var skikkelig utmattet på slutten. Ellers så vil jeg si at jeg er forsatt i gledesrus etter sist jeg var på vekta. har gått ned 4 kg (veide 65 på mitt meste) og jeg har faktisk bare meg selv å takke for vekttapet. Det er utrolig deilig å faktisk være STOLT av seg selv og sin fremgang. og det beste er at det er GRATIS*. Du tar bare på deg noen sko og jogger utendørs. Det er bare deg selv det står på. I teorien er det faktisk så enkelt. Gleder meg til å forsette med trening, se fremgang og få et sunt forhold til kroppen min. *Viktig å kjøpe seg noen gode sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 24. april 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 24. april 2012 Idag ble det også 8 km, men ikke noe særlig styrketrening. Imorgen blir det mest sannsynlig treningsfri, men jeg tror jeg tar en styrkeøkt om jeg har tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 29. april 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 29. april 2012 Idag jogget jeg bare 6 km, siden det er en stund siden sist (tirsdag). Har vært veldig opptatt i det siste. Men på styrkefronten var jeg ganske fornøyd. tok 3 x 20 armhevinger, altså 60 (!) stk.. syns det er bra jeg og så tok jeg 3 x 20 situps med beina i 180 graders vinkel og 3 x 12 dips. Denne uken som kommer har jeg tenkt å løpe min første mil, så vi får se hvordan det går. Wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 30. april 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har sprunget min første mil! Er utrolig stolt! For litt over to måneder siden var jeg en sofagris uten like, så det er stort for meg å faktisk løpe 10 km! Er veldig glad for fremgangen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #36 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Hei.. jeg har ikke vært så aktiv inne her i det siste, men jeg holder forsatt på med trening, slik at det er sagt. Tenkte at jeg skulle poste et FØR bilde og et ETTER bilde (eller underveis bilde) Før bildet er tatt sommeren 2011, "etter" bildet er tatt idag Noen som ser noen forbedring? Jeg har også fått mye mindre pupper, fra E/F cup til C cup.. Endret 28. mai 2012 av Destin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå