Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hermes Chypher😍 ?

Anonymkode: c6a8a...660

Nei, betraktelig billigere fra Steve Madden🤭Jeg editerte, men du var tydeligvis kjappere enn meg😅

• Liker 1
Skrevet

Endelig var favoritt t-skjorta tilbake på lager. Måtte kjøpe noen da 

Skjermbilde 2025-06-27 kl. 14.50.40.png

AnonymBruker
Skrevet
Anonym_x skrev (3 minutter siden):

Nei, betraktelig billigere fra Steve Madden🤭Jeg editerte, men du var tydeligvis kjappere enn meg😅

Fine er de uansett 🤩

Anonymkode: c6a8a...660

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (På 27.6.2025 den 14.40):

Hvor da? Jeg tar gjerne imot tips. 

Jeg synes utvalget i butikkene for tida stort sett består av hvitt, beige, grått og sort, og kanskje noen nøytrale blåfarger.

HaleBob, Katrin Uri, Munthe, Gustav, kan ramse opp merker i fleng som har fargerike kjoler og klær..

Anonymkode: d1dd3...961

• Liker 1
Skrevet

Bluse fra Me + Em:

ME EM Cheesecloth Blouse  | Papaya Orange | Image 7

Bukse fra Nümph:

Nümph NUMIAMI PANTS -  - MEDIUM BLUE DENIM / blue

Jakke fra Vero Moda:

Vero moda - vmsalvieholly jakke - jakker - female - khaki, beige - m 

Sko fra Exani:

PALMA W

Kjole fra River Island:

White Shirred Midi Dress Main

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (1 time siden):

Bluse fra Me + Em:

ME EM Cheesecloth Blouse  | Papaya Orange | Image 7

Bukse fra Nümph:

Nümph NUMIAMI PANTS -  - MEDIUM BLUE DENIM / blue

Jakke fra Vero Moda:

Vero moda - vmsalvieholly jakke - jakker - female - khaki, beige - m 

Sko fra Exani:

PALMA W

Kjole fra River Island:

White Shirred Midi Dress Main

Så mye fint 😍 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt blusen fra Me + Em? De har så mye lekkert, men jeg kvier meg for å bestille fra England.

Anonymkode: 0002d...98b

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så mye fint 😍 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt blusen fra Me + Em? De har så mye lekkert, men jeg kvier meg for å bestille fra England.

Jeg bestilte fra nettsiden deres, de sender til Norge. Toll og moms er inkludert i prisen, så du betaler kun frakt i tillegg. Den kom på kr. 175,- for min bestilling :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

HaleBob, Katrin Uri, Munthe, Gustav, kan ramse opp merker i fleng som har fargerike kjoler og klær..

Anonymkode: d1dd3...961

En del av dette er utenfor mitt budsjett og størrelse, men takk for tips uansett. 

• Liker 2
Skrevet
Perelandra skrev (20 minutter siden):

En del av dette er utenfor mitt budsjett og størrelse, men takk for tips uansett. 

Nectar har en del fargerike klær, som ikke er like dyrt, og de har ting på salg og.

Skrevet
momo skrev (1 time siden):

Nectar har en del fargerike klær, som ikke er like dyrt, og de har ting på salg og.

Takk, her var det mye fint. 😊

Skrevet
momo skrev (1 time siden):

Har du noe erfaring med tanke på kvaliteten på klærne frå Nectar? De har så flotte bilder av antrekk, men jeg har aldri bestilt derifra selv 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem faen har råd til å kjøpe seg klær og sko? Ikke oss uføre på minstesats hvertfall. 

Anonymkode: 9f4ea...996

AnonymBruker
Skrevet
Elysian skrev (7 minutter siden):

Har du noe erfaring med tanke på kvaliteten på klærne frå Nectar? De har så flotte bilder av antrekk, men jeg har aldri bestilt derifra selv 

Har 2 kjoler fra de, som er i bomull. Og er fornøyd med kvaliteten, begge er over 1 år gamle, og den ene er blitt mye brukt, og vasket.

Anonymkode: 78060...e4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har 2 kjoler fra de, som er i bomull. Og er fornøyd med kvaliteten, begge er over 1 år gamle, og den ene er blitt mye brukt, og vasket.

Anonymkode: 78060...e4c

Skulle ikke være anonym.

Skrevet
momo skrev (6 minutter siden):

Skulle ikke være anonym.

Takk for tilbakemelding 😊😊

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte fra nettsiden deres, de sender til Norge. Toll og moms er inkludert i prisen, så du betaler kun frakt i tillegg. Den kom på kr. 175,- for min bestilling :) 

Så bra, tusen takk for svar :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Kjøpte meg 2 par sandaler, trengte det til sommerferien. Litt avslag var det også, - 20% og -30% 👏

IMG_1267.webp

IMG_1266.webp

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjole fra ByTimo.IMG_1703.thumb.png.220c4acafca2c1087e527927a51c3aff.png

Anonymkode: 783f0...5b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har ingen høye hæler, så...

Fra zalando's sommersalg

Screenshot_20250702_145233_SamsungInternet.thumb.jpg.79b9b3ad5dc5828f342a7f98cdc04426.jpgScreenshot_20250702_145313_SamsungInternet.thumb.jpg.6d342bf928351ffa9c9940dc1d04cafb.jpg

Screenshot_20250702_145322_SamsungInternet.thumb.jpg.fe2cd465e6a05f3ed232f6127246cb6b.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Harlekin skrev (På 19.6.2025 den 9.26):

Alt i orden! De har veldig mye fint, og det virker helt trygt å kjøpe der, så lenge man husker på at man må betale toll i tillegg til selve prisen. 

Egentlig sier nettsiden deres at alt av toll og gebyrer skal være inkludert for Norge. Men med min siste bestilling (i mai) skjedde det en feil i tollen, så jeg måtte betale toll. Disturbia la seg helt flate (skjedd en intern feil hos dem med dokumentene som skal sendes med) og jeg fikk hele beløpet tilbakebetalt 😁(var nesten 4000 kroner i toll og straffegebyr).

Kundeservicen er helt super og klærne er som oftest i veldig god til ok kvalitet. Størrelsene er også ganske riktig på det meste av det de selger. 

Men ulempen er når du skal sende ting i retur. For Disturbia legger opp til forsendelse med brevpost og ikke som pakke. Så alt du sender tilbake sender du i praksis på eget ansvar (uten sporing). Men med den gode kundeservicen så er jeg sikker på at de vil uansett ordne opp om pakken blir borte på veien. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...