AnonymBruker Skrevet 24. mars #9781 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.03): Åååå fine klær! 😍Hvor er denim jakken fra? 😮 Anonymkode: 251fe...9fe Ekspander AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.21): https://www.vakrevene.no/products/vika-crop-blazer-denim-blue Anonymkode: 48fd2...ffc Ekspander Ja, her var den 😊 Anonymkode: 58e2b...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. mars #9782 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.07): Sitter å ser oppover i tråden, vet det er litt gammelt innlegg men fy SØREN så flott! 😍 Anonymkode: 251fe...9fe Ekspander Tusen takk! Det var gøy å høyra 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. mars #9783 Del Skrevet 25. mars 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9784 Del Skrevet 26. mars Tynn Gore-Tex jakke med lufting for sykling til jobb ☺️ Anonymkode: 141c3...dad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 27. mars #9785 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 18.19): Anonymkode: 58e2b...3da Ekspander Hvor er det skjørtet fra? 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9786 Del Skrevet 27. mars Skoene ble bestilt tidligere, men hentet i dag, så 100% presist er det kanskje ikke å si at jeg kjøpte dem akkurat i dag. Anonymkode: 10209...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #9787 Del Skrevet 27. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #9788 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 23.44): Har det noe å si? Dem holder i evigheter. Og har man penger til det så hvorfor ikke? Selv har jeg begynt å handle kvalitetsklær. Og jeg merker stor forskjell på hvordan dem holder seg etter vask. Anonymkode: dc26c...449 Ekspander Mens jeg har 4 jeans som kostet 500kr som har holdt i 10år. Kjempemye brukt og vasket ofte. Ellers har jeg og endel skikkelig dyre gensere kjøpt for flere år siden. Tiltross for forsiktig vask og lite bruk har ingen holdt seg i kvalitet eller form. Pris gjenspeiler så absolutt ikke kvalitet!! Anonymkode: 0642e...e52 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 27. mars #9789 Del Skrevet 27. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 18.30): Mens jeg har 4 jeans som kostet 500kr som har holdt i 10år. Kjempemye brukt og vasket ofte. Ellers har jeg og endel skikkelig dyre gensere kjøpt for flere år siden. Tiltross for forsiktig vask og lite bruk har ingen holdt seg i kvalitet eller form. Pris gjenspeiler så absolutt ikke kvalitet!! Anonymkode: 0642e...e52 Ekspander Kan til dels være enig. På kg vil alltid dyrt si kvalitet og evigvarende. Billig vil alltid si fast fashion, dårlig kvalitet og lite miljøbevisst. Uansett! (Null unntak!) Nå er det jo en egen tråd her for de som ikke ønsket å menge seg med "polyester klubben" hvor pris var avgjørende for å delta på det en hadde kjøpt i den tråden, (ingen bidrag under 10. 000 for det var ikke kvalitet).... Jeg har selv kjøpt billig t.d. ull på h&m og det har utholdt vask etter vask og år etter år. Jeg har selv kjøpt dyre bukser som har mistet sin form etter to vask og virkelig vært "fast" i sin levetid. Dyrt og billig henger ikke alltid sammen (og en skulle tro alle voksne mennesker visste dette) med kvaliteten som noen skulle forvente. Med det sagt synes jeg denne hovedtråden av hva en har kjøpt av klær og tilbehør kan være uten fokus på str, pris, merker osv. Uten skam for om en bruker xxs eller xxl om det en har kjøpt koster 10 kroner på et loppemarked eller en jeans 1000 eller 10 000. Om en har lokal kjøpt det i nærområdet av mennesker som lager klær på fritiden og sender overskuddet til krigsutsatte i Ukraina og har såre fingrer som de må plaste med Norgesplaster pga veledighet eller om en har kjøpt noe hos Temu, eller andre butikker til whatever priser. Å diskutere over flere sider om pris på en jeans, (som forresten var amaizing 😍) er bare tåpelig (slik jeg ser det i det store bildet). Buksen var fin (😍) om den koster 50 kr eller 30 000 spiller egentlig ikke så stor rolle. Phoenix Heart skrev (På 24.3.2025 den 12.44): Den var skikkelig fin 😍 Ekspander Tusen takk Endret 27. mars av skreppamedleppa 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9790 Del Skrevet 28. mars Jodi skrev (På 27.3.2025 den 7.47): Hvor er det skjørtet fra? 🤩 Ekspander https://brustadshop.no/products/11027784-astrid-hw-skirt-aop?variant=46571160731862&country=NO¤cy=NOK Anonymkode: 48fd2...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9791 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 22.31): Linkjole fra Son de Flor 🌷 Anonymkode: aaf24...519 Ekspander Har du fått den og kunne tenkt deg å si noe om passform og søm/stoffkvalitet? Synes de har mye pent, men det er så utrolig mye der ute som er helt elendig kvalitet, og har ikke lyst å kjøpe om de ikke bruker stoff og sømteknikk verdt prisen. Er det ordentlig sømmer og sånt, ikke bare billig «sikksakk og så ut i butikk»? Anonymkode: 8f2f7...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9792 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 20.06): Har du fått den og kunne tenkt deg å si noe om passform og søm/stoffkvalitet? Synes de har mye pent, men det er så utrolig mye der ute som er helt elendig kvalitet, og har ikke lyst å kjøpe om de ikke bruker stoff og sømteknikk verdt prisen. Er det ordentlig sømmer og sånt, ikke bare billig «sikksakk og så ut i butikk»? Anonymkode: 8f2f7...0e3 Ekspander Har fått den, og den satt kjempefint og var ordentlig sydd 😊 Tvilte ikke på det, har mye fra dem og er veldig fornøyd med alt egentlig. God stoffkvalitet (som også holder seg godt i vask, jeg har kjoler fra dem som har vært med på ferie og blitt vasket mange ganger) og absolutt skikkelige sømmer! Anonymkode: aaf24...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5 timer siden #9793 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 19.57): https://brustadshop.no/products/11027784-astrid-hw-skirt-aop?variant=46571160731862&country=NO¤cy=NOK Anonymkode: 48fd2...ffc Ekspander Vakre Vene har dette og. Same pris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå