skruf Skrevet fredag kl 11:32 #9601 Del Skrevet fredag kl 11:32 Ny kosebukse: https://www.getinspired.no/klaer/bukser/pull-on-bukser/calvin-klein-wide-leg-pant-ck-000qs7278e-ub1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 20:02 #9602 Del Skrevet lørdag kl 20:02 Fløyelsjoggebukse frå Cellbes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet lørdag kl 22:11 #9603 Del Skrevet lørdag kl 22:11 Peanut skrev (På 5.10.2024 den 11.33): (Siden det er tilbehør så regner jeg bagger går som det. Har i flere år brukt en blå cordbag fra Accessorize, som håndbagasje på fly, men den er jo av stoff og kan jo bli våt og alt mulig 😐 så i går så kjøpte jeg en på Bagorama til ca 1700, satt ned fra 3100 😊 En sånn weekendbag fra House of Sajaco i lær: Reimen foran hektes til koffert så den var kjekk synes jeg 😃) Ser veldig pen og god ut!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet søndag kl 08:57 #9604 Del Skrevet søndag kl 08:57 Terry2 skrev (10 timer siden): Ser veldig pen og god ut!! Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #9605 Del Skrevet søndag kl 12:39 Blir vel under tilbehør, har kjøpt kvalitetstrømper som er lagt ut på finn.no til en billigere penge, enn om jeg skulle kjøpt de fra forretning☺️ Anonymkode: a4631...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet søndag kl 13:32 #9606 Del Skrevet søndag kl 13:32 Peanut skrev (4 timer siden): Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). Så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:52 #9607 Del Skrevet mandag kl 05:52 Peanut skrev (20 timer siden): Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). Altså en egen koffertrem pluss vanlig veskerem? Anonymkode: 81473...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet mandag kl 07:11 #9608 Del Skrevet mandag kl 07:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså en egen koffertrem pluss vanlig veskerem? Anonymkode: 81473...9d3 Japp ^^, Remmen er på siden, så man kan hekte den greit over «drahåndtaket» ^_^ Lykke! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå