skruf Skrevet 8. november #9601 Del Skrevet 8. november Ny kosebukse: https://www.getinspired.no/klaer/bukser/pull-on-bukser/calvin-klein-wide-leg-pant-ck-000qs7278e-ub1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. november #9602 Del Skrevet 9. november Fløyelsjoggebukse frå Cellbes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet 9. november #9603 Del Skrevet 9. november Peanut skrev (På 5.10.2024 den 11.33): (Siden det er tilbehør så regner jeg bagger går som det. Har i flere år brukt en blå cordbag fra Accessorize, som håndbagasje på fly, men den er jo av stoff og kan jo bli våt og alt mulig 😐 så i går så kjøpte jeg en på Bagorama til ca 1700, satt ned fra 3100 😊 En sånn weekendbag fra House of Sajaco i lær: Reimen foran hektes til koffert så den var kjekk synes jeg 😃) Ser veldig pen og god ut!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. november #9604 Del Skrevet 10. november Terry2 skrev (10 timer siden): Ser veldig pen og god ut!! Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #9605 Del Skrevet 10. november Blir vel under tilbehør, har kjøpt kvalitetstrømper som er lagt ut på finn.no til en billigere penge, enn om jeg skulle kjøpt de fra forretning☺️ Anonymkode: a4631...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet 10. november #9606 Del Skrevet 10. november Peanut skrev (4 timer siden): Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). Så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #9607 Del Skrevet 11. november Peanut skrev (20 timer siden): Kan si den har vært helt fantastisk ^^, (Den har en rem foran som kan henges over «drahåndtaket» på kofferter slik at den sitter mer fast, om man ikke vil bære den). Altså en egen koffertrem pluss vanlig veskerem? Anonymkode: 81473...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. november #9608 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså en egen koffertrem pluss vanlig veskerem? Anonymkode: 81473...9d3 Japp ^^, Remmen er på siden, så man kan hekte den greit over «drahåndtaket» ^_^ Lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 14. november #9609 Del Skrevet 14. november (endret) Nå blir det ei litta oppdatering her, lenge siden jeg har posta noe her. Så her er først topper anskaffet siden sist: (er spesielt fornøyd med de to blå fra Soyaconcept og part two, og den hvite fra… Zavannah 😀) Den vinrøde er Match og ble innkjøpt i forb med jula i fjor, og den grønne er en slags skjorte/jakke i lin fra Selected femme. Topp som «sommer-ytterplagg» Endret 14. november av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 14. november #9610 Del Skrevet 14. november Vi fortsetter spamminga med nye cardiganer av året. Fant ut at jeg ikke lenger liker cardiganer m rund hals så de er byttet ut med v-hals. Esprit (Zalando) Hettejakke, Even og Odd (Zalando): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 14. november #9611 Del Skrevet 14. november Kjoler jeg kjøpte meg til jul i fjor, kommer ikke til å kjøpe nytt i år: Grønn fra Nectar, rød fra Cream tror jeg; 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9612 Del Skrevet 14. november https://www.cos.com/en_nok/women/womenswear/coats-and-jackets/product.belted-double-faced-wool-coat-beige.1097894004.html Anonymkode: 8402b...372 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9613 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 19.37): Har du prøvd denne? Er den varm? Anonymkode: 4b8ed...0d9 nå har jeg tatt den i bruken, og kan svare - ja, det er som å kle på seg en dyne. Helt fantastisk. Og så en veldig overraskende ting: Jeg ble overrasket av regn og måtte gå i regnet i nesten en halv time. Buksa kunne vris, håret var som å komme ut av dusjen, men jakka holdt vannet ute. Anonymkode: 8402b...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. november #9614 Del Skrevet 15. november (endret) Endret 16. november av Disney Adult 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. november #9615 Del Skrevet 16. november Disney Adult skrev (13 timer siden): Åå fin kjole! Hvor er den fra? Alt var fint da ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. november #9616 Del Skrevet 16. november Disney Adult skrev (14 timer siden): Og jeg lurer på skjørtet. Har vært ute etter et slikt lenge. Er det i litt stivt stoff slik at bølgene holder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. november #9617 Del Skrevet 16. november Nikea skrev (4 timer siden): Åå fin kjole! Hvor er den fra? Alt var fint da ❤️ https://www.bubbleroom.no/p/forever-new/klaer/kjoler/festkjoler-1/sylvia-off-shoulder-mini-emerald-green Sonit skrev (2 timer siden): Og jeg lurer på skjørtet. Har vært ute etter et slikt lenge. Er det i litt stivt stoff slik at bølgene holder seg? https://www.bubbleroom.no/p/vila/klaer/skjort/vizarah-hw-skater-skirt-black Jeg håper skjørtet holder bølgene, men får se når det kommer 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. november #9618 Del Skrevet 16. november Disney Adult skrev (Akkurat nå): https://www.bubbleroom.no/p/forever-new/klaer/kjoler/festkjoler-1/sylvia-off-shoulder-mini-emerald-green https://www.bubbleroom.no/p/vila/klaer/skjort/vizarah-hw-skater-skirt-black Jeg håper skjørtet holder bølgene, men får se når det kommer 😅 Takk! 😀❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. november #9619 Del Skrevet 16. november Jumpsuit fra Kashmina. Under covid bodde jeg i en sånn i armygrønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. november #9620 Del Skrevet 16. november 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå