Capazitet Skrevet 2. august #9481 Del Skrevet 2. august 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #9482 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.3.2012 den 18.55): Prøver å få i tråd er man poster sine seneste innkjøp av klær, sko og tilbehør. Helst bilder, men skal gå uten også I dag har jeg ikke kjøpt ett eneste klesplagg, tenk det. Men i går, da ble det både sko og en dyr, pen, tynn cardigan i merinoull. Anonymkode: a574a...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #9483 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror det, dukka opp i feeden min på FB Anonymkode: 73eda...d54 WHat!? Du må ikke finne på å bestille fra noe som popper opp på FB! Anonymkode: 81473...9d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #9484 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): WHat!? Du må ikke finne på å bestille fra noe som popper opp på FB! Anonymkode: 81473...9d3 Hva er problemet? Jeg sjekket selvsagt omdømme og gikk inn på selve nettsiden før jeg bestilte. Anonymkode: 73eda...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. august #9485 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): WHat!? Du må ikke finne på å bestille fra noe som popper opp på FB! Anonymkode: 81473...9d3 ? Jeg har kjøpt 2 kjoler fra AWAN. Og endel fra Bara. Alt pga reklame på IG/FB. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #9486 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): WHat!? Du må ikke finne på å bestille fra noe som popper opp på FB! Anonymkode: 81473...9d3 hvorfor ikke? man må jo ta en selvstendig vurdering av seriøsiteten, og så er det vel uansett ikke tilfeldig hva man får reklame for i feeden. Jeg har kjøpt kvalitetsklær fra Awan, ninepine og Brora etter slik reklame, og det har vært helt problemfritt. Anonymkode: 8402b...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. august #9487 Del Skrevet 3. august Er jo ikkje berre useriøse butikkar som annonserer på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. august #9488 Del Skrevet 4. august (endret) AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 9.12): Hvor er strømpene fra? Anonymkode: 5e0b7...d3c Gudrun Sjöden, - det er strømpebukser, men de har også stripete strømper. Endret 4. august av absinthia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. august #9489 Del Skrevet 7. august Salg hos Stormberg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. august #9490 Del Skrevet 8. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #9491 Del Skrevet 8. august Fra NA-KD: Beige dressbukse Svart dressbukse Kjole Brun singlet Svart topp Fra Lager 157: Beige slengbukse Svart slengbukse Grå slengbukse Hvit joggebukse med sleng Anonymkode: 4f5fc...2e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #9492 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fra NA-KD: Beige dressbukse Svart dressbukse Kjole Brun singlet Svart topp Fra Lager 157: Beige slengbukse Svart slengbukse Grå slengbukse Hvit joggebukse med sleng Anonymkode: 4f5fc...2e6 Mye fint🤩 Anonymkode: 45d30...fd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #9493 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fra NA-KD: Beige dressbukse Svart dressbukse Kjole Brun singlet Svart topp Fra Lager 157: Beige slengbukse Svart slengbukse Grå slengbukse Hvit joggebukse med sleng Anonymkode: 4f5fc...2e6 Bukse-bonanza 😃 Anonymkode: 81473...9d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. august #9494 Del Skrevet 10. august To t-skjorter fra Match 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. august #9495 Del Skrevet 10. august 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #9496 Del Skrevet 10. august Ikke i dag, men i går, lørdag. Jean Paul linbukser og linbluse. 70% på Vic. Anonymkode: a574a...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 12. august #9497 Del Skrevet 12. august (endret) Andiata. Har blitt glad i dette merket, så det blir kanskje litt shopping derfra når jeg trenger noe. Endret 12. august av Callista 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 16. august #9498 Del Skrevet 16. august UGG Neumel Platform Chelsea Fant ut at det var greit å være tidlig ute med kjøp av vintersko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #9499 Del Skrevet 16. august Lys mintgrønne Ecco sandaler til innebruk. På salg, såklart. Anonymkode: a574a...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #9500 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 0.44): Fra NA-KD: Beige dressbukse Svart dressbukse Kjole Brun singlet Svart topp Fra Lager 157: Beige slengbukse Svart slengbukse Grå slengbukse Hvit joggebukse med sleng Anonymkode: 4f5fc...2e6 Har du link til de fra lager157? Anonymkode: 1c2ac...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå