Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-venter- skrev (3 minutter siden):

Hvordan er denne i størrelsen? Jeg ser det oppgis brystmål. Mitt mål tilsvarer S, men jeg bruker vanligvis L. 

Den er vanlig vil jeg si, så hvis du bruker L så ville jeg kjøpt L sånn at du er sikker på at den ikke blir for trang over skuldrene. Det er jo en kjoler med litt vidde i, men over skuldre og overarmer så er den ikke vid.

Personlig så får jeg litt noia hvis overdeler sitter stramt over rygg/skuldre når du strekker armene frem. Likedan at den ikke sitter stramt i livet siden denne går inn i livvidden før skjørtet går utover. Den er i bomull, så lite stretch. 

I stedet for brystmål så ta heller et midjemål og se hvilken størrelse du havner på da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De ser så digge ut! Hvilke har du? Hvis de finnes på nett :) 

Anonymkode: d7425...86f

Jeg har ingen teddyjakker nå, for jeg har for mange jakker allerede 😂 Og har ikke plass til noe mer 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (9 minutter siden):

Den er vanlig vil jeg si, så hvis du bruker L så ville jeg kjøpt L sånn at du er sikker på at den ikke blir for trang over skuldrene. Det er jo en kjoler med litt vidde i, men over skuldre og overarmer så er den ikke vid.

Personlig så får jeg litt noia hvis overdeler sitter stramt over rygg/skuldre når du strekker armene frem. Likedan at den ikke sitter stramt i livet siden denne går inn i livvidden før skjørtet går utover. Den er i bomull, så lite stretch. 

I stedet for brystmål så ta heller et midjemål og se hvilken størrelse du havner på da?

Takk for raskt svar! 
Mindre midje og mage enn pupper, nesten «perfekt» timeglass, så det er pupper og hofter som drar lasset 😅

Jeg er enig i refleksjonene dine, så måtte nok hatt en L  

Ser nå den er utsolgt i alt annet enn S, men jeg skal holde øynene oppe for modellen for jeg likte den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkebluse fra & Other Stories. Jeg elsker denne modellen og har den fra før av i rødt og i grønt.

zoomed image

Anonymkode: 08225...a0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-venter- skrev (På 19.1.2023 den 11.31):

Takk for raskt svar! 
Mindre midje og mage enn pupper, nesten «perfekt» timeglass, så det er pupper og hofter som drar lasset 😅

Jeg er enig i refleksjonene dine, så måtte nok hatt en L  

Ser nå den er utsolgt i alt annet enn S, men jeg skal holde øynene oppe for modellen for jeg likte den. 

Hvis du googler peyton dress babycord så finner du den kanskje i riktig størrelser men andre farger :) jeg har en likedan i grønn med blomstermønster også, liker begge veldig godt og har brukt de mye nå i vinter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (3 timer siden):

Hvis du googler peyton dress babycord så finner du den kanskje i riktig størrelser men andre farger :) jeg har en likedan i grønn med blomstermønster også, liker begge veldig godt og har brukt de mye nå i vinter 

Takk for tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (6 timer siden):

Sneakers fra Nike, jeans fra Selected Femme og blazer fra Mango:

Nike Sportswear - AIR MAX SYSTM BG UNISEX - Joggesko - dark smoke grey/white/flat pewter/light iron ore - 1

image.jpeg.9448a36252cd096a4418a7d79df8c7ef.jpeg

Mango - Blazer Boreal - Brun

Åh; jeansen😍 har du link til den? Den var bare helt meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

image.png.68e872f46ad8aecf378a1d72f746cd09.png

Gjør meg klar til påske :P

Anonymkode: 81473...9d3

Så flott😍. Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: 87217...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så flott😍. Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: 87217...445

Bonprix :rodmer:

Anonymkode: 81473...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte denne jeansen. Har lange bein og er relativt høy (176 cm) og rett-opp-ned-figur så spent om denne passer. Jeans er vanskelig altså!

image.thumb.png.c12915bac29cee08b2ff17732a9df20b.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Sonit said:

Bestilte denne jeansen. Har lange bein og er relativt høy (176 cm) og rett-opp-ned-figur så spent om denne passer. Jeans er vanskelig altså!

image.thumb.png.c12915bac29cee08b2ff17732a9df20b.png

Den var fin😊

Anonymkode: 97315...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Den var fin😊

Anonymkode: 97315...cd4

Ja, er spent på hvordan den er når den kommer. Heldigvis er HM super med tanke på retur i butikk, så om den ikke passer er det bare å ta en buss ned til byen ;)

Synes det er vanskelig å finne bukser til oss som er som en pinne og uten særlig midje, hofter og rumpe. 

 

Endret av Sonit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at min har hals og er mørl brun. Men lik ellers 😊

Screenshot_20230128_221547_com.android.chrome.jpg

Endret av Maestro
Glemte en detalj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...