Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skreppamedleppa skrev (12 timer siden):

Ja har handlet fra de før. Min erfaring er at de har forandret seg vesentlig fra "før". Jeg var langt mer fornøyd før, hvortid før var, tja de siste 2-3 årene har det skjedd en utvikling som jeg selv synes er til det mer negative dessverre! Desverre fordi de i utgangspunktet har litt utvalg jeg satte pris på og god kvalitet. Og jeg har likt at jeg alltid vet at på modcloth er det klær jeg liker og elsker, til overkommelig pris, til grei kvalitet.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare min misnøye igrunn 😅 Men kvaliteten har gått igjennom noe rart noe, det var bedre kvalitet før, i tillegg synes jeg personlig at det ofte er noe litt stive priser og en del i shipping for helt middels klær. Og utvalget har forandret seg, de har fremdeles sin markante stil med fine og gode plagg men det var kanskje mer 'quirky' utvalg hvor jeg hadde langt mer på ønskelisten min da en nå. Nå er det litt sånn at jeg detter inn på siden deres en og annen gang for å se, men det er ikke sånn: woop woop og stjerner og hurra meg rundt, stemning med *og den må jeg ha og den må jeg ha og den var fin..* Men jeg har kjøpt mye unike plagg derifra som jeg har fått en del kompliment for.

Men som du ser så hindrer ikke allt dette meg fra å være en trofast kunde akkurat :sjenert: Så jeg lever nok ikke opp til en misfornøyd kunde. Men ang str så har jeg selv aldri opplevd ting som er for stort sånn sett iforhold til hva jeg bestilte, og jeg er ikke akkurat store dama. Jeg har heller ikke returnert noe, så jeg kan ikke utalle meg om hvordan den praksisen er og av de klærene jeg har kjøpt har jeg vært fornøyd men igjen kanskje fordi jeg er blitt mer skeptisk og spesielt på de tingene de produserer selv.

Takk for svar :) Da skal jeg kaaanskje gi det en sjansen jeg også. Det er jo ikke superbillig, men hvis jeg finner noe som hjertet begjærer så... 

Anonymkode: 81473...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

image.png.f3eb46c9c9ce9a8321f517d3b4bfb10b.png

Fikk denne i postkassen i dag. Bestilt på kledegfint.no.

Skikkelig deilig bukse og den satt veldig fint på. Trodde den kom til å ha litt dårlig kvalitet, men det virker ikke sånn. Kommer til å bestille flere :)

 

Anonymkode: afb38...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 24.10.2022 den 21.05):

Og ny bh: 

 

928686AF-C08F-4274-9080-E88FDA2585D4.png

Den bhen der så jo helt utrolig komfortabel ut! Ble du fornøyd? Korrekt størrelse? Sliter med at stroppene gnager seg inn i skuldrene mot slutten av dagen, så det der så ut som et bra alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
Kullsyrevann skrev (10 timer siden):

Den bhen der så jo helt utrolig komfortabel ut! Ble du fornøyd? Korrekt størrelse? Sliter med at stroppene gnager seg inn i skuldrene mot slutten av dagen, så det der så ut som et bra alternativ. 

Hvis stroppene graver seg inn i skuldrene kan det hende du bruker feil størrelse. Jeg var plaget med det og gikk ned ett hakk på omkrets. Da var problemet løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (12 timer siden):

Den bhen der så jo helt utrolig komfortabel ut! Ble du fornøyd? Korrekt størrelse? Sliter med at stroppene gnager seg inn i skuldrene mot slutten av dagen, så det der så ut som et bra alternativ. 

Her er den https://www.missmary.no/no/happy-hearts-non-wired-bra-dark_blue 😊 (Jeg er ikke OP)

 

Anonymkode: 81473...9d3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (12 timer siden):

Den bhen der så jo helt utrolig komfortabel ut! Ble du fornøyd? Korrekt størrelse? Sliter med at stroppene gnager seg inn i skuldrene mot slutten av dagen, så det der så ut som et bra alternativ. 

Eg har også problem med dette, men nokre slike fiksa problemet: https://www.lindex.com/no/p/7629776-1180-hvit-sklisikre-skulderputer 

Anonymkode: 81473...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kullsyrevann skrev (På 7.11.2022 den 23.47):

Den bhen der så jo helt utrolig komfortabel ut! Ble du fornøyd? Korrekt størrelse? Sliter med at stroppene gnager seg inn i skuldrene mot slutten av dagen, så det der så ut som et bra alternativ. 

Hei! Beklager sent svar. Ja, jeg elsker den! Jeg har en G-cup, så må ha støtte. Har trodd at jeg måtte ha spiler. Men det må jeg visst ikke, med denne går det bra likevel. Deilige brede stropper, og ellers myk og god. 
(Mye bedre enn for eksempel Careless, som får puppene mine til å se deformert ut). 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (9 timer siden):

Hei! Beklager sent svar. Ja, jeg elsker den! Jeg har en G-cup, så må ha støtte. Har trodd at jeg måtte ha spiler. Men det må jeg visst ikke, med denne går det bra likevel. Deilige brede stropper, og ellers myk og god. 
(Mye bedre enn for eksempel Careless, som får puppene mine til å se deformert ut). 

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magrat skrev (På 9.11.2022 den 13.43):

Screenshot_20221109_133426_com.android.chrome~2.jpg

Jeg har den nederste kjolen og den er helt nyydelig på 🥰

Anonymkode: 2a3c6...841

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7336995_951_f_q___u_ava_merino_tshirt_cu

7336997_951_f_q_u_ava_merino_polo_cubus.

Merinoull fra Cubus. 

7316793_941_f_q_u_christie_pj_pack_cubus

Denne i onepiece-utgave. Finner ikke bilde av den.

7246909_961_f_f_u_soft_woolmicro_tights_

Og ullstrømper. Alt er handlet på Cubus, 40 % på alle klær i dag.

Anonymkode: 712a7...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, Magrat said:

Cardigan fra Odd Molly, kjøpt hos Boozt.

8251_a567519586-200555-1017_misscharmingcardigan_lightpowder_front1-2400.jpg

Screenshot_20221116_111606.jpg

Er buksa på det bildet også fra Odd Molly?

Anonymkode: 97315...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...