Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så fin! Hvor er den kjøpt? 

Anonymkode: 8bc81...151

Fant den på salg på Follestad.no. Tror den er på Zalando også. Merket er See by Chloé. 🙂

Anonymkode: 08225...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ønska meg dette skjørtet SÅ lenge, at nå bare kjøpte jeg det. Greit - nå skal det ikke kjøpes klær på lenge 😁 

927ADDB1-0A5B-45ED-81D5-A7C2D73711A9.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (38 minutter siden):

Etter tips her på forumet så har jeg bestilt meg sko fra Scetchers, max cushioning elite. Bruker vanligvis Hoka Bondi 7, men får se om ett skobytte hjelper på smerter i beiina

https://www.skechers.no/womens-max-cushioning-elite-step-up-128044ofwt

image.jpeg.abeb9916cd68b34bb01205c0d60f4330.jpeg

Håper virkelig de passer deg, ellers får jeg skyldfølelse 🤪😳🧡😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 22.56):

Regner med AB har kjøpt den på Zalando.

https://www.zalando.no/only-onlmaci-shacket-lett-jakke-pumice-stone-on321g17b-a11.html

Anonymkode: 51fdb...7a4

Det stemmer! Den finnes også både i petite og tall-versjon. Jeg er kjempefornøyd med den. Den sitter pent og er behagelig, og virker som den er perfekt som mellomperiodejakke nå som det er litt for kjølig for olajakken og ikke helt tid for vinterjakke ennå :)

Anonymkode: 916e4...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg sjøl har jeg kjøpt en collegegenser, for jeg har ingen collegegensere fra før. To langermede trøyer til treningsbruk, så slipper jeg vaske så ofte. Har denne typen fra før og vet den er god. 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (7 minutter siden):

Til meg sjøl har jeg kjøpt en collegegenser, for jeg har ingen collegegensere fra før. To langermede trøyer til treningsbruk, så slipper jeg vaske så ofte. Har denne typen fra før og vet den er god. 


 

 

Og bildene ble ikke med? Prøver igjen: 

Endret av CrazyCatLady2500
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 9.9.2022 den 11.13):

Håper virkelig de passer deg, ellers får jeg skyldfølelse 🤪😳🧡😅

Fant de på salg, så skikkelig fornøyd med det, er skikkelig spent på å ta de i bruk :) 

(men du må ikke få dårlig samvittighet, har nettopp funnet ut at jeg har en betennelsestilstand i sener, muskler, ledd osv i begge føttene…..så var nok ikke Hoka som var synderen)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (Akkurat nå):

Fant de på salg, så skikkelig fornøyd med det, er skikkelig spent på å ta de i bruk :) 

(men du må ikke få dårlig samvittighet, har nettopp funnet ut at jeg har en betennelsestilstand i sener, muskler, ledd osv i begge føttene…..så var nok ikke Hoka som var synderen)

Huff da… og det er vel ikke så lett å bli kvitt 😞 men gode sko gjør det i hvert fall ikke verre 😬 

God bedring 💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-venter- skrev (På 21.8.2022 den 13.09):

Jeg kjøpte disse to:

 

1E94FB76-4D70-4A3F-B14C-46B314191009.png

CEF8D4D1-7FE5-48EA-9678-6E0FFD435656.png

Hvordan sitter kjolen på?☺️Er veldig slank etter amming og lurer på om den blir litt dvask da...

Anonymkode: 3b164...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, CrazyCatLady2500 said:

Er det flere som ikke får lastet opp bilder? 

Nei har ikke hatt problem med det

Anonymkode: 97315...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan sitter kjolen på?☺️Er veldig slank etter amming og lurer på om den blir litt dvask da...

Anonymkode: 3b164...dae

Åh, vet ikke helt hva jeg skal svare. Keg har store pupper og skuldre, smalt liv og diger rumpe/lår. På meg sitter den skikkelig fint. Men, jeg tror den vil gjøre det nesten uansett fasong. Det er rette stoffet til å falle fint. Ikke helt glatt, men ett slags styrkefritt, knudrete stoff som de har i flere sv kjolene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan sitter kjolen på?☺️Er veldig slank etter amming og lurer på om den blir litt dvask da...

Anonymkode: 3b164...dae

Jeg har flere av denne i forskjellige farger, de sitter veldig pent på uansett fasong har jeg sett og erfart. Jeg har ikke så store pupper, men med strikken i livet så får du frem brystet mer og du ser veldig feminin ut ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...