Gjest Vampen Skrevet 10. august 2013 #641 Del Skrevet 10. august 2013 Fine kjolen til Vampen Ja, Desigual har mye fint! Det skal sies at de har mye som er veldig og ekstremt ikke-fint også da. Men i alt i alt har de mange fine, søte kjoler, til en grei pris, som er behagelig å ha på. Det har vært salg i flere nettbutikker i sommer, så jeg har pådratt meg en aldri så liten samling. Glitterskoene du kjøpte for en tid tilbake er også en favorittmerkene mine, så det har blitt en del sko fra Lola Ramona i sommer også. Salg er skummelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. august 2013 #642 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) 50% salg, så da ble det litt av hvert. Tretorn slagstøvler - 249,50 kr, satt ned fra 499 kr. Støvel fra Rieker - 349,50 kr, satt ned fra 699 kr Mørk blå Esprit-veske - 249,50 kr - satt ned fra 499 kr Svart Esprit-veske - 299,50 kr, satt ned fra 599 kr Mvh Yvonne Endret 11. august 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. august 2013 #643 Del Skrevet 11. august 2013 Det gjelder å slå til når sjeldenheter legges ut. Ok, 'alle' vet jeg har en svakehet for ekte nylonstrømper.. og nå er høstens selskapssesong snart rett rundt hjørnet. Det gjelder å slå kloen i sjeldne spesialiteter til selskapsbruk. Huket tak i midnattblå Eleganti med hhv. cuban heel og med Havanna heel. Og nå er de alt utsolgt i min størrelse. Det gjelder å være på pletten på søndag morgen gitt. Men, selskapsesongen med off. middager og den private sesongen med finere middager på byen er reddet. Manglet bare de blå, og de er i boks nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. august 2013 #644 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg hjalp mamma med å kjøpe en bursdagspresang til meg i dag. Akkurat det jeg trengte og den har deilig pusefor inni seg, slik at den holder meg god og varm om vinteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 13. august 2013 #645 Del Skrevet 13. august 2013 Edit: kjolen altså, ikke skoene, vesken eller dama. Wow.... nyyydelig kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 13. august 2013 #646 Del Skrevet 13. august 2013 Denne kjolen, i sort. Endelig en perfekt "den lille sorte". Fungerer både til hverdag og fest, og med lange ermer er den akkurat det jeg har lett etter. Lovely!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. august 2013 #647 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg hjalp mamma med å kjøpe en bursdagspresang til meg i dag. Akkurat det jeg trengte og den har deilig pusefor inni seg, slik at den holder meg god og varm om vinteren Hva heter modellen? Kjøpte meg en vintage quilt for ca ett år siden, men byttet den etter noen mnd pga sømmene gikk opp. Vurderer å kjøpe en ny quilted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. august 2013 #648 Del Skrevet 14. august 2013 Hva heter modellen? Kjøpte meg en vintage quilt for ca ett år siden, men byttet den etter noen mnd pga sømmene gikk opp. Vurderer å kjøpe en ny quilted. Vintage polarquilt with fur lining, likte den utrolig godt Tenkte den var litt mer anvendelig enn vintage quilt pga. fôret.De har den inne på Steen & Strøm i mørkebrunt i str 8-12, om jeg ikke husker feil Og for at dette ikke skal bli helt OT: Forresten kjøpte jeg en slags ridebukse fra Marlene Birger på 70% salg, et godt kjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. august 2013 #649 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Flash sale er digg BH'en for £18. Normal utsalgspris er £38. Strømpebeltet snappet jeg til meg i et tilsvarende flash sale for en liten stund siden. Edit: Kniver holder jeg selv Endret 14. august 2013 av Lille-pus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 14. august 2013 #650 Del Skrevet 14. august 2013 Kjøpte tre par strømper på Lindex og to par tilsvarende strømper hos H&M... Trenger ikke nevne hvilken type det var, for både Lindex og H&M selger en type strømper hver. Rar formulering på slutten der, men er for trøtt til å vite hvordan jeg burde skrevet det... Tips mottas med takk... Typer strømper? Strømpetype? Aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 14. august 2013 #651 Del Skrevet 14. august 2013 Flash sale er digg BH'en for £18. Normal utsalgspris er £38. Strømpebeltet snappet jeg til meg i et tilsvarende flash sale for en liten stund siden. Edit: Kniver holder jeg selv Oh la la...... så sexy! Ikke knivene altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 14. august 2013 #652 Del Skrevet 14. august 2013 Disse i mørk matt brun http://www.eurosko.no/sko/17820/roots.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. august 2013 #653 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hvem andre enn meg kan stikke nesen inn hos gullsmeden, se seg rundt og etter 2 minutter 'prikke inn' et Certina gullur som er nedsatt med 70% ! Og et ekte gullur har man alltid bruk for. Man er en Dame og en perfeksjonist... og bittelitt jålete også. Det kommer noen fine middager med champagne og flott herreselskap utover høsten.... Her er uret: Endret 15. august 2013 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 15. august 2013 #654 Del Skrevet 15. august 2013 Kjøpte meg et nytt håndsydd slips i dag: 600,- var jo ingen upris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 16. august 2013 #655 Del Skrevet 16. august 2013 Hvem andre enn meg kan stikke nesen inn hos gullsmeden, se seg rundt og etter 2 minutter 'prikke inn' et Certina gullur som er nedsatt med 70% ! Og et ekte gullur har man alltid bruk for. Man er en Dame og en perfeksjonist... og bittelitt jålete også. Det kommer noen fine middager med champagne og flott herreselskap utover høsten.... Her er uret: Certina.jpg Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. august 2013 #656 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Hvor? Champagnemiddagene? - eller hvor jeg fant gulluret ? Spøk til side: Jeg fant faktisk gulluret hos min lokale Gullfunn butikk av alle steder i verden. De hadde kun dette ene uret tilbake, og de hadde mistet originalesken. Endret 16. august 2013 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 16. august 2013 #657 Del Skrevet 16. august 2013 Edit: kjolen altså, ikke skoene, vesken eller dama. NICE kjole Vampen!! (Og der forsvant aller siste bit av Dragon Tattoo inntrykket ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. august 2013 #658 Del Skrevet 17. august 2013 NICE kjole Vampen!! (Og der forsvant aller siste bit av Dragon Tattoo inntrykket ) Hahaha! Ja, som jeg har skrevet noen ganger, jeg er ikke så svart og skummel som enkelte har hatt inntrykk av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 17. august 2013 #659 Del Skrevet 17. august 2013 Hahaha! Ja, som jeg har skrevet noen ganger, jeg er ikke så svart og skummel som enkelte har hatt inntrykk av. Har folk hatt inntrykk av at du er svart og skummel? Du virker da som å være en søt og snill dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. august 2013 #660 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg var i New York, og da ble det litt godsaker med meg hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå