Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Lyst til å meddele at i morgen kveld vet jeg hvor fine skoene jeg bestilte i morges er :)

Pakket, DHL sending er bestilt.

Sent i kveld drar pakken avgårde nedover i Europa hvor den mellomlander på minst to flyplasser før den hviler for natten, som regel på Kastrup, og i morgen tidlig reiser den til Norge med DHL fly.

Ca klokken 10 har den passer tollen, og jeg slenger innom på vei fra jobb og henter den på DHL terminalen.

Praktfull løsning. Effektivt og elegant. Meget lite venting, raskt og presist.

Gratis transport for øyeblikket.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Et snasent korsett fra What Katie Did :nigo:

- til den ublue pris av £74,95 +£8 i forsendelse (så kommer tollavgift og mva).

$(KGrHqV,!rkFGVj,s5EyBRrO8!rN-Q~~60_57.J

$(KGrHqZ,!pIFEk776WuqBRrO8!K4fg~~60_57.J

Et virkelig godt kjøp ! :danse:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Vi sier den går i kategorien "tilbehør":

En lekker gullring i gult og hvitt gull, med brilianter:-)

Og er par RayBan pilotbriller av den moderne modellen.

En charmert gullsmed og en charmert optiker ligger i Pus sitt 'kjølevann' i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote!

Acne Raya short :) Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også..

raya%20short%20s.jpg?itok=dHhA8zz5

Kjøpte også skjerfet alle har i sort og grått, synes ikke det jeg har i brunt går til så mye.

1192448-9-1352245959854.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier den går i kategorien "tilbehør":

En lekker gullring i gult og hvitt gull, med brilianter:-)

Og er par RayBan pilotbriller av den moderne modellen.

En charmert gullsmed og en charmert optiker ligger i Pus sitt 'kjølevann' i dag ;)

"Charmert"? Er du seriøs??

Anonymous poster hash: 174f6...a17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote!

Acne Raya short :) Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også..

Kjøpte også skjerfet alle har i sort og grått, synes ikke det jeg har i brunt går til så mye.

1192448-9-1352245959854.jpg

Hvor er det du fikk tak i skjerfet? Har lett etter samme farge siden juletider og gav delvis opp i februar. Kan ikke tenke meg at de allerede har begynt å selge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du fikk tak i skjerfet? Har lett etter samme farge siden juletider og gav delvis opp i februar. Kan ikke tenke meg at de allerede har begynt å selge den?

Skjerfet finnes i nettbutikken til Acne nå. Det grå er et veldig godt kjøp, det går til så mye. Definitivt mitt mest brukte skjerf i fjor. Selv har jeg nettopp bestilt den samme cardiganen som kills. Har veldig lyst på en farge til, gitt... Æsj, synd at jeg likte høstkolleksjonen til Acne så godt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerfet finnes i nettbutikken til Acne nå. Det grå er et veldig godt kjøp, det går til så mye. Definitivt mitt mest brukte skjerf i fjor. Selv har jeg nettopp bestilt den samme cardiganen som kills. Har veldig lyst på en farge til, gitt... Æsj, synd at jeg likte høstkolleksjonen til Acne så godt i år.

Så det nå! Takk for svar, har ventet på det skjerfet en god stund nå. Kjøpte et i rødt (ikke vinrødt) for to år siden og den er blitt mye brukt! Den grå er lettere å bruke med, så tenkte jeg skulle ha det.

Føler at kolleksjonene deres blir dårligere og dårligere. Acne-plaggene var mye penere før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også å ha lest noe om at dette er siste sesongen skjerfene kommer inn igjen, men vi får vel se på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også å ha lest noe om at dette er siste sesongen skjerfene kommer inn igjen, men vi får vel se på det :)

Det er jo rart hvis de slutter med dem siden de er så populære, men man vet jo aldri. Jeg har i hvert fall sikret meg de fargene jeg har lyst på.

Tips: Hvis det er noen som har lyst på et skjerf eller to så er det lurt å kjøpe nå. Retro har fått Acne i nettbutikken sin, de har mange farger inne. Det finnes også en del i Acnes nettbutikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære?

Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement.

Anonymous poster hash: b4096...58f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære?

Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement.

Anonymous poster hash: b4096...58f

Det er jo bare et veldig stort og enkelt skjerf, jeg bekymrer meg ikke for at det skal gå av moten da det passer til det meste uansett. Om du har lyst på et så ville jeg slått til da de flyr ut av hyllene ganske kjapt :)

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine, de er veldig myke og varme og en drøm å ha på når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...