Gjest Peanut Skrevet 2. desember 2017 #4701 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke akkurat kjøpt, jeg hadde en del oppsparte poeng fra Høyer (fordelskort) så brukte noen på et skjerf fra vårkolleksjonen til Holzweiler. Skjerfet kan sees her: https://www.holzweiler.no/product/katama-ethol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. desember 2017 #4702 Del Skrevet 2. desember 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 2. desember 2017 #4703 Del Skrevet 2. desember 2017 https://www.zalando.no/missguided-vinterjakke-beige-m0q21g01s-a11.html https://www.zalando.no/louche-mendel-a-line-skjort-l4621b01t-k11.html https://www.zalando.no/new-look-velvet-embossed-miniskjort-nl021b07w-g11.html https://www.zalando.no/vero-moda-petite-dongeriskjort-dark-blue-denim-vm021b00e-k11.html + litt diverse ensfargete gensere og bluser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. desember 2017 #4704 Del Skrevet 4. desember 2017 Favorittkjolen min har kommet i blått, så den måtte jeg rett og slett ha (har den nå svart, grønt, rødt og lilla): Mvh Yvonne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 4. desember 2017 #4705 Del Skrevet 4. desember 2017 5 minutter siden, Yvonne said: Favorittkjolen min har kommet i blått, så den måtte jeg rett og slett ha (har den nå svart, grønt, rødt og lilla): Mvh Yvonne Skulle ønske flere gikk kledd som deg Yvonne. Ser meget bra ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. desember 2017 #4706 Del Skrevet 4. desember 2017 9 minutter siden, herremann skrev: Skulle ønske flere gikk kledd som deg Yvonne. Ser meget bra ut! Takk! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floranda Skrevet 7. desember 2017 #4707 Del Skrevet 7. desember 2017 Kjøpte meg denne kjolen i dag. Kanskje for julete og sær for noen, men eg falt for den med det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 8. desember 2017 #4708 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. desember 2017 #4709 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Kjoler til jul. Endret 8. desember 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. desember 2017 #4710 Del Skrevet 8. desember 2017 Har funnet en del soveklær. Jeg er ikke noe glad i å gå rundt i treningstøy/joggeklær inne ved sengetid. Etter en god dusj er det godt å ta på fine tøffler, deilig pysj og morgenkåpe. Enten på hverdagene på kvelden eller i helgene. Her er hva jeg kjøpte fra det spanske merket OYSHO, som er lillesøsteren til Zara og Massimo Dutto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. desember 2017 #4711 Del Skrevet 8. desember 2017 Match kr 499 Ull Match kr 699 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. desember 2017 #4712 Del Skrevet 8. desember 2017 Enkel svart bomullsgenser fra French Connection/Zalando Svart fløyelskjole fra Samsøe & Samsøe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4713 Del Skrevet 9. desember 2017 I dag bestilte jeg denne til jul. Forhåpentligvis fin nok på selv med den prisen Anonymkode: 7d7d1...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4714 Del Skrevet 9. desember 2017 On 08/12/2017 at 10:00 AM, Calandria said: Kjoler til jul. Nydelig! Kan jeg spørre hvor du har handlet? Anonymkode: 712a7...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4715 Del Skrevet 10. desember 2017 On 11/19/2017 at 3:58 AM, Yvonne said: Siden min gamle kåpe i svart har blitt altfor stor, ble det denne for litt siden: Selv om jeg har en kåpe i blått, ville jeg gjerne også ha en skikkelig parka i blått fra Fjällräven. Bursdagsgave til meg selv: Genser og skjorte fra Jean Paul: Kjøpte favorittkjolen også i grønt (har den nå i rødt, svart, lilla og grønt): Mvh Yvonne Hvor kjøpte du gant genseren? "Gant genser" er liksom ikke så gode søkeord og hvordan i alle dager får du plass til alt? Og er det egentlig miljøvennlig å handle så mye? Og å ha samme kjole i 5 forskjellige farger? Beklager at jeg spør altså. Anonymkode: cc8e9...8c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. desember 2017 #4716 Del Skrevet 10. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du gant genseren? "Gant genser" er liksom ikke så gode søkeord og hvordan i alle dager får du plass til alt? Og er det egentlig miljøvennlig å handle så mye? Og å ha samme kjole i 5 forskjellige farger? Beklager at jeg spør altså. Anonymkode: cc8e9...8c7 Genseren er fra Jean Paul, den finner du her. Har stort walk-in-closet, så det går bra. Nja, miljøvennlig er det vel neppe, men nå har jeg f.eks ikke bil (eller lappen), så akkurat det er ikke helt min store bekymring. Jeg bidrar til miljøet på andre måter. Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. desember 2017 #4717 Del Skrevet 10. desember 2017 Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene? Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. desember 2017 #4718 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) 31 minutter siden, Perelandra skrev: Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene? Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger. Det stemmer. Jeg handler riktignok gjerne på salg og slikt (det er slik jeg får råd), men prøver å holde meg til klær av god kvalitet. Jeg kaster så og si aldri plagg fordi de ikke holder pga kvalitet. Jeg skal dog innrømme at jeg har gitt vekk halve klesskapet til Frelsesarmeen fordi plaggene nå har blitt for store, men det har ingenting med kvalitet å gjøre (og det er også grunnen til at det har blitt en del klær i det siste). Og ja, jeg kjøper mer enn gjerne samme plagg i flere farger når det er plagg jeg liker godt. Og kjolen jeg har i 5 ulike farger er bare helt fantastisk, den får meg til å føle meg så fin, og den er i tillegg så komfortabel! Mvh Yvonne Endret 10. desember 2017 av Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 10. desember 2017 #4719 Del Skrevet 10. desember 2017 4 timer siden, Yvonne skrev: Genseren er fra Jean Paul, den finner du her. Har stort walk-in-closet, så det går bra. Nja, miljøvennlig er det vel neppe, men nå har jeg f.eks ikke bil (eller lappen), så akkurat det er ikke helt min store bekymring. Jeg bidrar til miljøet på andre måter. Mvh Yvonne Den svarte kåpen du kjøpte, hvordan er kvaliteten på den? Og er den varm? Likte den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4720 Del Skrevet 10. desember 2017 2 timer siden, Perelandra skrev: Tipper at du @Yvonne er opptatt av kvalitet og kjøper plagg som varer lengre enn plagg fra billigkjedene? Selv kan jeg også godt kjøpe samme plagg i flere farger. Finner jeg et plagg som jeg liker fasongen på, kan jeg gjerne ha dem i flere farger. For eksempel har jeg buksa Jane fra Days Like This i seks forskjellige farger. Hei, hvilke merker går du etter/hvilke butikker kjøper du klærne dine i? Kjenner at jeg ble inspirert av deg, men handler stort sett i billigbutikker, og det er vel ikke kvaliteten som fokuseres mest på der? Ønsker meg en fin kjole til jul og nyttår, men aner ikke hvor jeg skal gå. Noen forslag? Anonymkode: 1d17a...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå