Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😍Sånn må jeg ha! Har du link?

Anonymkode: 3b164...dae

Den grønne kjolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, calavi skrev:

For en flott kåpe. Kjempefin!

Takk! :)

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den grønne kjolen:)

Den er egentlig fra Hearts & Roses som du kan finne i britiske nettbutikker, men fordi den går over 350 kronersgrensa har jeg kjøpte dem like godt fra Norge (siden det blir mva og toll uansett, og da blir prisen nesten den samme). Her er kjolen (de har den også i de andre fargene jeg nevnte): https://www.emp-shop.no/p/glamorøs-fløyelskjole/350004.html#q=h&lang=no_NO&start=4

Emp har ofte salg, så det er lurt å evt vente på det. :)

Det er også der jeg kjøpte min blå og min svarte kåpe. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en frysepinne, hva bruker dere under eller over kjolene dere viser her inne på vinterstid? 

Anonymkode: cb938...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en frysepinne, hva bruker dere under eller over kjolene dere viser her inne på vinterstid? 

Over har jeg kåpene jeg har linket til. Under har jeg på meg tykke strømpebukser (har mange i mange ulike farger, noen kabelstrikkede, andre glatte), men ellers ikke noe mer utover vanlig undertøy, samt skjerf, hatt og hansker. :)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yvonne skrev:

Over har jeg kåpene jeg har linket til. Under har jeg på meg tykke strømpebukser, men ellers ikke noe mer utover vanlig undertøy, samt sjerf, hatt og hansker. :)

Akkurat. Da hadde jeg vært blåfrossen. :fryser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yvonne skrev:

Takk! :)

Den er egentlig fra Hearts & Roses som du kan finne i britiske nettbutikker, men fordi den går over 350 kronersgrensa har jeg kjøpte dem like godt fra Norge (siden det blir mva og toll uansett, og da blir prisen nesten den samme). Her er kjolen (de har den også i de andre fargene jeg nevnte): https://www.emp-shop.no/p/glamorøs-fløyelskjole/350004.html#q=h&lang=no_NO&start=4

Emp har ofte salg, så det er lurt å evt vente på det. :)

Det er også der jeg kjøpte min blå og min svarte kåpe. 

Hvordan er kjolen i størrelsen? Kan man bestille sin vanlige størrelse?

Anonymkode: 4dd0e...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er kjolen i størrelsen? Kan man bestille sin vanlige størrelse?

For min del: nei. Kjolen er fra et merke (Hearts & Roses) jeg opplever kan være ganske små i størrelsene. Jeg måtte opp ca 2 størrelser, fra XL-XXL (str. 42/44) til 4XL (48). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yvonne skrev:

For min del: nei. Kjolen er fra et merke (Hearts & Roses) jeg opplever kan være ganske små i størrelsene. Jeg måtte opp ca 2 størrelser, fra XL-XXL (str. 42/44) til 4XL (48). 

Takk for svar :) jeg kjøpte en lignende kjole i min vanlige str, og den måtte jeg returnere for den var altfor liten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig kjøpt meg noen t-skjorter fra gina tricot, med print på framsiden. Men jeg aner ikke hva jeg kan bruke over de nå når det er vinter. Jeg kjøpte en fersken/rosa en grønn og en svart/hvit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Whatevr skrev:

Jeg har nylig kjøpt meg noen t-skjorter fra gina tricot, med print på framsiden. Men jeg aner ikke hva jeg kan bruke over de nå når det er vinter. Jeg kjøpte en fersken/rosa en grønn og en svart/hvit. 

En cardigan, lang eller kort, tykk eller tynn. Evt en dressjakke. 

Anonymkode: 1e12a...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet en del soveklær. Jeg er ikke noe glad i å gå rundt i treningstøy/joggeklær inne ved sengetid. Etter en god dusj er det godt å ta på fine tøffler, deilig pysj og morgenkåpe. Enten på hverdagene på kvelden eller i helgene. Her er hva jeg kjøpte fra det spanske merket OYSHO, som er lillesøsteren til Zara og Massimo Dutto.

5065261085_2_1_3.jpg?t=15112583461165041261057_1_1_3.jpg?t=15048012256100260774959_2_3_3.jpg?t=1510681126436

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...