Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

Fremhevede innlegg

Gjest Pheel
Skrevet

Ja, den er veldig myk og god, var kashmir i den :) Kostet kr 599, og fantes også i lys og mørk grå! Litt spesielt med størrelsen, for den er i "onesize" :)

Anonym poster: ceeb387c8fe75ebd9c1227d3b99f4df0

Fra? Hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

70% på en dritkul vårlig sixpence i kremhvitt. Klarte ikke å styre meg selv da. Hahaha!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har visst være på raid hos en av mine gode leverandører...

Restesalg.

Latte farvet BH og truser (shorties)

Usikker på om dette merket selges her hjemme ? :klo:

Det passer iallefall veldig bra til min kropp så jeg våger anbefale.

Edit: Og da var varene ankommet, hentet og prøvd. Som forventet sitter de som et skudd (skulle bare mangle siden jeg kjenner produsenten og modellen fra før) :nigo:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet
8806166495262_Vesty_c75_w6p499_F_6542_jpg.jpg?12A-formet militærgrønn vindjakke :)
Skrevet

Jeg har visst være på raid hos en av mine gode leverandører...

Restesalg.

Latte farvet BH og truser (shorties)

Usikker på om dette merket selges her hjemme ? :klo:

Det passer iallefall veldig bra til min kropp så jeg våger anbefale.

Wow.... lekkert Lille-pus!! :)

Skrevet

Lett etter en ny skinnjakke, havnet utrolig nok innom Ellos.no av alle steder, kjøpte denne her til 749,- for joda, 40% rabatt på dyreste vare! Billig skinnjakke det, serru!

Den andre jeg er har svart, så valgte... en lysere versjon.

ells_0026385_M.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

8806166495262_Vesty_c75_w6p499_F_6542_jpg.jpg?12A-formet militærgrønn vindjakke :)

Veldig fin, hvor er den fra?

Lett etter en ny skinnjakke, havnet utrolig nok innom Ellos.no av alle steder, kjøpte denne her til 749,- for joda, 40% rabatt på dyreste vare! Billig skinnjakke det, serru!

Den andre jeg er har svart, så valgte... en lysere versjon.

ells_0026385_M.jpg

Oioi, smart. Kan jeg spørre deg, siden du har lett litt... Hvor mye ligger egentlig en skinnjakke på i pris vanligvis? Har såvidt begynt å lete, men det er jo en jungel av skinnjakker der ute. Kanskje jeg også skal slå til på denne :)

Anonym poster: 8e7f8f223374cad4d5f0a17a2f913e7b

Skrevet

Oioi, smart. Kan jeg spørre deg, siden du har lett litt... Hvor mye ligger egentlig en skinnjakke på i pris vanligvis? Har såvidt begynt å lete, men det er jo en jungel av skinnjakker der ute. Kanskje jeg også skal slå til på denne :)

Anonym poster: 8e7f8f223374cad4d5f0a17a2f913e7b

De billigste ligger vel på ca. rett over tusenlappen. En øvre grense er vanskelig å gi, ser det ligger jakker ute til ca. 3000 nå på sider som Nelly og Ellos, uten at det er utrolig dyrt for en skinnjakke. Jakker i uekte skinn koster jo også lett opp mot 600 - 700 kroner. Den skinnjakken jeg har nå i svart kjøpte jeg på salg på asos.com, er faktisk denne her, og jeg betalte 850 for den + diverse avgifter i tollen, så totalen ble nok på ca. 1250 kroner. Recommended retail price på jakken er £185, altså 1600 kroner. Jeg hadde aldri betalt "original" pris på noen av jakkene, så det handler bare om å følge litt med og gjerne bruke et par slike tilbud. :) Jeg handler aldri på ellos f.eks., men var bare tilfeldigvis innom.

• Liker 1
Skrevet

Ble visst et par t-skjorter i dag ;)

bustedtees.e126e5ab-2209-44d8-ac73-7c15d8d77cf5.jpg

bustedtees.564b0ca3-8df0-454d-967d-83a5ed1a6537.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Spiderpig
Skrevet

Hvor kan den kjøpes? :laugh:

Probat.no :D

Forhåndsbestilling da, får den ikke før i mai. Litt dyr, men syntes den er så kul at det gjør ingenting :bolledeig:

Skrevet

Probat.no :D

Forhåndsbestilling da, får den ikke før i mai. Litt dyr, men syntes den er så kul at det gjør ingenting :bolledeig:

Sant!

Fant ikke ut hvor det stod noe info om hvordan man forhåndsbestiller da, går det an enda? :biggrin:

Hadde vært fantastisk med flere t-skjorter med Absurdgalleriet-motiv. Håper de lager flere!

Skrevet

Ble visst et par t-skjorter i dag ;)

bustedtees.e126e5ab-2209-44d8-ac73-7c15d8d77cf5.jpg

Hehe, så morsom! Den fikk jeg lyst på. Hvor er den fra? Liker t skjorter med festlige motiver:)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, så morsom! Den fikk jeg lyst på. Hvor er den fra? Liker t skjorter med festlige motiver:)

Den er fra bustedtees.com :)

Gjest Spiderpig
Skrevet

Sant!

Fant ikke ut hvor det stod noe info om hvordan man forhåndsbestiller da, går det an enda? :biggrin:

Hadde vært fantastisk med flere t-skjorter med Absurdgalleriet-motiv. Håper de lager flere!

Du kjøper bare t-skjorta :)

http://www.probat.no/?mod=object&oid=3704

Så står det under "

NB!! Dette er kun forhåndssalg. Selve

t-skjorta kommer ikke i butikk før i Mai, og da lover vi å sende ut sporenstreks!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...