Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Pheel

Ja, den er veldig myk og god, var kashmir i den :) Kostet kr 599, og fantes også i lys og mørk grå! Litt spesielt med størrelsen, for den er i "onesize" :)

Anonym poster: ceeb387c8fe75ebd9c1227d3b99f4df0

Fra? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70% på en dritkul vårlig sixpence i kremhvitt. Klarte ikke å styre meg selv da. Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har visst være på raid hos en av mine gode leverandører...

Restesalg.

Latte farvet BH og truser (shorties)

Usikker på om dette merket selges her hjemme ? :klo:

Det passer iallefall veldig bra til min kropp så jeg våger anbefale.

Edit: Og da var varene ankommet, hentet og prøvd. Som forventet sitter de som et skudd (skulle bare mangle siden jeg kjenner produsenten og modellen fra før) :nigo:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst være på raid hos en av mine gode leverandører...

Restesalg.

Latte farvet BH og truser (shorties)

Usikker på om dette merket selges her hjemme ? :klo:

Det passer iallefall veldig bra til min kropp så jeg våger anbefale.

Wow.... lekkert Lille-pus!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett etter en ny skinnjakke, havnet utrolig nok innom Ellos.no av alle steder, kjøpte denne her til 749,- for joda, 40% rabatt på dyreste vare! Billig skinnjakke det, serru!

Den andre jeg er har svart, så valgte... en lysere versjon.

ells_0026385_M.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8806166495262_Vesty_c75_w6p499_F_6542_jpg.jpg?12A-formet militærgrønn vindjakke :)

Veldig fin, hvor er den fra?

Lett etter en ny skinnjakke, havnet utrolig nok innom Ellos.no av alle steder, kjøpte denne her til 749,- for joda, 40% rabatt på dyreste vare! Billig skinnjakke det, serru!

Den andre jeg er har svart, så valgte... en lysere versjon.

ells_0026385_M.jpg

Oioi, smart. Kan jeg spørre deg, siden du har lett litt... Hvor mye ligger egentlig en skinnjakke på i pris vanligvis? Har såvidt begynt å lete, men det er jo en jungel av skinnjakker der ute. Kanskje jeg også skal slå til på denne :)

Anonym poster: 8e7f8f223374cad4d5f0a17a2f913e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, smart. Kan jeg spørre deg, siden du har lett litt... Hvor mye ligger egentlig en skinnjakke på i pris vanligvis? Har såvidt begynt å lete, men det er jo en jungel av skinnjakker der ute. Kanskje jeg også skal slå til på denne :)

Anonym poster: 8e7f8f223374cad4d5f0a17a2f913e7b

De billigste ligger vel på ca. rett over tusenlappen. En øvre grense er vanskelig å gi, ser det ligger jakker ute til ca. 3000 nå på sider som Nelly og Ellos, uten at det er utrolig dyrt for en skinnjakke. Jakker i uekte skinn koster jo også lett opp mot 600 - 700 kroner. Den skinnjakken jeg har nå i svart kjøpte jeg på salg på asos.com, er faktisk denne her, og jeg betalte 850 for den + diverse avgifter i tollen, så totalen ble nok på ca. 1250 kroner. Recommended retail price på jakken er £185, altså 1600 kroner. Jeg hadde aldri betalt "original" pris på noen av jakkene, så det handler bare om å følge litt med og gjerne bruke et par slike tilbud. :) Jeg handler aldri på ellos f.eks., men var bare tilfeldigvis innom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spiderpig

Hvor kan den kjøpes? :laugh:

Probat.no :D

Forhåndsbestilling da, får den ikke før i mai. Litt dyr, men syntes den er så kul at det gjør ingenting :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Probat.no :D

Forhåndsbestilling da, får den ikke før i mai. Litt dyr, men syntes den er så kul at det gjør ingenting :bolledeig:

Sant!

Fant ikke ut hvor det stod noe info om hvordan man forhåndsbestiller da, går det an enda? :biggrin:

Hadde vært fantastisk med flere t-skjorter med Absurdgalleriet-motiv. Håper de lager flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst et par t-skjorter i dag ;)

bustedtees.e126e5ab-2209-44d8-ac73-7c15d8d77cf5.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Hehe, så morsom! Den fikk jeg lyst på. Hvor er den fra? Liker t skjorter med festlige motiver:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsom! Den fikk jeg lyst på. Hvor er den fra? Liker t skjorter med festlige motiver:)

Den er fra bustedtees.com :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Sant!

Fant ikke ut hvor det stod noe info om hvordan man forhåndsbestiller da, går det an enda? :biggrin:

Hadde vært fantastisk med flere t-skjorter med Absurdgalleriet-motiv. Håper de lager flere!

Du kjøper bare t-skjorta :)

http://www.probat.no/?mod=object&oid=3704

Så står det under "

NB!! Dette er kun forhåndssalg. Selve

t-skjorta kommer ikke i butikk før i Mai, og da lover vi å sende ut sporenstreks!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...