Gjest Citronella Skrevet 26. september 2015 #3561 Del Skrevet 26. september 2015 http://www.acnestudios.com/shop/women/knits/raya-sh-mohair-dark-grey-melange.htmlhttp://www.acnestudios.com/shop/women/knits/raya-mohair-dull-jade-green.htmlhttp://www.acnestudios.com/shop/women/knits/carel-merino-dark-ice-blue.htmlhttp://www.acnestudios.com/shop/women/knits/deborah-l-rib-black.html Hadde jeg møtt en sånn dame som den siste linken viser, ville jeg blitt vettskremt! Jeg er enig. Acne har fine og tidløse klær, men den heroine chic greien frister lite til kjøp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 26. september 2015 #3562 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg tror den har bra passform. Ser den for meg med trange jeans og støvletter. Eller casual sneakers på høsten. Det er så fint med hvite ullgensere, og denne hadde bra materialer, ingen acryl. Kun ull og viscose, og viscose er med på å gi flott fall i plagg. Åh tusen takk for svar blir nok klikke den hjem selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #3563 Del Skrevet 27. september 2015 Mine siste kjøp: En skjorte og genser fra Acne En svart bukse fra Tiger of Sweeden (tror ikke det er denna, men den ligner i hvert fall). En svart genser fra Part two En grå, enkel, men veldig god genser fra Ganni Et par sko fra Ecco Og et par gammel-dame sko fra Ecco som jeg er litt usikker på. De var fryktelig gode å gå med, og tenker jeg skal ha de på jobben, men litt usikker ettersom det ser ut som noe mamma på 70 kunne gått med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 27. september 2015 #3564 Del Skrevet 27. september 2015 Mine siste kjøp: En skjorte og genser fra Acne En svart bukse fra Tiger of Sweeden (tror ikke det er denna, men den ligner i hvert fall). En svart genser fra Part two En grå, enkel, men veldig god genser fra Ganni Et par sko fra Ecco Og et par gammel-dame sko fra Ecco som jeg er litt usikker på. De var fryktelig gode å gå med, og tenker jeg skal ha de på jobben, men litt usikker ettersom det ser ut som noe mamma på 70 kunne gått med. Flotte klær alle disse, og jeg likte særlig at Ganni hadde forslag til antrekk. De gammel-dame-skoene, må jeg si meg enig i. De er gammel-dame-sko. Du kan godt bruke dem på jobben, og de blir jo litt "kamuflert" av at du kler deg i fine plagg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #3565 Del Skrevet 27. september 2015 Flotte klær alle disse, og jeg likte særlig at Ganni hadde forslag til antrekk. De gammel-dame-skoene, må jeg si meg enig i. De er gammel-dame-sko. Du kan godt bruke dem på jobben, og de blir jo litt "kamuflert" av at du kler deg i fine plagg ellers Haha, off, ja de er virkelig gammel-dame sko Litt usikker på om de ikke blir bytta inn. Syns ecco har så gode myke sko, og skulle hatt noen som var litt høye (sånn oppover på foten), men som ikke blir for varme ettersom jeg skal bruke de på kontoret. Hm.... Det er vanskelig med sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 27. september 2015 #3566 Del Skrevet 27. september 2015 Haha, off, ja de er virkelig gammel-dame sko Litt usikker på om de ikke blir bytta inn. Syns ecco har så gode myke sko, og skulle hatt noen som var litt høye (sånn oppover på foten), men som ikke blir for varme ettersom jeg skal bruke de på kontoret. Hm.... Det er vanskelig med sko! Prøv Gabor også! De er vel så gode som Ecco, og har ofte bedre og mer moderne fasonger. Jeg glemte Ecco da jeg fant Gabor for noen år siden. Nå ser jeg helst etter Gabor når jeg skal ha sko og støvletter, og jeg har aldri blitt skuffet De er så gode å gå med, og en merker det ikke om det er litt høy hæl. Zalando har et godt utvalg av Gabor, og jeg har bestilt mange par derfra. https://www.zalando.no/damesko/gabor/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #3567 Del Skrevet 27. september 2015 Prøv Gabor også! De er vel så gode som Ecco, og har ofte bedre og mer moderne fasonger. Jeg glemte Ecco da jeg fant Gabor for noen år siden. Nå ser jeg helst etter Gabor når jeg skal ha sko og støvletter, og jeg har aldri blitt skuffet De er så gode å gå med, og en merker det ikke om det er litt høy hæl. Zalando har et godt utvalg av Gabor, og jeg har bestilt mange par derfra. https://www.zalando.no/damesko/gabor/ Gabor har veldig gode sko ja fant ingen jeg likte da jeg var i butikken, men de hadde ikke så stort utvalg helle da. Det skal sies. Tør ikke kjøpe sko på nett, må alltid prøve en liten haug med sko før jeg finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artemiss Skrevet 28. september 2015 #3568 Del Skrevet 28. september 2015 Blazer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. september 2015 #3569 Del Skrevet 28. september 2015 Tursko kjøpt på XXL. Jeg kjøpe samme type for to år siden, men nå er de i ferd med å bli utslitt. Disse er de aller beste turskoa jeg har hatt. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. september 2015 #3570 Del Skrevet 29. september 2015 Kjøpte kjolen på loppis i helga, ellers har jeg kjøpt meg bergans down youth girl jacket, en jakke som var planlagt i fjor men ikke kom i hus før i dag, men: me happy... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artemiss Skrevet 29. september 2015 #3571 Del Skrevet 29. september 2015 Dr Martens sko :-D + en haug med klær. Cubus hadde lager-salg, så da var det kjoler, topper og bukser til 50 kr, vinterjakker for 150 kr og bher for 30 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 29. september 2015 #3572 Del Skrevet 29. september 2015 Anonymous poster hash: 5b5a9...b1c Anonymous poster hash: 5b5a9...b1c Fint skinnskjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3573 Del Skrevet 29. september 2015 Dr Martens sko :-D + en haug med klær. Cubus hadde lager-salg, så da var det kjoler, topper og bukser til 50 kr, vinterjakker for 150 kr og bher for 30 kr Oi, hvilken Cubus da? :D Anonymous poster hash: 72375...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artemiss Skrevet 29. september 2015 #3574 Del Skrevet 29. september 2015 Oi, hvilken Cubus da? :D Anonymous poster hash: 72375...1a4 Havnesenteret :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 29. september 2015 #3575 Del Skrevet 29. september 2015 Dr Martens sko :-D + en haug med klær. Cubus hadde lager-salg, så da var det kjoler, topper og bukser til 50 kr, vinterjakker for 150 kr og bher for 30 kr Jeg digger Dr. Martens! Jeg har er par fra 1991 som fortsatt er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 30. september 2015 #3576 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Kjøpte mitt første par med sneakers på århundrer. De er fra merket Asfvlt som iaf er nytt for meg. Synes i tillegg de var ganske lekre og de var noen av de letteste skoene jeg har vært borti. Veldig fornøyd med andre ord Kjøpte også denne overdelen fra Mango. Kommer til å bruke den som en kjole da den går helt ned til knærne på meg Endret 30. september 2015 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 30. september 2015 #3577 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Kjøpt på Zalando Falt for denne kjolen Og disse Endret 30. september 2015 av Majott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 30. september 2015 #3578 Del Skrevet 30. september 2015 Kan dere ikke skrive hvor klærne er kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 30. september 2015 #3579 Del Skrevet 30. september 2015 Kan dere ikke skrive hvor klærne er kjøpt? Glemte det, men redigerte nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 30. september 2015 #3580 Del Skrevet 30. september 2015 Kjøpt på Zalando Falt for denne kjolen Og disse De skoene var kjempefine! Kan du ikke skrive litt om de er myke/stive i skinnet når du får de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå