Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på frokostsalget hos hm i går og endte opp med en full pose klær :)

Foret vintertights (jeg kjøpte en for et par uker siden og den var så god at jeg måtte ha en til:)

Løpejakke

Kjole (jeg syns faktisk den satt bedre på meg enn modellen på bilde, hun ser så ukomfortabel ut)

Topp

Svart stretchbukse

Skjorte (samme type men den jeg kjøpte har tynne grå striper)

Og en hvit ribbestrikket genser som jeg ikke finner på nettsiden:) Nå er jeg klar for høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på frokostsalget hos hm i går og endte opp med en full pose klær :)

Foret vintertights (jeg kjøpte en for et par uker siden og den var så god at jeg måtte ha en til:)

Løpejakke

Kjole (jeg syns faktisk den satt bedre på meg enn modellen på bilde, hun ser så ukomfortabel ut)

Topp

Svart stretchbukse

Skjorte (samme type men den jeg kjøpte har tynne grå striper)

Og en hvit ribbestrikket genser som jeg ikke finner på nettsiden:) Nå er jeg klar for høsten!

Den vintertightsen så kjempefin ut. Hvordan er den på livet? Og i størrelsen generelt? (regner med den er ugjennomsiktig, siden den er foret?)

----

Kan jo bidra her jeg også, da. Mine siste kjøp:

AS115B00V-Q11@12.jpg

VE121K080-A11@10.jpg

Oi, så store bilder! :ler:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vintertightsen så kjempefin ut. Hvordan er den på livet? Og i størrelsen generelt? (regner med den er ugjennomsiktig, siden den er foret?)

----

Jeg vil si at den er helt normal i størrelsen. Litt høy i livet, men det syns jeg er best på treningstights. Hater når de ruller nedover. Stoffet er ekstra tykt så jeg tror det skal mye til før den blir gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at den er helt normal i størrelsen. Litt høy i livet, men det syns jeg er best på treningstights. Hater når de ruller nedover. Stoffet er ekstra tykt så jeg tror det skal mye til før den blir gjennomsiktig.

Takk for svar. Jeg liker også når de er litt høye på livet. :) Da må jeg ta meg en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den toppen med kattemønster er så søt!

Har sett den på H&M her, og lurer på om jeg skal kjøpe den.

Go for it! De har også en shorts med katter på, men det blir kanskje litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Den toppen med kattemønster er så søt!

Har sett den på H&M her, og lurer på om jeg skal kjøpe den.

Enig! Jeg har kjøpt den. HM har mange fine plagg som er i sesong, og jeg supplerer gjerne med noe derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Den så syykt digg ut! Lurer på hvordan den sitter på :)

Jeg tror den har bra passform. Ser den for meg med trange jeans og støvletter. Eller casual sneakers på høsten. Det er så fint med hvite ullgensere, og denne hadde bra materialer, ingen acryl. Kun ull og viscose, og viscose er med på å gi flott fall i plagg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.samsoe.com/shop/woman/cardigan/eta-cardigan-5668/white-mel/

Lang cardigan fra Samsøe Samsøe. Synes de har mye fint. :)

De har mye fint, og den cardiganen har jeg også lyst på :)

Men når det gjelder bildet i seg selv, så blir man ikke fristet til å kjøpe. En modell med vått hår, joggebukse og tøfler, inspirerer ikke til det. En må kjenne merke og kvalitet for å ville kjøpe.

Jeg ser jo at de satser på at mange nok kjøper til tross for det, og at kjøperne kan se for seg klærne selv i egne settinger. Likevel synes jeg det er rart at de ikke presenterer klærne i mer "kjøpbare" settinger.

Jeg ville f.eks brukt en cardigan på vei til noe utenfor huset. Nå er det høst, og det å vise en litt mer stelt modell i naturen med skikkelige klær på, ville nok vist denne cardiganen på et bedre vis. Det samme med Acne. Jeg har kun sett Acneklær på blodløse modeller i hvite omgivelser, og med daffeklær på. Ja, de selger pga navnet, men det hadde også vært fint om de viste hvor fine klærne faktisk er, på modeller som er ute i naturen og som har noe annet enn pysj på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye fint, og den cardiganen har jeg også lyst på :)

Men når det gjelder bildet i seg selv, så blir man ikke fristet til å kjøpe. En modell med vått hår, joggebukse og tøfler, inspirerer ikke til det. En må kjenne merke og kvalitet for å ville kjøpe.

Jeg ser jo at de satser på at mange nok kjøper til tross for det, og at kjøperne kan se for seg klærne selv i egne settinger. Likevel synes jeg det er rart at de ikke presenterer klærne i mer "kjøpbare" settinger.

Jeg ville f.eks brukt en cardigan på vei til noe utenfor huset. Nå er det høst, og det å vise en litt mer stelt modell i naturen med skikkelige klær på, ville nok vist denne cardiganen på et bedre vis. Det samme med Acne. Jeg har kun sett Acneklær på blodløse modeller i hvite omgivelser, og med daffeklær på. Ja, de selger pga navnet, men det hadde også vært fint om de viste hvor fine klærne faktisk er, på modeller som er ute i naturen og som har noe annet enn pysj på.

Link?

Anonymous poster hash: 7ee9b...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...