Hottrio Skrevet 8. oktober 2014 #2321 Del Skrevet 8. oktober 2014 Skinnbuksa Skjorte i bomull Begge fra H&M Stilig!! Skinn liker jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 8. oktober 2014 #2322 Del Skrevet 8. oktober 2014 Denne buksa: http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Trousers-Tights/L-Jeans/JP-BL-Groupie-Fake-Suede/p/7158248-990-Black Penere på enn på bildet, og veldig deilig å ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2323 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ines jacket fra Filippa K:http://www.filippa-k.com/en/ines-jacketAnonymous poster hash: 0ef73...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. oktober 2014 #2324 Del Skrevet 8. oktober 2014 Gummistøvler fra Aigle Deilig med noen som er lette og nette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. oktober 2014 #2325 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fikk denne jakken i goodiebag på nyåpning av butikk - akkurat i størrelsen min! Jakke fra H&M, mye penere på enn på bildet! Pynte-BH fra H&M, matcher microfibertrusene mine. Kaller de pynte-BHer fordi H&M ikke har størrelsen min, så de sitter ikke helt optimalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slik Skrevet 8. oktober 2014 #2326 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Kjøpte nettopp dette skjørtet http://i4.ztat.net/detail/TE/42/1B/00/9T/11/[email protected] og denne kåpen http://i6.ztat.net/detail/TE/42/1H/00/JQ/11/[email protected] Endret 8. oktober 2014 av Slik 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2327 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kjøpte nettopp dette skjørtet http://i4.ztat.net/detail/TE/42/1B/00/9T/11/[email protected] og denne kåpenhttp://i6.ztat.net/detail/TE/42/1H/00/JQ/11/[email protected] Hvor er kåpen fra? Anonymous poster hash: d0a19...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slik Skrevet 9. oktober 2014 #2328 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvor er kåpen fra?Anonymous poster hash: d0a19...b18 Ted Baker. Kjøpte på zalando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. oktober 2014 #2329 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kjøpte denne strømpeholderen etter god veiledning fra Lille-pus: Kiss me Deadly Van Doren 6 strap suspender belt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. oktober 2014 #2330 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kjøpte denne strømpeholderen etter god veiledning fra Lille-pus: Kiss me Deadly Van Doren 6 strap suspender belt. Gratulerer med nyanskaffelsen Blir det en strømpehelg i nær fremtid? Tips: Når den skal vaskes så lukk strømpefestene og bruk vaskepose. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. oktober 2014 #2331 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gratulerer med nyanskaffelsen Blir det en strømpehelg i nær fremtid? Tips: Når den skal vaskes så lukk strømpefestene og bruk vaskepose. Tusen takk! Blir nok strømpeuke når denne kommer! Tusen takk for god veiledning! Vaskepose benyttes alltid på litt finere ting, men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 10. oktober 2014 #2332 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kjøpte denne strømpeholderen etter god veiledning fra Lille-pus: Kiss me Deadly Van Doren 6 strap suspender belt. Der fikk jeg også lyst på strømpeholdere ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. oktober 2014 #2333 Del Skrevet 10. oktober 2014 Der fikk jeg også lyst på strømpeholdere ♥ Det skjønner jeg godt! Gleder meg noe innmari til den kommer (og forhåpentligvis passer perfekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 10. oktober 2014 #2334 Del Skrevet 10. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2335 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kjøpte denne strømpeholderen etter god veiledning fra Lille-pus: Kiss me Deadly Van Doren 6 strap suspender belt. Du glemte jo helt å skrive hvor den ble kjøpt Anonymous poster hash: ffa7f...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 11. oktober 2014 #2336 Del Skrevet 11. oktober 2014 Du glemte jo helt å skrive hvor den ble kjøpt Anonymous poster hash: ffa7f...bc1 Glemte ikke, men deler gjerne likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. oktober 2014 #2337 Del Skrevet 11. oktober 2014 I dag fant jeg masse gull på Fretex Fant en kort, Teddy Leopard Print jakke, en mørkegrønn genser, en kjempefin kort loosefit cardigan, en brun "semsketskinn" jakke, en grå semsket skinn vest i bikerstil, en kort genser i svart, hvit og gull, en hvit strikket genser, en grå tettsittende genser med høy hals med kule detaljer, et brunt belte med gull detaljer, semskete svarte skinnsko med detaljer og en svart veske med Leopard gulldetaljer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. oktober 2014 #2338 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Skjørt fra Gina Tricot, men mitt er i svart! Cardigan fra Creative Collective Kjole fra InWear (mye penere enn på bildet, herregud!). Glemte jo disse! Genser fra Noisy May Bukse fra Gina Tricot. Tynn cardigan med glidelås (føler det blir feil å kalle den for en jakke - er jo så tynn!) fra Gina Tricot. Kjøpte også en ull/mohairgenser i forskjellige gråfarger og lurextråder fra Donna og en sort jeans med coted paneler fra Gina Tricot. Og en vinrød strikket cardigan til typen, fra These Glory Days. Endret 11. oktober 2014 av FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 11. oktober 2014 #2339 Del Skrevet 11. oktober 2014 I dag fant jeg masse gull på Fretex Fant en kort, Teddy Leopard Print jakke, en mørkegrønn genser, en kjempefin kort loosefit cardigan, en brun "semsketskinn" jakke, en grå semsket skinn vest i bikerstil, en kort genser i svart, hvit og gull, en hvit strikket genser, en grå tettsittende genser med høy hals med kule detaljer, et brunt belte med gull detaljer, semskete svarte skinnsko med detaljer og en svart veske med Leopard gulldetaljer på. Jeg vil shoppe på Fretex med deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 11. oktober 2014 #2340 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg vil shoppe på Fretex med deg :D Kan jeg bli med også?? Er så flaut å handle dameklær helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå