Roci Skrevet tirsdag kl 11:58 #9721 Del Skrevet tirsdag kl 11:58 T-skjorter i silke og bomull fra H&M i hvit og svart: V-halsgenser i ull og alpakka fra Selected Femme: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:13 #9722 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 LiseTV skrev (1 time siden): Har bestilt 6 kjoler og 2 pakker truse fra Temu. Litt kjedeleg om du ikkje legg ved bilde.... Anonymkode: 81473...9d3 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet tirsdag kl 19:51 #9723 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet i går, 16:27 #9724 Del Skrevet i går, 16:27 Siden jeg i to sommere på rad nå har irritert meg over at jeg har for lite sommerklær så startet jeg med å kjøpe et utrolig fint skjørt fra ByTiMo (typisk meg å vente til det blir varmere dager også er det utsolgt🙄) (ikke toppen, bare skjørtet) Ble noen klær som er på vei i posten, pga (ufrivillig) vektnedgang og jeg er lei av å gå i tights og store overdeler hjemme, eller baggy bukser eller kjoler som ikke gjør noe om de for store når når jeg er ute blant folk,, Kjøpte denne fra Levis Og denne søte toppen fra Levis 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14 timer siden #9725 Del Skrevet 14 timer siden skruf skrev (15 timer siden): Siden jeg i to sommere på rad nå har irritert meg over at jeg har for lite sommerklær så startet jeg med å kjøpe et utrolig fint skjørt fra ByTiMo (typisk meg å vente til det blir varmere dager også er det utsolgt🙄) (ikke toppen, bare skjørtet) Ble noen klær som er på vei i posten, pga (ufrivillig) vektnedgang og jeg er lei av å gå i tights og store overdeler hjemme, eller baggy bukser eller kjoler som ikke gjør noe om de for store når når jeg er ute blant folk,, Kjøpte denne fra Levis Og denne søte toppen fra Levis Så fine klær, fra hvilken nettside bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11 timer siden #9726 Del Skrevet 11 timer siden Harlekin skrev (2 timer siden): Så fine klær, fra hvilken nettside bestilte du? Takk:🌻 Skjørtet er fra https://caponestore.no Der kjøpte jeg også en genser i bomull Buksen og toppen fra Levis bestilte jeg fra Carlings (hadde 4 ubrukte kuponger, så ble 200kr i avslag ) https://carlings.com/no/ Var også på tide med litt fornyelse i undertøy, så kjøpte noen helt enkle truser i bomull fra Sloggi (de er best!) og et par bh-topper, de kjøpte jeg på Zalando 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11 timer siden #9727 Del Skrevet 11 timer siden Pluss det ble ei ny bukse fra Ninepine Kjøpte for et par år siden samme modell men med vide ben, og den er både fin, behagelig og god. Kan brukes hjemme som kosebukse, men også som ei vanlig bukse med en penere overdel til. Har brukt den mye, og den holder fasongen, siger ikke, nupper ikke, sitter pent på over baken, behagelig i midjen, og den har lommer. Siden jeg liker best bootcut på bukser så kjøpte jeg nå samme modell men med bootcut, og vurderer å kjøpe shorts fra Ninepine til sommeren. Asana bootcut pant heter den nye modellen jeg kjøpte, den jeg har fra før er Asana relaxed straight pants. Normale i størrelsen, mest behagelige buksen jeg har, og veldig kjekt med ei bukse som fungerer som kosebukse men også når man er ute blant folk https://www.ninepine.no/products/asana-bootcut-pant?variant=48826209632604 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11 timer siden #9728 Del Skrevet 11 timer siden Tilbud hos Zalando er alltid veldig greit😁 Solbriller fra Guess og hansker fra Lauren Ralph Lauren 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9 timer siden #9729 Del Skrevet 9 timer siden skruf skrev (2 timer siden): Pluss det ble ei ny bukse fra Ninepine Kjøpte for et par år siden samme modell men med vide ben, og den er både fin, behagelig og god. Kan brukes hjemme som kosebukse, men også som ei vanlig bukse med en penere overdel til. Har brukt den mye, og den holder fasongen, siger ikke, nupper ikke, sitter pent på over baken, behagelig i midjen, og den har lommer. Siden jeg liker best bootcut på bukser så kjøpte jeg nå samme modell men med bootcut, og vurderer å kjøpe shorts fra Ninepine til sommeren. Asana bootcut pant heter den nye modellen jeg kjøpte, den jeg har fra før er Asana relaxed straight pants. Normale i størrelsen, mest behagelige buksen jeg har, og veldig kjekt med ei bukse som fungerer som kosebukse men også når man er ute blant folk https://www.ninepine.no/products/asana-bootcut-pant?variant=48826209632604 Ååå, den var fin! Jeg brakk ankelen før jul og har fortsatt veldig store nervesmerter, så bruker bare den type bukser nå. Har 3 stk fra bikbok og en fra Cubus og tror jeg må ha denne også. Og som du sier, kjekt med en bukse som fungerer både som kosebukse og ute blant folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8 timer siden #9730 Del Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (1 time siden): Ååå, den var fin! Jeg brakk ankelen før jul og har fortsatt veldig store nervesmerter, så bruker bare den type bukser nå. Har 3 stk fra bikbok og en fra Cubus og tror jeg må ha denne også. Og som du sier, kjekt med en bukse som fungerer både som kosebukse og ute blant folk Du vil garantert ikke angre på kjøpet, den er så fin og god Masse god bedring med ankelen og nervesmerter🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7 timer siden #9731 Del Skrevet 7 timer siden skruf skrev (32 minutter siden): Du vil garantert ikke angre på kjøpet, den er så fin og god Masse god bedring med ankelen og nervesmerter🥰 Tuuusen takk! 🥰 ja, lei dette her nå, altså. Ser nettsiden er norsk, men teksten engelsk. Måtte du betale moms? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9732 Del Skrevet 6 timer siden Cockerlover skrev (På 18.2.2025 den 20.51): Fantastisk kjole og sandaler, hvor er de fra? Anonymkode: 141c3...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1 time siden #9733 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fantastisk kjole og sandaler, hvor er de fra? Anonymkode: 141c3...dad Sandalene er fra Chie Mihara, og kjolen fra Bruuns Bazaar. Du får begge deler på Zalando 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 47 minutter siden #9734 Del Skrevet 47 minutter siden skruf skrev (10 timer siden): Pluss det ble ei ny bukse fra Ninepine Kjøpte for et par år siden samme modell men med vide ben, og den er både fin, behagelig og god. Kan brukes hjemme som kosebukse, men også som ei vanlig bukse med en penere overdel til. Har brukt den mye, og den holder fasongen, siger ikke, nupper ikke, sitter pent på over baken, behagelig i midjen, og den har lommer. Siden jeg liker best bootcut på bukser så kjøpte jeg nå samme modell men med bootcut, og vurderer å kjøpe shorts fra Ninepine til sommeren. Asana bootcut pant heter den nye modellen jeg kjøpte, den jeg har fra før er Asana relaxed straight pants. Normale i størrelsen, mest behagelige buksen jeg har, og veldig kjekt med ei bukse som fungerer som kosebukse men også når man er ute blant folk https://www.ninepine.no/products/asana-bootcut-pant?variant=48826209632604 Takk for at du beskriver Ninepine-buksene så grundig. Jeg får opp så mye reklame for dem, og har vært fristet til å kjøpe, men samtidig skeptisk til kvaliteten. Nå er jeg mye nærmere et kjøp. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå