Roci Skrevet tirsdag kl 11:58 #9721 Del Skrevet tirsdag kl 11:58 T-skjorter i silke og bomull fra H&M i hvit og svart: V-halsgenser i ull og alpakka fra Selected Femme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:13 #9722 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 LiseTV skrev (1 time siden): Har bestilt 6 kjoler og 2 pakker truse fra Temu. Litt kjedeleg om du ikkje legg ved bilde.... Anonymkode: 81473...9d3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet tirsdag kl 19:51 #9723 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4 timer siden #9724 Del Skrevet 4 timer siden Siden jeg i to sommere på rad nå har irritert meg over at jeg har for lite sommerklær så startet jeg med å kjøpe et utrolig fint skjørt fra ByTiMo (typisk meg å vente til det blir varmere dager også er det utsolgt🙄) (ikke toppen, bare skjørtet) Ble noen klær som er på vei i posten, pga (ufrivillig) vektnedgang og jeg er lei av å gå i tights og store overdeler hjemme, eller baggy bukser eller kjoler som ikke gjør noe om de for store når når jeg er ute blant folk,, Kjøpte denne fra Levis Og denne søte toppen fra Levis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå