fugl fønix Skrevet 31. januar #9701 Del Skrevet 31. januar Jeg kjøpte meg eplegrønne og knæsjkoralle garnnøster idag... som etterhvert skal bli 2 klesplagg. Gjelds det ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. januar #9702 Del Skrevet 31. januar fugl fønix skrev (39 minutter siden): Jeg kjøpte meg eplegrønne og knæsjkoralle garnnøster idag... som etterhvert skal bli 2 klesplagg. Gjelds det ? Vis bilde når du er ferdig : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 1. februar #9703 Del Skrevet 1. februar Phoenix Heart skrev (14 timer siden): Hvor er genseren fra? Nydelig grønnfarge 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. februar #9704 Del Skrevet 1. februar Elysian skrev (7 timer siden): Hvor er genseren fra? Nydelig grønnfarge 🤩 Vero moda, nettbutikk 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9705 Del Skrevet 1. februar Ullvott skrev (På 28.1.2025 den 16.39): Denne ⬆️ har jeg også. Elsker fargen 💚 Vær bare obs på at den røyter noe helt infernalsk 🤪 Visstnok helt normalt med mohair, og visstnok noe som avtar med tiden, men det kom litt overraskende på meg. Jeg har kjøpt disse på salg hos Kastel: Sko som tåler slapseføre er det jeg har minst av i skosamlingen min, så jeg gleder meg til de kommer. Røyter genseren kan du prøve å legge den i fryseren i en pose over natten, for så å riste den skikkelig dagen etter 🙂 Anonymkode: 48fd2...ffc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. februar #9706 Del Skrevet 2. februar fugl fønix skrev (På 26.1.2025 den 13.25): Wow, stilig elsker fargerike klær jeg og, her var det mange flotte plagg. 🥰 Tusen takk, ja jeg er litt fargeavhengig... Deilig med litt farger som skaper glede og energi🤩 Ullvott skrev (På 28.1.2025 den 16.39): Denne ⬆️ har jeg også. Elsker fargen 💚 Vær bare obs på at den røyter noe helt infernalsk 🤪 Visstnok helt normalt med mohair, og visstnok noe som avtar med tiden, men det kom litt overraskende på meg. Ja jeg skulle vaske den før bruk og la merke til det😜 Men som noen skrev før meg så la jeg den i fryseren i noen timer og ristet litt på den etterpå etter Google hjelp og det så ut til å fønke godt. Nydelig farge og så varm og deilig å ha på🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9707 Del Skrevet 2. februar fugl fønix skrev (På 31.1.2025 den 22.51): Jeg kjøpte meg eplegrønne og knæsjkoralle garnnøster idag... som etterhvert skal bli 2 klesplagg. Gjelds det ? Jaaa! Men da må du oppdatere oss med bilde 😍 Anonymkode: 251fe...9fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9708 Del Skrevet 7. februar Anonymkode: 81473...9d3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9709 Del Skrevet 7. februar For noen dager siden kjøpte jeg en svart regnbukse til 350 kroner på SportOutlet her i byen. Anonymkode: edeea...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. februar #9710 Del Skrevet 7. februar Apropos heimastrikka, denne blei eg ferdig med i haust 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. februar #9711 Del Skrevet 9. februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. februar #9712 Del Skrevet 12. februar Denne https://www.zizzi.no/langermet-kjole-med-paisleymoenster-og-knytebelte-blaa-xl-E04604B999005.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. februar #9713 Del Skrevet 12. februar https://carlings.com/no/p/levis-726-high-rise-flare-svart-jeans-bukser-jeans-dame/7363901_F990?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CAR_NO_GOOG_PMX_UNI_PerformanceMax&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAqrG9BhAVEiwAaPu5zlZ4czN7BNCZNmsUHb5GLJJ5NLpSP-O3GJBcSoxOcAVqGG_myac4BxoCmfcQAvD_BwE https://carlings.com/no/p/levis-726-high-rise-flare-lys-bla-jeans-bukser-jeans-dame/7354368_F523 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9714 Del Skrevet 12. februar Jeg er med på fremtiden i våre henders utfordring 5 plagg 😊 Den går ut på å maks kjøpe 5 nye klesplagg i løpet av året (det er det vi kan kjøpe hvis vi ønsker å ha et bærekraftig forbruk). Brukte klær, sokker og undertøy kommer i tillegg. I dag kjøpte jeg årets første nye plagg, altså 1 av 5. Denne trenchcoaten fra Sezane 😊 Anonymkode: aaf24...519 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. februar #9715 Del Skrevet 15. februar Nye koseklær 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9716 Del Skrevet 15. februar Kjole fra Zimmermann https://stanleykorshak.com/products/zimmermann-lyrical-buttoned-mini-dress Anonymkode: 5b822...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. februar #9717 Del Skrevet 16. februar Dette ble kjøpt i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9718 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 13.47): Jeg er med på fremtiden i våre henders utfordring 5 plagg 😊 Den går ut på å maks kjøpe 5 nye klesplagg i løpet av året (det er det vi kan kjøpe hvis vi ønsker å ha et bærekraftig forbruk). Brukte klær, sokker og undertøy kommer i tillegg. I dag kjøpte jeg årets første nye plagg, altså 1 av 5. Denne trenchcoaten fra Sezane 😊 Anonymkode: aaf24...519 Utrolig fin! 🤩 Anonymkode: 251fe...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9719 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig fin! 🤩 Anonymkode: 251fe...9fe Takk! Den var faktisk enda finere i virkeligheten, gleder meg til å bruke den til våren 😍 Anonymkode: aaf24...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. februar #9720 Del Skrevet 18. februar Har bestilt 6 kjoler og 2 pakker truse fra Temu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå