Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det jeg har kjøpt hittil har vært mye bedre kvalitet enn H&M. :) Usikker på hva det kan sammenlignes med.

Anonymous poster hash: 17100...f94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville sammenlignet Dorothy Perkins med Zara egentlig, hakket over H&M i alle fall :-) Oasis blir kanskje en mer treffende beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er fra Asos. Skulle bare kikke litt på salget, men plutselig var handlekurven full av sorte kjoler og skjørt jeg allerede har en million av i skapet. Måtte fjerne noen fra kurven og lot kjæresten bestemme hva jeg skulle beholde - her er resultatet.

Skjørt

image4xl.jpg

Kjole

image4xl.jpg

Kjole

image4xl.jpg

Kjole

image1xl.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kjøpt meg det grå skjerfet til høyre nå (Grey Melange fra Acne) - Tenker å bruke det utover høsten og vinteren :)

Eneste er at jeg er veldig sensitiv mot klesplagg som klør og stikker av ull osv. Dette er 100% lammeull, og synes det stikker litt. Håper det bare er fordi det er så klamt ute nå, og at jeg ikke merker noe når kulda kommer :S

524189-9-1350929584829.jpg

Anonymous poster hash: ceeb3...df0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kvaliteten på klærne fra Dorothy Perkins?

Jeg handler mye fra Dorothy Perkins og vil si at de er mye bedre i kvaliteten enn H&M, kommer nok sikkert helt an på hva du handler også. Jeg synes deforøvrig også har bedre kvalitet enn Zara.

Jeg sverger til Dorothy Perkins og har gjort det de siste åtte åra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Ellos:

ells_0037623_M.jpg

(49,50 kr)

35-1319.jpg

(29,50 kr)

Fra La Redoute:

324381483-488dfd92-6a7f-47fd-b2bc-763693

(30,96 kr)

324381483-9944506f-85f7-491b-87a7-de5246(50,34 kr)

324188970-d7b6ee19-c5fd-4de8-a7ab-528b70

(89,40 kr)

324383223-cf0c5094-9da0-4c49-8990-73c6fb

(47,50 kr)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg det grå skjerfet til høyre nå (Grey Melange fra Acne) - Tenker å bruke det utover høsten og vinteren :)

Eneste er at jeg er veldig sensitiv mot klesplagg som klør og stikker av ull osv. Dette er 100% lammeull, og synes det stikker litt. Håper det bare er fordi det er så klamt ute nå, og at jeg ikke merker noe når kulda kommer :S

Kjøpte meg den samme for noen dager siden. Jeg har en i rød som jeg kjøpte for to år siden, også Canada skjerfet, men den i rød er mye tykkere og stikker ikke i det hele tatt. Så den blir bedre etterhvert som man bruker den :) Min røde har også vært i vaskemaskinen en gang ved uhell da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte meg den samme for noen dager siden. Jeg har en i rød som jeg kjøpte for to år siden, også Canada skjerfet, men den i rød er mye tykkere og stikker ikke i det hele tatt. Så den blir bedre etterhvert som man bruker den :) Min røde har også vært i vaskemaskinen en gang ved uhell da.

Åå, det høres bra ut! :) Tror du stikkingen forsvinner helt dersom jeg vasker det i vaskemaskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det høres bra ut! :) Tror du stikkingen forsvinner helt dersom jeg vasker det i vaskemaskinen?

Jeg er litt usikker, men jeg føler at min ble litt mer slik som jeg ville den skulle være (tykkere og mindre stikkete). Men tror ikke jeg vil anbefale det om du ikke er 100% sikker på at du vil gjøre det - da skjerfet koster en god del og du kan risikere å ødelegge den istedenfor. Kanskje prøv med lett håndvask først? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er litt usikker, men jeg føler at min ble litt mer slik som jeg ville den skulle være (tykkere og mindre stikkete). Men tror ikke jeg vil anbefale det om du ikke er 100% sikker på at du vil gjøre det - da skjerfet koster en god del og du kan risikere å ødelegge den istedenfor. Kanskje prøv med lett håndvask først? :)

Ja, dersom jeg fortsatt kjenner stikkingen når kulda setter inn, så skal jeg prøve meg forsiktig med håndvask :) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5520246250_2_5_1.jpg?timestamp=137354364

Bukse fra Zara. Veldig, veldig viktig å fjerne det brune merket på den, ellers blir buksa sannsynligvis ødelagt etter første vask. Fikk heldigvis en ny etter å ha klaget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte meg et nytt belte i dag.

Kult.

Anonymous poster hash: f45f5...ea6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OL Margret fra Bikbok. Hang én på et salgs-stativ til bare 149,- og den var i størrelsen miiin! :biggrin:

8807607697438_Margret_jacket_col99_w12_8

Sko fra Dinsko. De er litt mer khaki-grå-aktige og veldig gode å å på. Har lagt i soft-såle, som jeg gjør på nesten alle skoene mine.

10063299313694.jpg

Kjøpte også et par leather-look jeans på H&M Divided, men jeg klarer ikke finne de på nett? De er slim-fit, grå-svarte, av tykt "skinn", litt slitte, med flette-detaljer rundt lommene, koster 500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille-pus

Skulle bare på Polet og kjøpe et par flasker god vin..... :fnise:

Vel, for en gangs skyld har også jeg shop'et.

Jean-Michel Cazabat, Pascale pumps (hæl: 11.5cm)

41AQd0J9dtLSX395.jpg

Helmut Lang skjorte.

Her sjekk ryggen :)

Armani Jeans skjorte uten snipper.

Perfekt fasong. Kan varmt anbefales :)

Her

Sort blyantskjørt fra Dsquared2

Finner desverre ikke skjørtet på nett.

Og til slutt et par kongeblå, semskede Paul Green

En særdeles vellykket shopping runde til nesten ingen penger (ca. 4500,- tilsammen)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

af9a103b09e9b4c53d7437cb646f41c7.jpg

Skjørt og cardigan fra Vero Moda

e7473ac9a715a2050e1b30d9ff92349f.jpg

Pencil skirt fra Veromoda

896b524c6cdadb4742cf22f35c50fa25.jpg

Blazer fra Vero Moda

ec0c6abf499310b6245a658ed34fe7ea.jpg

Skjørt fra Gina Tricot

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lille-pus: hvordan får du råd til å handle så mye fint? :nysgjerrig:

Anonymous poster hash: a0ecf...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lille-pus: hvordan får du råd til å handle så mye fint? :nysgjerrig:

Anonymous poster hash: a0ecf...b70

Jeg er godt voksen nå, nærmere 50 enn 40 faktisk, og har ved å velge å utdanne meg innen noe som dengang var veldig utradisjonelt, har tatt de tøffe jobbene og jobbet meg oppover til den posisjonen jeg har i dag.

Rykter og tilbakemeldinger forteller at jeg er pokker så god til det jeg driver med, og det betaler seg.

Jeg har med andre ord en helt ok lønn, er partner i selskapet, har et akseptabelt boliglån, er sånn passelig fornuftig med pengene mine og synes jeg lever veldig godt.

Handler/shopper ikke så veldig ofte, det går i perioder/rykk og napp, men når jeg da handler så kjøper jeg som regel tingene på salg.

Det kan jeg gjøre fordi jeg er litt utenfor de størrelsene det går mest av... og mine størrelser ofte er å finne på salg.

Som dagens skjørt... det var 4 av dem som hang der... med 70% avslag.

Alle hadde merkelapp med str. 42 på seg.. men et raskt blikk fortalte at dette var en liten italiensk størrelse 42. Et raskt øye tilsa at det var verd å prøve.

Det første eksemplaret var revnet nedest ved glidelåsen... et typisk eksempel på at noen som ikke kjente italienske størrelser hadde forsøkt å få det på seg.

Ekspeditøren for som en vind og hentet neste eksemplar. Dette var passende.

Livvidden er 66 cm (målte nå), noe som egentlig er en størrelse rundt 36 (samme hva størrelsestabellene sier).

Kort oppsummert:

• Voksen
  • Rimelig ok lønn
  • Strukturert og påpasselig med pengene mine
  • Kvalitet fremfor kvantitet.
  • Kjøper plagg og sko som sklir inn med resten av garderoben.
  • Handler ofte på salg.
  • Ganske flink til å lete frem godbitene.

De siste månedene har jeg handlet mer enn jeg noengang har gjort før på så kort tid.... Så nå skal det nytes hele høsten.

Edit: Og finner jeg noe jeg virkelig faller for så kan jeg kjøpe det til fullpris. Det er ingen grunn til å lyve for deg/dere.

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...