AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #601 Del Skrevet 25. juli 2013 Det jeg har kjøpt hittil har vært mye bedre kvalitet enn H&M. Usikker på hva det kan sammenlignes med. Anonymous poster hash: 17100...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 27. juli 2013 #602 Del Skrevet 27. juli 2013 Ville sammenlignet Dorothy Perkins med Zara egentlig, hakket over H&M i alle fall :-) Oasis blir kanskje en mer treffende beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. juli 2013 #603 Del Skrevet 27. juli 2013 Alt er fra Asos. Skulle bare kikke litt på salget, men plutselig var handlekurven full av sorte kjoler og skjørt jeg allerede har en million av i skapet. Måtte fjerne noen fra kurven og lot kjæresten bestemme hva jeg skulle beholde - her er resultatet. Skjørt Kjole Kjole Kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #604 Del Skrevet 28. juli 2013 Har kjøpt meg det grå skjerfet til høyre nå (Grey Melange fra Acne) - Tenker å bruke det utover høsten og vinteren Eneste er at jeg er veldig sensitiv mot klesplagg som klør og stikker av ull osv. Dette er 100% lammeull, og synes det stikker litt. Håper det bare er fordi det er så klamt ute nå, og at jeg ikke merker noe når kulda kommer :S Anonymous poster hash: ceeb3...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. juli 2013 #605 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvordan er kvaliteten på klærne fra Dorothy Perkins? Jeg handler mye fra Dorothy Perkins og vil si at de er mye bedre i kvaliteten enn H&M, kommer nok sikkert helt an på hva du handler også. Jeg synes deforøvrig også har bedre kvalitet enn Zara. Jeg sverger til Dorothy Perkins og har gjort det de siste åtte åra. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. juli 2013 #606 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Fra Ellos: (49,50 kr) (29,50 kr) Fra La Redoute: (30,96 kr) (50,34 kr) (89,40 kr) (47,50 kr) Mvh Yvonne Endret 28. juli 2013 av Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. juli 2013 #607 Del Skrevet 28. juli 2013 Har kjøpt meg det grå skjerfet til høyre nå (Grey Melange fra Acne) - Tenker å bruke det utover høsten og vinteren Eneste er at jeg er veldig sensitiv mot klesplagg som klør og stikker av ull osv. Dette er 100% lammeull, og synes det stikker litt. Håper det bare er fordi det er så klamt ute nå, og at jeg ikke merker noe når kulda kommer :S Anonymous poster hash: ceeb3...df0 Kjøpte meg den samme for noen dager siden. Jeg har en i rød som jeg kjøpte for to år siden, også Canada skjerfet, men den i rød er mye tykkere og stikker ikke i det hele tatt. Så den blir bedre etterhvert som man bruker den Min røde har også vært i vaskemaskinen en gang ved uhell da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. juli 2013 #608 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) bikini; Vero moda Myk body fra Magasin i København. Den har knapper underst. http://www.magasin.dk/Alma-Body-Stocking/VN02873637,default,pd.html?dwvar_VN02873637_Color=Nude%2c%20transparent&start= Fra Coast Endret 29. juli 2013 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #609 Del Skrevet 29. juli 2013 Kjøpte meg den samme for noen dager siden. Jeg har en i rød som jeg kjøpte for to år siden, også Canada skjerfet, men den i rød er mye tykkere og stikker ikke i det hele tatt. Så den blir bedre etterhvert som man bruker den Min røde har også vært i vaskemaskinen en gang ved uhell da. Åå, det høres bra ut! Tror du stikkingen forsvinner helt dersom jeg vasker det i vaskemaskinen? Anonymous poster hash: ceeb3...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juli 2013 #610 Del Skrevet 29. juli 2013 Åå, det høres bra ut! Tror du stikkingen forsvinner helt dersom jeg vasker det i vaskemaskinen? Anonymous poster hash: ceeb3...df0 Jeg er litt usikker, men jeg føler at min ble litt mer slik som jeg ville den skulle være (tykkere og mindre stikkete). Men tror ikke jeg vil anbefale det om du ikke er 100% sikker på at du vil gjøre det - da skjerfet koster en god del og du kan risikere å ødelegge den istedenfor. Kanskje prøv med lett håndvask først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #611 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg er litt usikker, men jeg føler at min ble litt mer slik som jeg ville den skulle være (tykkere og mindre stikkete). Men tror ikke jeg vil anbefale det om du ikke er 100% sikker på at du vil gjøre det - da skjerfet koster en god del og du kan risikere å ødelegge den istedenfor. Kanskje prøv med lett håndvask først? Ja, dersom jeg fortsatt kjenner stikkingen når kulda setter inn, så skal jeg prøve meg forsiktig med håndvask Takk for tipset! Anonymous poster hash: ceeb3...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 30. juli 2013 #612 Del Skrevet 30. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 30. juli 2013 #613 Del Skrevet 30. juli 2013 Bukse fra Zara. Veldig, veldig viktig å fjerne det brune merket på den, ellers blir buksa sannsynligvis ødelagt etter første vask. Fikk heldigvis en ny etter å ha klaget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 30. juli 2013 #614 Del Skrevet 30. juli 2013 Kjøpte meg et nytt belte i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #615 Del Skrevet 30. juli 2013 Kjøpte meg et nytt belte i dag. Kult. Anonymous poster hash: f45f5...ea6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. august 2013 #616 Del Skrevet 1. august 2013 OL Margret fra Bikbok. Hang én på et salgs-stativ til bare 149,- og den var i størrelsen miiin! Sko fra Dinsko. De er litt mer khaki-grå-aktige og veldig gode å å på. Har lagt i soft-såle, som jeg gjør på nesten alle skoene mine. Kjøpte også et par leather-look jeans på H&M Divided, men jeg klarer ikke finne de på nett? De er slim-fit, grå-svarte, av tykt "skinn", litt slitte, med flette-detaljer rundt lommene, koster 500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2013 #617 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Skulle bare på Polet og kjøpe et par flasker god vin..... Vel, for en gangs skyld har også jeg shop'et. Jean-Michel Cazabat, Pascale pumps (hæl: 11.5cm) Helmut Lang skjorte. Her sjekk ryggen Armani Jeans skjorte uten snipper. Perfekt fasong. Kan varmt anbefales Her Sort blyantskjørt fra Dsquared2 Finner desverre ikke skjørtet på nett. Og til slutt et par kongeblå, semskede Paul Green En særdeles vellykket shopping runde til nesten ingen penger (ca. 4500,- tilsammen) Endret 1. august 2013 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Smith Skrevet 1. august 2013 #618 Del Skrevet 1. august 2013 Skjørt og cardigan fra Vero Moda Pencil skirt fra Veromoda Blazer fra Vero Moda Skjørt fra Gina Tricot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #619 Del Skrevet 1. august 2013 Lille-pus: hvordan får du råd til å handle så mye fint? :nysgjerrig:Anonymous poster hash: a0ecf...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2013 #620 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Lille-pus: hvordan får du råd til å handle så mye fint? :nysgjerrig:Anonymous poster hash: a0ecf...b70 Jeg er godt voksen nå, nærmere 50 enn 40 faktisk, og har ved å velge å utdanne meg innen noe som dengang var veldig utradisjonelt, har tatt de tøffe jobbene og jobbet meg oppover til den posisjonen jeg har i dag. Rykter og tilbakemeldinger forteller at jeg er pokker så god til det jeg driver med, og det betaler seg. Jeg har med andre ord en helt ok lønn, er partner i selskapet, har et akseptabelt boliglån, er sånn passelig fornuftig med pengene mine og synes jeg lever veldig godt. Handler/shopper ikke så veldig ofte, det går i perioder/rykk og napp, men når jeg da handler så kjøper jeg som regel tingene på salg. Det kan jeg gjøre fordi jeg er litt utenfor de størrelsene det går mest av... og mine størrelser ofte er å finne på salg. Som dagens skjørt... det var 4 av dem som hang der... med 70% avslag. Alle hadde merkelapp med str. 42 på seg.. men et raskt blikk fortalte at dette var en liten italiensk størrelse 42. Et raskt øye tilsa at det var verd å prøve. Det første eksemplaret var revnet nedest ved glidelåsen... et typisk eksempel på at noen som ikke kjente italienske størrelser hadde forsøkt å få det på seg. Ekspeditøren for som en vind og hentet neste eksemplar. Dette var passende. Livvidden er 66 cm (målte nå), noe som egentlig er en størrelse rundt 36 (samme hva størrelsestabellene sier). Kort oppsummert: Voksen Rimelig ok lønn Strukturert og påpasselig med pengene mine Kvalitet fremfor kvantitet. Kjøper plagg og sko som sklir inn med resten av garderoben. Handler ofte på salg. Ganske flink til å lete frem godbitene. De siste månedene har jeg handlet mer enn jeg noengang har gjort før på så kort tid.... Så nå skal det nytes hele høsten. Edit: Og finner jeg noe jeg virkelig faller for så kan jeg kjøpe det til fullpris. Det er ingen grunn til å lyve for deg/dere. Endret 1. august 2013 av Lille-pus 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå