Gjest Lille-pus Skrevet 4. juli 2013 #561 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Lyst til å meddele at i morgen kveld vet jeg hvor fine skoene jeg bestilte i morges er Pakket, DHL sending er bestilt. Sent i kveld drar pakken avgårde nedover i Europa hvor den mellomlander på minst to flyplasser før den hviler for natten, som regel på Kastrup, og i morgen tidlig reiser den til Norge med DHL fly. Ca klokken 10 har den passer tollen, og jeg slenger innom på vei fra jobb og henter den på DHL terminalen. Praktfull løsning. Effektivt og elegant. Meget lite venting, raskt og presist. Gratis transport for øyeblikket. Endret 4. juli 2013 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 4. juli 2013 #562 Del Skrevet 4. juli 2013 weeee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. juli 2013 #563 Del Skrevet 5. juli 2013 Enkle pumps i en faktisk fin beige tone! Enkel, hvit genser. BH og matchende truse, endelig noe i størrelsen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juli 2013 #564 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Et snasent korsett fra What Katie Did - til den ublue pris av £74,95 +£8 i forsendelse (så kommer tollavgift og mva). Et virkelig godt kjøp ! Endret 8. juli 2013 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 8. juli 2013 #565 Del Skrevet 8. juli 2013 weeee Wow Kunne tenkt meg flere av disse plaggene selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 9. juli 2013 #566 Del Skrevet 9. juli 2013 Wow Kunne tenkt meg flere av disse plaggene selv! alt er fra nelly.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juli 2013 #567 Del Skrevet 12. juli 2013 Vi sier den går i kategorien "tilbehør": En lekker gullring i gult og hvitt gull, med brilianter:-) Og er par RayBan pilotbriller av den moderne modellen. En charmert gullsmed og en charmert optiker ligger i Pus sitt 'kjølevann' i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 12. juli 2013 #568 Del Skrevet 12. juli 2013 Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote! Acne Raya short Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også.. Kjøpte også skjerfet alle har i sort og grått, synes ikke det jeg har i brunt går til så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 13. juli 2013 #569 Del Skrevet 13. juli 2013 (De er mye kulere i virkeligheten altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #570 Del Skrevet 14. juli 2013 Vi sier den går i kategorien "tilbehør": En lekker gullring i gult og hvitt gull, med brilianter:-) Og er par RayBan pilotbriller av den moderne modellen. En charmert gullsmed og en charmert optiker ligger i Pus sitt 'kjølevann' i dag "Charmert"? Er du seriøs??Anonymous poster hash: 174f6...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. juli 2013 #571 Del Skrevet 14. juli 2013 Udugelig sommevær i år også, så i stedet for å kjøpe flere sommerklær (som jeg egentlig trenger) har jeg gått til innkjøp av noen basisplagg for høsten. Favoritt-årstiden når det gjelder mote! Acne Raya short Liker lommene på den gamle modellen bedre, men den fikk jeg aldri tak i. Vurderer å kjøpe den i lysegrått også.. Kjøpte også skjerfet alle har i sort og grått, synes ikke det jeg har i brunt går til så mye. Hvor er det du fikk tak i skjerfet? Har lett etter samme farge siden juletider og gav delvis opp i februar. Kan ikke tenke meg at de allerede har begynt å selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mija Skrevet 14. juli 2013 #572 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvor er det du fikk tak i skjerfet? Har lett etter samme farge siden juletider og gav delvis opp i februar. Kan ikke tenke meg at de allerede har begynt å selge den? Skjerfet finnes i nettbutikken til Acne nå. Det grå er et veldig godt kjøp, det går til så mye. Definitivt mitt mest brukte skjerf i fjor. Selv har jeg nettopp bestilt den samme cardiganen som kills. Har veldig lyst på en farge til, gitt... Æsj, synd at jeg likte høstkolleksjonen til Acne så godt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 14. juli 2013 #573 Del Skrevet 14. juli 2013 http://www.eurosko.no/sko/12752/softwalk.html den er ikke så mørk egentlig.Mer beige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. juli 2013 #574 Del Skrevet 14. juli 2013 Skjerfet finnes i nettbutikken til Acne nå. Det grå er et veldig godt kjøp, det går til så mye. Definitivt mitt mest brukte skjerf i fjor. Selv har jeg nettopp bestilt den samme cardiganen som kills. Har veldig lyst på en farge til, gitt... Æsj, synd at jeg likte høstkolleksjonen til Acne så godt i år. Så det nå! Takk for svar, har ventet på det skjerfet en god stund nå. Kjøpte et i rødt (ikke vinrødt) for to år siden og den er blitt mye brukt! Den grå er lettere å bruke med, så tenkte jeg skulle ha det. Føler at kolleksjonene deres blir dårligere og dårligere. Acne-plaggene var mye penere før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 15. juli 2013 #575 Del Skrevet 15. juli 2013 Mener også å ha lest noe om at dette er siste sesongen skjerfene kommer inn igjen, men vi får vel se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mija Skrevet 16. juli 2013 #576 Del Skrevet 16. juli 2013 Mener også å ha lest noe om at dette er siste sesongen skjerfene kommer inn igjen, men vi får vel se på det Det er jo rart hvis de slutter med dem siden de er så populære, men man vet jo aldri. Jeg har i hvert fall sikret meg de fargene jeg har lyst på. Tips: Hvis det er noen som har lyst på et skjerf eller to så er det lurt å kjøpe nå. Retro har fått Acne i nettbutikken sin, de har mange farger inne. Det finnes også en del i Acnes nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. juli 2013 #577 Del Skrevet 16. juli 2013 Kva er det som er så spesielt med det Acne-skjerfet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #578 Del Skrevet 16. juli 2013 Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære? Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement. Anonymous poster hash: b4096...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 16. juli 2013 #579 Del Skrevet 16. juli 2013 Acne skjerfene har vært populære de siste årene, men kommer de fortsatt til å være like populære? Har endelig fått økonomi til å kunne kjøpe et (eller flere), men er usikker på om det er en god investering. Er det bedre å bare la være å kjøpe hvis det er "fare for" at de skal bli upopulære? Det er selvfølgelig ikke farlig å kjøpe ting hvis de går ut på dato når det gjelder mote, men jeg mener at acne-skjerfet er et slikt moteplagg, altså et plagg som enda ikke kvalifiserer seg til å være et tidløst kvalitetsplagg, men er mer en motestatement. Anonymous poster hash: b4096...58f Det er jo bare et veldig stort og enkelt skjerf, jeg bekymrer meg ikke for at det skal gå av moten da det passer til det meste uansett. Om du har lyst på et så ville jeg slått til da de flyr ut av hyllene ganske kjapt Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine, de er veldig myke og varme og en drøm å ha på når det er kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 16. juli 2013 #580 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjøpt i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå