AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Del Skrevet 29. mars 2012 Hva gjør man for å få tette, jevne og fine øyenbryn? Hva bruker dere til å fylle øyenbryna med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 29. mars 2012 #2 Del Skrevet 29. mars 2012 Øyenbrynspenn og eventuelt øyenbrynskygge Ram inn brynene med pennen, og fyll i med øyebrynskygge. Eventuelt bare bruk pennen til å fylle med også. For en fin finish kan du ta hårspray på en ren maskarabørste og børste over hårene for at de skal holde seg på plass, eller kjøpe øyebrynsgel for det formålet. Hvis hårene er veldig lange kan du også børste alt håret opp, og klippe bort det som stikker over "øyebrynsformen" din. Og så børste ned for å klippe det som stikker under også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 29. mars 2012 #3 Del Skrevet 29. mars 2012 Du veit, det er somme av oss som er utrusta med augebryn i heile trynet, og då er det litt enklare. Eller, enklare og enklare, eg er jo alltid væpna med ein pinsett, og juryen er støtt ute og diskuterer kven som har overtaket, eg eller monobrynet. Elles er vel trikset å nappe dei etter boka og fylle inn diskret med brynfarge. Kan tilrå HM sin, den er ganske diskret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Del Skrevet 29. mars 2012 Prøv vanlig øyeskygge, det ser mest naturlig ut syns jeg. Omega fra MAC er en bra farge hvis du er blond, Mystery fra samme merke hvis du er mørkhåret. Altfor mørke bryn kan se både strenge og unaturlige ut, så ikke gå i den fellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mEditari Skrevet 29. mars 2012 #5 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg bruker helst en helt matt øyenskygge, på meg er det penest. Blyanter har en tendens til å være for rødpigmenterte. Også har jeg brynskygge fra Anna Sui som er veldig god. Den blir mest som en øyenskygge, bare en litt rikere konsistens. Øyebryngele uten farge er også et must, så man kan legge hårene dit man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latinas Skrevet 30. mars 2012 #6 Del Skrevet 30. mars 2012 Castor olje! Tidligere hadde jeg lite bryn, med da jeg begynte med Castor Olje også kjent som lakseolje, fikk jeg tykkere, mørkere og mye finere bryn. Det beste er at jeg slipper bruke blyant:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 31. mars 2012 #7 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Castor olje! Tidligere hadde jeg lite bryn, med da jeg begynte med Castor Olje også kjent som lakseolje, fikk jeg tykkere, mørkere og mye finere bryn. Det beste er at jeg slipper bruke blyant:) Kva i all verda er det du gjer med laksèrolja for å få ho til å påverke hårveksten??? Endret 31. mars 2012 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 31. mars 2012 #8 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Dobbelpost. Sorry. Endret 31. mars 2012 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 31. mars 2012 #9 Del Skrevet 31. mars 2012 Kva i all verda er det du gjer med lakserolja for å få ho til å påverke hårveksten??? Kanskje det fungerer på samme måter som hunder? Hundeiere gir jo lakseolje/selolje til hunden for å få bedre pels og hud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 31. mars 2012 #10 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Kanskje det fungerer på samme måter som hunder? Hundeiere gir jo lakseolje/selolje til hunden for å få bedre pels og hud! Jau, det ville vore greitt dersom det var lakseolje og ikkje laksérolje det var tale om. Castor oil er laksérolje, ikkje lakseolje, og er eit middel ein til vanleg brukar for å få magan til å lee seg litt snøggare. Eg ville ikkje ete laksérolje til vanleg. Men det er meg. Endret 31. mars 2012 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #11 Del Skrevet 31. mars 2012 Man masserer lakseroljen inn i rota på øyenbrynene og øyenvippene, man drikker den ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå