Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes vi så om Robert Stoltenbergs nye serie?

Jeg synes kamphunden Igor var herlig, og det var et par andre lyspunkter også. Men jeg kommer ikke til å grine om jeg går glipp av en episode.

Men søt og morsom var den - dog ikke RS på sitt beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var dårlige greier.

Kan ikke sammenlignes med "Boretslaget".

Skrevet

Det var litt skuffende, ja. Lo ikke noe særlig. :-?

Skrevet

Har ikke fått med meg at det har startet jeg, når går det?

Kommer det i reprise???

Orker ikke sjekke programmet-oversikten selv...

Skrevet

Tror ikke dagens episode kommer i reprise. Kunne ikke se det noe sted ihvertfall, men programmet går på lørdager kl. 19:55.

Skrevet

Fenget ikke meg, heller... :roll:

Jeg løp litt mellom kjøkken og stue og lekte "god husmor", uten at det gjorde noen særlig forskjell... Men kanskje det tar seg opp etterhvert? Skal noe til å toppe Borettslaget, da... Og kanskje Stoltenberg må få en sjanse til å prøve noe nytt uten at vi sammenligner med det han har gjort tidligere?

Men i utgangspunktet: Jepp, enig med Tusenfryd!

Inntil videre... :wink:

Skrevet

Jeg ble også skuffet og syntes det ble litt masete, så ikke hele en gang.

Skrevet

Synes det var artig, jeg. :)

Enig med Væren. Han må få prøve noe nytt uten at vi skal sammenligne med Borettslaget.

Skrevet

...og så blir vi jo "kjent" med persongalleriet etterhvert. Og da blir det kanskje litt morsommere, når vi liksom "vet" hva som kommer til å skje? Hm... :roll:

Litt søtt med den "kamphunden" da! Snakk om å kjøpe katta i sekken! :ler: Eieren prøver å overbevise en gammel dame at det var hans hund - kamphunden - som angrep den vesle hunden hennes først, mens hun på sin side hevder at "kamphunden" bare snuste på hunden hennes, som så knurret tilbake! :ler:

Skrevet

Jeg ble kjempeskuffet. Fantes jo ikke morsom!

Skrevet

Jeg likte hundene. Persongalleriet var kjedelig og ikke fengende i det hele tatt. :-?

Skal gi det en sjanse til i håp om at det kanskje kan bli bedre neste lørdag.

Skrevet

Jeg syns Hundehjørnet var veldig morsomt jeg! Lo godt flere ganger! :D

Det må kanskje sies at jeg ikke har fulgt med på Borettslaget, så jeg har kanskje ikke så store forventninger til programmet!

Jeg lot meg i hvertfall more!

K

Skrevet

Jeg ble litt skuffet, Men siden det er hunder med så kommer jeg til å fortsette å se, det er ikke så ofte det er hunder på tv *ler*. Såg tilogmed en som var samme sort som min. Da er det ekstra stas :lol:

Skrevet

Han burde gitt seg etter borettslaget, snakk om nedtur... :roll:

Skrevet

Jeg gir det en sjanse til, altså neste episode. Som dere sier, så tar det litt tid å bli kjent med persongalleriet.

I tillegg så skjedde det svært lite i gårsdagens episode, det var mer en bli-kjent-med gjennomgang av hovedpersonene. Forhåpentligvis dukker det opp en rød tråd å ta fatt i neste lørdag.

Hvis ikke, blir jeg ganske så skuffet.

Skrevet

Syntes det var morsomt jeg! Men så er jeg hundeeier og har vært på hundesletta i Frognerparken, og han tar det virkelig på kornet!

Digget han vestkantfyren, som så ut som en Kristian Valen look-a-like.

Har ikke sett mye på borettslaget. Synes egentlig at sånne sketsjer passer bedre som 5 min i et annet program... En halvtime blir ofte litt i overkant.

Skrevet

Jeg synes det var kjedelig, gadd ikke se hele en gang... :roll:

Skrevet

jeg er fanatisk tilhenger av borettslaget, og har alle 3 DVDene. men dette var jeg litt skuffet over. okei, hu dama var morsom, og han tur-gjengeren med alle hundene, men ellers så syns jeg det ble litt kjedelig. ja jeg sammenligjer det vel litt for mye med borettslaget, men kan ikke hjelpe for det. han skulle heller laget ny sesong av det... savner NARVESTAD, han tok kaka :hoho:

Skrevet

Jeg synes det var kjedelig. Har ikke fulgt med på Borettslaget så det er ikke det at jeg sammenlikner med det heller... Tviler på at jeg kommer til å se noe særlig mer på dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...