AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 I helgen skal jeg ta frem vår- og sommertøy - og sortere/pakke vekk det som er "helt feil" for 2012. Og ta frem klær fra "arkivet" som kanskje kan brukes på nytt. Jeg leser ikke så mange moteblader, men prøver å følge med litt på nettet og i butikkvinduene. Ser at det skrives om pastell og knallfarger. Men i de butikkene jeg har her i nærområdet er det mye kaki/beige og blått. Samme som i fjor. Så blir litt usikker... Bukser? Trange ben, rette ben, sleng? Farger? "Not"? Stoler på at dere "fashionistas" her hjelper meg! Dame, 40+, normalt slank.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 2012 er både pasteller og knæsh farger Maritime striper på topper og blomsterkjoler hvitt/gull hvitt/sølv Smale ben men bootcut / slengbukser er på full fart tilbake Som du forstår, det meste er "lov" Mine nye innkjøp; orange bukse, grønn bukse, hvit cardigan, blå bluse med hvite prikker, blomsterkjole med hvit underkjole, blått skjørt, rødt skjørt, hvite stoffsko og blå stoffsko.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 2012 er både pasteller og knæsh farger Maritime striper på topper og blomsterkjoler hvitt/gull hvitt/sølv Smale ben men bootcut / slengbukser er på full fart tilbake Som du forstår, det meste er "lov" Mine nye innkjøp; orange bukse, grønn bukse, hvit cardigan, blå bluse med hvite prikker, blomsterkjole med hvit underkjole, blått skjørt, rødt skjørt, hvite stoffsko og blå stoffsko. Takk! Blomsterkjoler, hvitt/gull, hvitt/sølv - det passer også for en voksen dame :-) Pasteller må jeg vel være litt forsiktig med i min alder? Spesielt lys rosa? I hvertfall bruke kun en liten detalj/lite plagg i pastell. Knallfarger er gøy! Elsker bl.a. både oransje og "sjokkrosa". Men ser av innkjøpene dine at du også har handlet klær i rødt og blått?
Gjest Nanne70 Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Ta en tur innom bloggen Stylishline, hun skriver en mote/stilblogg innrettet hovedsaklig mot aldersgruppen 40+. Kanskje du finner tips og inspirasjon der
Dolce Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Ta en tur innom bloggen Stylishline, hun skriver en mote/stilblogg innrettet hovedsaklig mot aldersgruppen 40+. Kanskje du finner tips og inspirasjon der Tusen, tusen takk! (hadde glemt å logge meg inn, men det er meg som startet tråden) Endret 31. mars 2012 av Dolce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå