Gå til innhold

Glemte osten på benken i 2-3 timer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i butikken også glemte jeg osten på benken i 2-3 timer. Det var en pakke med ferdigskivet ost. Jeg er gravid, og barna mine skal også spise den derfor er jeg ekstra bekymret. Er den blitt dårlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Det der gjør vi til stadighet. Det skal gå helt fint!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mange som har matpakke i hylla si i bhg og så står den der hele dagen, så blir ungen sulten utpå dagen og spiser det. Kan være alt fra oster til kjøtt. Tror ikke det blir gammelt så fort, altså!

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Det går heilt fint, særleg viss den var uopna. Eg har mange gongar opplevd å kome heim frå jobb, tenåringen har laga seg ei skive rett etter at han kom heim i totida, og pålegget står framleis på benken når eg kjem heim. Det er grunnen til at vi aldri har servelat i huset, den hadde ikkje tolt det. Men med ost som attpåtil ikkje er opna hadde eg ikkje skjenka det ein einaste bekymra tanke.

Skrevet

Ingen problem. De fleste typer ost tar ikke skade av å stå i romtemperatur over lang tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem. De fleste typer ost tar ikke skade av å stå i romtemperatur over lang tid.

Nemlig. Tvert i mot. De fleste oster blir bare bedre av det!

• Liker 1
Skrevet

Hvis en ost mugner, så kan man trygt skjære vekk osten med mugg og spise resten.. Matpakka mi ligger i veska i 4-5 timer med osteskiver før jeg spiser den.

Skrevet

Det går heilt fint, særleg viss den var uopna. Eg har mange gongar opplevd å kome heim frå jobb, tenåringen har laga seg ei skive rett etter at han kom heim i totida, og pålegget står framleis på benken når eg kjem heim. Det er grunnen til at vi aldri har servelat i huset, den hadde ikkje tolt det. Men med ost som attpåtil ikkje er opna hadde eg ikkje skjenka det ein einaste bekymra tanke.

Tror jeg hadde blitt litt irritert om det skjedde ofte..

Men nei Ts, jeg tror det går fint :) Smaker kanskje ikke like godt men det er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...