Gå til innhold

Når pynter man til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at ikke alle pynter til påske, men dere som gjør det - når pynter dere til påske?

Har en liten duk, en påskekylling og noen gule lys jeg ikke vet når jeg skal sette fram... Tenkte å kjøpe noen blomster også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal pynte i dag eller morgen når jeg er ferdig med helge vasken. :)

Gjest Cessie
Skrevet

I løpet av helga eller i begynnelsen av neste uke.

AnonymBruker
Skrevet

Pyntet for et par uker siden jeg :fnise:

Da føler jeg at det har vært påske litt lenger enn noen dager, nesten litt som advent. Noen påskekyllinger, et par påskeegg og to gule duker tåler å være fremme litt lenger enn en ukes tid.

For meg er det en feiring av våren og gryende liv, synes grønne og gule farger hjelper meg å komme ut av vinterdvalen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal pynte nå i helga :)

Skrevet

Det blir i morgen.

Skrevet

Når man har lyst! :strix: Jeg har ikke pyntet enda, men det skal jeg få gjort i helgen :jepp:

Skrevet

Åh, da skal jeg også pynte i helga! Synes det er så koselig :)

Skrevet

Åh, da skal jeg også pynte i helga! Synes det er så koselig :)

Ja, det er jammen det! :) Hva skal du pynte med? :)

Gjest Vettel
Skrevet

Jeg har begynt nettopp nå, faktisk.

Har bekkenløsning, så alt tar veldig laaaaang tid, så begynner nå. Mannen skal støvsuge og vaske imorgen. :)

Skrevet

Ja, det er jammen det! :) Hva skal du pynte med? :)

Som jeg skrev helt i starten så har jeg bare en liten påskekylling, en liten gul duk, gule telys og et gult kubbelys. Men har kjøpt påskeegg til meg selv, samboeren og hunden.. Haha. Så vil jeg kjøpe sånn påskeplante eller noe :) dere andre da?

Skrevet

Pyntet for et par uker siden jeg :fnise:

Da føler jeg at det har vært påske litt lenger enn noen dager, nesten litt som advent. Noen påskekyllinger, et par påskeegg og to gule duker tåler å være fremme litt lenger enn en ukes tid.

For meg er det en feiring av våren og gryende liv, synes grønne og gule farger hjelper meg å komme ut av vinterdvalen.

Jeg å :)

Gjest loren
Skrevet

Hadde jeg pynta hadde jeg gjort det i morgen eller lørdag, men siden vi er bortreist hele påska blir det ikke pynta i år :)

Skrevet (endret)

Som jeg skrev helt i starten så har jeg bare en liten påskekylling, en liten gul duk, gule telys og et gult kubbelys. Men har kjøpt påskeegg til meg selv, samboeren og hunden.. Haha. Så vil jeg kjøpe sånn påskeplante eller noe :) dere andre da?

Åhhh det fikk jeg ikke med meg! :sjenert: Det høres koselig ut! Påskeplanter går jeg for også! :jepp: Ellers tar jeg inn noen store kvister gul forsythia som jeg putter i en kjempestor vase og pynter med litt forskjellig påskepynt som kan henges opp, som jeg har samlet på. Kanskje noen påskeegg, om jeg finner de igjen :klo: og så sånne søte pastellegg fra Anton Berg i fine skåler :rodmer: men, de forsvinner fryktelig fort! Så de kvalifiserer gjerne ikke til å være påskepynt når jeg tenker meg om! :fnise:

Endret av Rumle
Skrevet

Imorgen eller søndag. Pynter ikke så mye. Bare et par guleduker her og der. På påskeservietter.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Når ungen kom hjem med egen"snekra" pynt fra barnehagen ble det satt opp med det samme. Så lar vi det være til påsken er over.

Skrevet

Ble en Husfryd(tror det heter det), med gul potte og en kylling på toppen :) Ble faktisk koselig her nå!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...