AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Ønsker seg da penger. Interessant å høre hva dere andre synes jubilanten bør få. Søsken er da i full jobb med grei inntekt.
Gjest Indra Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Gå sammen med resten av familien og få tatt noen fine portrettfotoer + med familie. Fine minner?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Takk for tips, men hun får altså penger. Hun sparer til noe og penger er hva hun vil ha
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 kommer jo ann på hvor godt de tjener da;P jeg hadde kjøpt noe drikke fra polet evt øl og snurra en pengelapp rundt halsen på flaska eller hver av flaskene og festa med strikk. 1000 kr eller noe.
Gjest Spinell Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Hvis ikke førerkortet allerede er finansiert, ville jeg gitt gavekort på trafikkskolen. Dersom det er et tema med flytting på hybel/studentbolig etc innen nær framtid, kan en "flytte hjemmefra-pakke" også være et alternativ. Den kan inneholde ting man trenger og tar som en selvfølge hjemme hos mor og far: kjeler, stekepanne, visper, øser, gode kniver, bestikk, oppvaskhåndklær, zalo, svamper, vaskemiddel, hammer, tommestokk, unbracosett, vater +++
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Hadde i tillegg vært interessant å vite hvor mye dere tjener i forhold til hva dere gir. Dere skriver som anonyme selvsagt. Selv tjener jeg under 400k og det blir nok ikke mer enn 500 kroner herfra. TS
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Ts igjen her. Jeg formulerte meg selvsagt feil. Hun skal få penger, og jeg er interessert i å vite hvor stor pengegave dere ville gitt. Takker for andre tips allikevel
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tjener mellom 400 og 500.000, og ville gitt i størrelsesorden 5-700 kroner.
Gjest Tekola Skrevet 29. mars 2012 #9 Skrevet 29. mars 2012 Da min lillebror ble 18 fikk kan 500 kroner pluss en spennende bok av meg. Jeg er student og tjener ikke halvparten av det TS gjør en gang, men synes at såpass skal til. Spesielt fordi jeg vet at han sparer til noe og dermed ikke kommer til å sløse dem bort.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #10 Skrevet 29. mars 2012 Helt enig, Tekola. Jeg pleier å si at mars skulle vært en måned det var lovpåfestet å IKKE føde barn. Alt skal ut, og de 500 er halvparten av det jeg har igjen på en tusenlapp denne måneden Har vært litt småkrangel vedrørende hvor mye, da vi er flere søsken og noen blir sure hvis vi ikke gir likt. Den som tjener mest (opp mot 1500k) ville helst gitt 300. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå