AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 hvor kan jeg finne fotballsko til barn? enkle og greie, har ikke brukt det før. Noen fotballentusiaster her?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Sportsbutikker. G-sport pleier å ha tilbud, så du kan sikkert finne noen billige der.
Gjest Okusan Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Sportsbutikker, Smart Club, større varemagasiner... Fotballsko til barn er overalt, og de trenger ikke koste mye heller. Særlig yngre barn vokser veldig fort ut av dem, så jeg ville ikke investert i noen Superfly- eller F50-sko, akkurat! Vanlige, brukbare sko får du til 3-400 kroner, kanskje billigere hvis det er tilbud. Bare vær obs på om du skal ha gressko, eller sko som skal brukes på grus og/eller kunstgress. Det er en forskjell i knottene der som faktisk er ganske viktig, mye viktigere enn kult design Skal du kose deg med utvalg og fagkunnskap ville jeg dratt feks til Torshov Sport. Endret 29. mars 2012 av Okusan
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 var innom sport1 og traff verdens sureste "hjelp" noe fotballsko til barn hadde ikke de, selv om det sto rett foran nesen på han.. til slutt hvisket en annen i betjeningen at det går faktisk an å bestille inn i størrelser som mangler, da skjerpet han seg men jeg takket pent for meg og sa at det sikkert var andre sportsbutikker som hadde. (enkelte butikkhjelper.. sukk) Gsport hadde fine enkle fotballsko og ikke var de så dyre heller, god hjelp fikk vi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå