Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jentene begynner å bli forelska i noen, så driver de jo og tolker hvert minste lille tegn i den ene eller andre retningen , alt ifra hva han sier, hva han gjør, hva han ikke sier og hva han ikke gjør etc.

Gjør guttene dette også, hvis de begynner å bli forelsket, eller er de mer rett fram?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

det er ikke alle jenter som gjør det selv om du gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mja, hvis ikke hun tør/vil si ting rett ut (og det merker man) da begynner jeg også å bli usikker. Og når man er usikker, så begynner man å tolke for å få litt grep på ting liksom.

Skrevet (endret)

Det ikke sikkert jeg gjør det selvom jeg sier "alle" jenter gjør det.

Edit Eller "jentene" som jeg vel egentlig skreiv.

Endret av mousepad
AnonymBruker
Skrevet

Noen følte seg visst truffet :roll:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg begynner alltid å tolke når jeg får dårlig magefølelse. Grunnen til at jeg tolker er fordi jeg aldri får svar når jeg spør rett ut. Hver gang jeg får dårlig magefølelse viser det seg at den stemmer.

Skrevet

Ja, dette vil jeg tror er normalt på tvers av kjønnene. Ihvertfall om jeg skal bedømme utifra mine kameraters oppførsel når ikke alt går på skinner.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også irritert over slike stereotypier. Det med analyseringa er visst en like stor sannhet for de fleste som at jenter har en vagina..

Gjest HunterLady
Skrevet

Enig med de som irriterer seg over formuleringer "når jenter blir...". Det er nemlig ikke slik at jenter blir noe som helst. Vi er flere milliarder jenter, og jeg personlig føler at jeg faller langt utenfor stereotypiske kjønnsmodeller, og blir faktisk provosert over denne generaliseringen! Get a grip!! :kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som irriterer seg over formuleringer "når jenter blir...". Det er nemlig ikke slik at jenter blir noe som helst. Vi er flere milliarder jenter, og jeg personlig føler at jeg faller langt utenfor stereotypiske kjønnsmodeller, og blir faktisk provosert over denne generaliseringen! Get a grip!! :kjefte:

Ser ikke poenget med å bli provosert her. Det er vanlig når man er kjempeforelsket og får miksede signaler fra jenta eller gutten, da begynner man å tolke for å prøve å forstå. Og nei, det er ikke bare jenter som gjør det, alle gjør det. Eller gir man vel blaffen i den personen. Har man prøvd å spørre, men ikke fått ordentlig svar, tolker man signaler ubevisst.

Hilsen en som vanligvis ikke tolker, men gjør det i den situasjonen som er nevnt her.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Kan det være at gutter tolker mindre fordi det er færre kvinnelige playere? Tolkningen går jo som regel på om han er seriøs eller om han kun er ute etter sex...

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk umulig å ikke tolke. Alle mennesker tolker alt hele tiden.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er faktisk umulig å ikke tolke. Alle mennesker tolker alt hele tiden.

Persepsjon.

Men noen tolker mer enn andre, og noen overanalyserer. Spesielt de med angstlidelser eller problemer med dårlig selvtillit.

Skrevet

Når jentene begynner å bli forelska i noen, så driver de jo og tolker hvert minste lille tegn i den ene eller andre retningen , alt ifra hva han sier, hva han gjør, hva han ikke sier og hva han ikke gjør etc.

Gjør guttene dette også, hvis de begynner å bli forelsket, eller er de mer rett fram?

Du skulle bare ha visst. Hahaha!

Jeg har måttet lese mange meldinger for kamerater og hørt dem fortelle alt mulig om daten for at jeg som da "er klar i toppen" skal tolke signalene riktig, og vice versa.

Skrevet

Det blir tolkning når dama ikke spiller med åpne kort.

Naturlig nok.

Forbannet dritt med usikre kvinnfolk som ikke klarer å kommunisere klart og tydelig!

• Liker 1
Skrevet

Persepsjon.

Men noen tolker mer enn andre, og noen overanalyserer. Spesielt de med angstlidelser eller problemer med dårlig selvtillit.

Eller de som virkelig bryr seg.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

nei. jeg føler alle jenter blir satt i bås. derfor svarte jeg det :)

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvorfor blir tolkning sett å som negativt? Er jo bare en naturlig reaksjon når den man er forelsket i sender blandede signaler.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor blir tolkning sett å som negativt? Er jo bare en naturlig reaksjon når den man er forelsket i sender blandede signaler.

Tolkning i noen større grad burde vært helt unødvendig.

Generelt sett er det et sykdomstegn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...