Gjest jente Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hei lurer på en ting,ble medlem på møteplassen for et og et halvt døgn siden og har til nå over 1000 treff på profilen min pluss utallige meldinger. Er dette vanlig? syns det er i overkant mye jeg.
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Møteplassen er muligens den verste datingsiden. Jeg lagde meg en profil der og jeg hadde sikkert femten mail i løpet av de to første minuttene. Utrolig mange av disse var sånne gratis flørter og veldig mange av medlemmene der betaler ikke abonnement, dermed kan de ikke svare deg når du mailer dem. Så framt du ikke selv har dyrt supermedlemsskap. Jeg så meg lei på alle disse som sendte gratisflørter i håp om at jeg skulle ha vip-pluss-medlemsskap, så jeg svarte disse, "Hvordan skal du kunne kontakte meg når du ikke har betalt medlemsskap?" Dette førte til at mange betalte medlemsskap, i ren nysgjerrighet fordi de hadde fått en mail. Fikk noen sure henvendelser da jeg svarte at jeg ikke var interessert i annet enn å vite hvorfor de sendte gratismail til meg, uten å kunne kontaktes.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Jeg registrerte meg på møteplassen en gang og fikk masse mailer med en gang og fikk et inntrykk av at det var en veldig useriøs side. Hadde jo ikke bilde en gang, og hadde knapt rukket å registrere meg. Da mista jeg tillitten ganske kjapt. Er på sukker også, der får jeg mye færre henvendelser men de fleste er seriøse. Og jeg synes det er lettere å finne interessante folk der også.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Det er nesten ingne jenter på møteplassen. I mitt fylke var det 8 jenter 0g godt over 100 menn LOL 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå