Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Timeline i november ifjor, fordi da leste jeg overalt at ALLE skulle ha fått det innen 20. desember. Så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne få det med en gang.. Jeg liker det ikke og har fortsatt ikke vendt meg til det..

MEN; nå er det snart 1. april og FORTSATT er det maaange som ikke har timeline design på sin facebook side?! Dette irriterer meg, fordi jeg føler jeg ble "lurt" til å få designet, når jeg egentlig fortsatt kunne hatt det gamle..

Er det sånn at det egentlig er frivillig om man vil ha timeline nå da? Og at vi som var så dumme at vi fikk det tidlig, fordi vi trodde at alle skulle få det tvunget på seg om "et par uker" (som nå er blitt til snart 5 måneder) uansett, nå er stucked med timeline fordi vi ikke kan endre det tilbake? :(

(Eller har jeg gått glipp av noe ny informasjon?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forstått det slik at alle får timeline fra 1.april, og at man har fram til det å forberede seg på.

Gjest Purelove
Skrevet

Hater tidslinjen... virkelig. Får ha den vanlige profilen min til jeg blir tvunget av face å bruke tidslinjen:P

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan skal man egentlig "forberede seg" før timeline da? Greit at man kan untagge gamle bilder og sånt, for bilder ligger jo lett tilgjengelig i "photos of you", men hva med wall posts og statuser? Ville jo tatt dagesvis å skulle bla seg tilbake mange år på wallen?!?

Skrevet

Jeg føler meg litt rar som virkelig digger timeline!! Synes det er mye mer oversiktelig nå, er lettere for meg å slette ting og jeg liker måten du kan leke litt ned designet øverst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...