Gå til innhold

Har vanskelig for å fantasere

Anomym

Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del om alle fantasier de forskjellige har i forbindelse med sex og onanering. Skjønner at de fleste synes den seksuelle opplevelsen blir større og bedre da. Men hvordan klarer man det, det har vel med konsentrasjon og evnen til å visualisere å gjøre?

Orgasme er det bare den siste kjæresten min som har klart å gi meg, eller hvis jeg er alene og bruker en vibrator. Jeg klarer ikke å få orgasme bare ved hjelp av meg selv, og jeg klarer ikke å fantasere for å bli kåt. Jeg er mest opptatt av at det føles deilig og at man når et klimaks. Å få de kroppslige/fysiske nytelsen er det jeg konsentrerer meg om. Er jeg unormal, da?

Hvordan klarer man å tenke seg at man f.eks ligger i en hengekøye på en varm strand, når man egentlig ligger i en seng på et kaldt soverom? Hvordan klarer man å leve seg så inn i fantasiene og ha så enorm nytelse av det?

Jeg trenger virkelig noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har egentlig det samme problemet selv. Jeg abonnerer på Cupido og det gir litt inspirasjon for meg ihvertfall icon_wink.gif

Lykke til

Thee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at kvinner føler lyst på en annen måte. Det som tenner jenter kan like gjerne være handlinger istedetfor bilder.

Pønskeri og lureri er noe mange kvinner finner nytelsefullt. Du har vel sett øynene til ei jente som har fått en litt "lur" ide?

Jeg tror også at en av årsakene til at noen kvinner holder så lenge ut med psykopatmenn er fordi dem tester sin egen psyke. Ingen kjenner seg selv så godt som kona til en dranker har jeg alltid ment. Særlig underkastelse og provoseringer har gitt mange kvinner en sterk orgasme.

Men det er morgen dagens tabuer jeg snakker om nå, det er ikke meningen at dere skal forstå alt heller. Kvinner som tenner på mishandling er noe våre barn vil diskutere, tiden er ikke moden for slikt ennå. Det kan vi lett se av KG's kvinnelige flertallsstyrerett.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke denne tråden "glir ut" i noe helt annet nå, bare fordi en særing som siste taler svarer i hytt og pine bare for å frembringe provokasjon (beklager at jeg ikke liker den typen)

Jeg lurer fremdeles på det samme som jeg spurte om vedr fantasier og få tips om hva jeg kan gjøre i forhold til det.

Hvordan klarer man å tenke seg at man f.eks ligger i en hengekøye på en varm strand, når man egentlig ligger i en seng på et kaldt soverom? Hvordan klarer man å leve seg så inn i fantasiene og ha så enorm nytelse av det? Håper noen flere kan legge et innlegg til tråden...

Synes ikke siste innlegg var så mye til svar akkurat. Men mange takk til anonym over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay....skal bli mer seriøs....*flau*

Jeg hadde en gang en venninne som hadde noe av det samme problemet, men det løste seg da hun satte på musikk.

Musikk levendegjør fantasien sa hun.

Du kunne vel forsøke å sette på noen melodier du liker?

W

1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-24 23:01 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker lyder ganske mye når jeg fantaserer. "Hører" liksom for meg en gutt og hvordan han "snakker" til meg, hva han sier + hører liksom for meg hvordan stemmen hans er når han er kåt, hvordan han puster og liksom "småstønner" og SÆRLIG hvordan han høres ut når han kommer icon_biggrin.gif

Pleier å "lagre" lyder i tankene (fra en reell opplevelse), og ta disse lydene frem når jeg fantaserer.

Tenner meg noe vanvittig!!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle...noe ala det jeg også gjør....

Vel la meg si det på en annen måte... jeg skal være glad for at det kun er meg som hører hva disse usikkelige piker forteller meg i mine tanker....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med å prøve å lese erotiske noveller? Eller kanskje leite fram en penn og skrive litt sjølv? Det er i allefall kjempetennande for meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...