Gå til innhold

har bestemt meg for noe vont, men skal jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym selvfølgelig!!
Skrevet

OK, slik ligger det an....

jeg har bestemt meg for å (ikke le) vokse skrittet og videre bak, :roll: siden det ble så bra resultat på beina.. må jo teste dette her.. :hoho:

men så er spørsmålet, har noen av dere gjort det? vil dere anbefalle det eller fraråde meg å gjøre det? var det j*%¤+% vont??.. begynte vel ikke å blø ?.. eller noe?.. :(

skal gjøre det i kveld,så hadde vert dupert med lit tips og råd...

kan ikke tro jeg skal gjøre dette her eller si det på KG.. menmen, nå er det gjort.. vel sagt ivert fall *ler* :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd, men fy f### så vondt det må være! Jeg grøsser ved tanken faktisk! Selv blør jeg som en gris bare jeg forsøker å vokse leggene, så det kan jo være derfor...

Som du forstår, ville jeg ha forsøkt andre metoder. Vil jo unektelig se litt rart ut også hvis du bare orker å dra av en stripe :lol:

Gjest Fighter
Skrevet
OK, slik begynte vel ikke å blø ?.. eller noe?.. :(

Hvis du tror det kommer til å blø skjønner jeg ikke hvorfor du gjør det. Har ikke erfaring selv, men det er da bedre med litt hår enn vonde sår? Og sår kan det jo komme infeksjoner i?

Gjest anonym selvfølgelig !!
Skrevet

nja, men.... man blør jo ikke når man vokser bikini linjen.. så jeg tenkte kansje det gikk greit om man tar hele "området" :roll:

gunnen til at jeg vil gjøre det er fordi jeg kutter meg så grusomt når jeg bruker høvvel og allerede neste dag kjenner man i stubbene.. lit slitsomt..

Skrevet

Nå tilhører da heller ikke bikinilinjen det mest følsomme området... "Dalstroka innafor" har mye tynnere hud og er langt mer følsomt...

Gjest anonym selvfølgelig !!
Skrevet

nja, men.... man blør jo ikke når man vokser bikini linjen.. så jeg tenkte kansje det gikk greit om man tar hele "området" :roll:

gunnen til at jeg vil gjøre det er fordi jeg kutter meg så grusomt når jeg bruker høvvel og allerede neste dag kjenner man i stubbene.. lit slitsomt..

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg vokser jevnlig (såkalt brazilian wax), men vil ikke anbefale deg å gjøre det selv. Du er avhengig av at huden holdes stramt både når du tar på og river av voksen, og det er vanskelig å få til på seg selv. I tillegg må voksen rives av fort nok og i rett vinkel, ellers risikerer du både blåmerker, nupper og rett og slett at du ikke får med alt. Klarer du virkelig å rive av selv?

Selv får jeg det gjort hos hudpleier og hjelper selv til å holde huden stram og dra til siden. Ser for meg at en må være blekksprut for å klare det selv... :wink:

Skrevet

Vær uansett forsiktig og rengjør godt to ganger om dagen! Min mor jobber som sykepleier på akuttmottak på et sykehus, og har fortalt om en del jenter som kommer inn med stygge infeksjoner nedentil pga. hårfjærning.

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv får jeg det gjort hos hudpleier og hjelper selv til å holde huden stram og dra til siden. Ser for meg at en må være blekksprut for å klare det selv...  :wink:

Har bestemt meg for å bestille time til dette selv. Jeg har også tenkt å ta alt bakover også :wink:

Hvor lenge må jeg "spare" hår før jeg kan ta en slik behandling?

Kan du si omtrent hvor mye du betaler for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...