AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Er ganske ny på dette. Fikk brev fra skatteetaten i dag og der står det.. Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradag også står det et beløp. Jeg skjønner det ikke, betyr det at jeg må betalke tilbake dette beløpet eller får jeg det igjen? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Er ganske ny på dette. Fikk brev fra skatteetaten i dag og der står det.. Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradag også står det et beløp. Jeg skjønner det ikke, betyr det at jeg må betalke tilbake dette beløpet eller får jeg det igjen? Hjelp! Står det ikke "forskuddstrekk" under? Og deretter en linje som inneholder enten "restskatt - å betale" eller "skatt til gode"?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Står det ikke "forskuddstrekk" under? Og deretter en linje som inneholder enten "restskatt - å betale" eller "skatt til gode"? Under dette står det " forskuddstrekk" , under den igjen står det "Foreløpig beregnet skatt til gode". Betyr det at jeg får penger tilbake? Hva står det om man får baksmell?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Under dette står det " forskuddstrekk" , under den igjen står det "Foreløpig beregnet skatt til gode". Betyr det at jeg får penger tilbake? Hva står det om man får baksmell? Hvis jeg får penger tilbake, hva er det riktige beløpet, da? Står tre beløp der.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Under dette står det " forskuddstrekk" , under den igjen står det "Foreløpig beregnet skatt til gode". Betyr det at jeg får penger tilbake? Hva står det om man får baksmell? "skatt til gode" betyr at du får igjen. "resktskatt - å betale" betyr at man får baksmell. Så det er bare å klistre på smilet! :-)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Hvis jeg får penger tilbake, hva er det riktige beløpet, da? Står tre beløp der. Det nederste beløpet får du igjen, det som står på samme linje som "skatt til gode".
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Under dette står det " forskuddstrekk" , under den igjen står det "Foreløpig beregnet skatt til gode". Betyr det at jeg får penger tilbake? Hva står det om man får baksmell? Lese altfor fort, ser nå at det skal stå "restskatt" 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Det nederste beløpet får du igjen, det som står på samme linje som "skatt til gode". TAKK for hjelpen! Er veldig amatør på dette 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 TAKK for hjelpen! Er veldig amatør på dette På norskspråket? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Hjelpe meg. Akkurat hva var det som var så vanskelig å forstå? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #11 Skrevet 29. mars 2012 Hjelpe meg. Akkurat hva var det som var så vanskelig å forstå? Lurer jeg også på. "Til gode" er jo på en måte ganske avslørende 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå