Gå til innhold

Litt gammeldags,"blikk"-etui til pudder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,hvor får man kjøpt et slikt et,noen som vet?

Er i Trondheim :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på et sånt gammelt og fancy et til løspudder? Sånn med puff sånn som de fine damene i store kjolene brukte?

Vet ikke om jeg har noen forslag, men greit å få vite akkurat hva det er du er ute etter :)

Skrevet

Søk etter "powder box", "powder case" eller "compact powder case" på google eller ebay :)

Skrevet

Det er mamma som ønsker seg et etui til å ha pudderet i,det er ikke løspudder ;)

Og treg som jeg er , så rekker jeg ikke å kjøpe det på nett..hun har bursdag i helga :sjenert:

Skrevet

Men... Det vil vel fort bli veldig skranglete og kjipt om det bare er et hvilket-som-helst etui til et pudder av ukjent merke?

AnonymBruker
Skrevet

Nille har brukt å ha slike.

Skrevet (endret)

Det er mamma som ønsker seg et etui til å ha pudderet i,det er ikke løspudder ;)

Og treg som jeg er , så rekker jeg ikke å kjøpe det på nett..hun har bursdag i helga :sjenert:

Bestill på nett, print ut bilde og pakk inn? :)

Endret av Eld
Skrevet

Bestill på nett, print ut bilde og pakk inn? :)

Lurt :D

Tenkte jo å bruke noen kroner på det,så det ble et med god kvalitet ;)

Så da blir det vel ikke fort skranglete vel

Skrevet

Nei altså, jeg skjønner bare ikke hvordan selve pudderet skal sitte fast i boksen (pudder kommer jo i ulike størrelser), men det er mulig jeg bare ikke skjønner konseptet :P

Skrevet

Nei altså, jeg skjønner bare ikke hvordan selve pudderet skal sitte fast i boksen (pudder kommer jo i ulike størrelser), men det er mulig jeg bare ikke skjønner konseptet :P

Du er ikke alene :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke helt konseptet.. noen som vil poste en bildelink eller noe? Ble litt nysgjerrig her :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg lurer også på hvordan dette skal fungere. De fleste pudder kommer jo i medhørende boks og alle har forskjellig form og størrelse.

• 1 måned senere...
Skrevet

Fant du et slikt, TS? :) Jeg er så nysgjerrig på hvilket produkt det er du tenker på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...