Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre positive og negative erfaringer. Hvor lenge var dere sammen, hvor lenge var dere slutt. Hvordan gikk det videre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja det har jeg! Vi var først sammen i 1 å et halvt år, så ble det slutt og vi startet begge opp med nye partnere etter en stund. Etter et år fra hverandre hvor vi ikke hadde pratet i det hele tatt skulle jeg sende en koselig bursdags hilsen til en gammel flamme som jeg klarte og sende til eksen med et uhell.. Etter det ble det en del prating på meld, hvor vi bestemte oss for og møtes å prate ut om ting siden vi bare hadde kuttet kontakten ganske brått. Vi møttes og alle de rose røde følelsene kom tilbake.. Vi bestemte oss vell egentlig ikke for og gjøre det slutt med våre nye partnere men det gikk mot en naturlig slutt når vi så at følelsene ikke var der. Vi ble i lag igjen to år etter at det ble slutt :) I dag er vi samboere og trives godt i lag! Jeg må innrømme at jeg har litt troen på at alle har en som liksom er "the one" og han er min!

• Liker 3
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Var sammen ca 1 år, var slutt i to år, før vi igjen var sammen to år. Jeg fant ut en ting - det var en grunn til at han ble ex første gangen, så han passet best i den kategorien ;) Ergo gikk det til helvete.

Skrevet

Det ble slutt for 2 år siden. Nå er vi sammen igjen. Vi har det bedre sammen nå enn vi hadde for 2 år siden.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vi ble sammen bare noen få mnd etter at jeg ble skilt og var sammen i ett år før det ble slutt. Var ikke det lureste å starte opp så tidlig etter skilsmissen, det skjønte vi begge etterhvert, men vi var hodestups forelsket. Vel, problemene tårnet seg opp, ettersom jeg egentlig ikke var klar for forhold. Så da gikk det som det måtte gå...

Etter noen måneder med sant helvete for oss begge, ble vi enige om å legge alt bak oss og prøve igjen. Det har vært som en helt ny verden! Vi elsker hverandre så høyt og drømmer om å gifte oss. Vet at han er den rette og vet at han synes det samme om meg :)

Skrevet (endret)

Jeg har lekt litt med tanken i mine dystreste stunder der jeg føler at mangelen på nærhet tar fullstendig overhånd, men desto mer jeg prater med henne, desto mer skjønner jeg hvorfor jeg avsluttet greia. : /

Endret av Pene sko...
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ja.. Det endte ikke bra, mye tårer og sinne. Alle problemer vi hadde første gangen dukket jo opp igjen. En ex er en ex av en grunn. Aldri igjen..

Skrevet

Så koselig å lese om de gangene det har gått bra, jeg håper virkelig jeg og eksen finner tilbake til hverandre. Når jeg ser han nå blir jeg nyforelsket igjen og det finnes ikke bedre :rodmer:

Håper vi får det til :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Skal gifte meg med min eks!

Var slutt mellom oss i ca 5 år før vi fant tilbake til hverandre. Vi hadde nesten ingen kontakt disse årene, og hadde begge en annen kjæreste inni mellom der (som vi elsket og skulle være sammen med for alltid) ;) Men det var som å "komme hjem" da vi møttes igjen... :hjerte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det, akkurat, men prøvde å bli sammen med en jeg hadde hatt et av og på-forhold til i to år - det tok bare noen uker før jeg kjente det var helt feil. Rett etter at det ble slutt mellom ekssamboeren min og meg i vinter, tenkte nok begge at vi kanskje kunne finne tilbake til hverandre - men også at det muligens IKKE er noen god løsning. Etter noen måneder er vi sikre begge to på at det ikke er aktuelt, vi har innsett at vi er veldig forskjellige og har rimelig lite kompatible mål for hvordan en skal ha det bra sammen. I tillegg har det vært mye dritt som har skjedd mellom oss i tida vi var sammen, som det er vanskelig å legge helt bak seg - i hvert fall måtte begge endret seg MYE. Noen endringer ønsker begge å gjøre for sin egen del, men jeg tror det heller kommer nye og mer inspirerernde partnere til glede :) Hva som skjer om fem år vet vi riktignok ikke. Men det var aldri et særlig "sikkert" forhold, og da tror jeg ikke det blir det i framtida heller.

Gjest Silje
Skrevet

Jeg har gjort det. Vi var sammen ett år første gangen. Så ble det slutt i 2-3 mnd og vi ble sammen igjen. Da varte det 2 mnd. Det er en grunn til at det ble slutt første gangen! For meg var jeg i tvil og gikk derfor tilbake. Men altså, det er normalt og angre- men man trenger ikke prøve på nytt. Det er når man angrer eller savner en partner man må holde ut. Det er det det betyr å gjøre det slutt! Jeg vil si at har én gjort det slutt, er håpet ute.

Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg gjorde det! vi var sammen i 5 år,bodde sammen i 4 av dem. så ble det en dramatisk slutt,vi såret hverandre og prøvde å fortå men det nyttet ikke. det var uansett den store kjærligheten..men fungerte ikke den gang. jeg fann en ny partner,snill og grei men ikke den store kjerligheten nei. den var over for meg. fikk 3 barn men så oppstår der ting i livet der en reflekterer mer en andre ganger. det ble slutt,jeg orket ikke bo med en mann jeg ikke elsket. vi var sammen i 11 år.

så traff jeg min store kjærlighet igjen etter 15 år og pang..alt var ekte,følte meg komplett og vi kunne snakke ut om det som ble for vanskelig da vi var unge.så etter 7 barn tilsammen har vi funnet kjærligheten og vert sammen i snart 3 år.=)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et ønske om det innerst innerst inne men er ikke noe jeg kan gjøre med:( Var jeg som endte det etter at jeg ble så lei meg og usikker av at en beundrer av han prøvde veldig å splitte oss. De ble sammen litt etter jeg kuttet kontakt og de virker lykkelige nå. Drømmer ofte om at jeg er med en annen og får helt panikk å skriker etter eksen, eller at jeg løper i labyrinter for å finne han. Har vært gjennom brudd før men denne sitter fortsatt i..

Beklager offtopic

Skrevet

ja jeg gjorde det! vi var sammen i 5 år,bodde sammen i 4 av dem. så ble det en dramatisk slutt,vi såret hverandre og prøvde å fortå men det nyttet ikke. det var uansett den store kjærligheten..men fungerte ikke den gang. jeg fann en ny partner,snill og grei men ikke den store kjerligheten nei. den var over for meg. fikk 3 barn men så oppstår der ting i livet der en reflekterer mer en andre ganger. det ble slutt,jeg orket ikke bo med en mann jeg ikke elsket. vi var sammen i 11 år.

så traff jeg min store kjærlighet igjen etter 15 år og pang..alt var ekte,følte meg komplett og vi kunne snakke ut om det som ble for vanskelig da vi var unge.så etter 7 barn tilsammen har vi funnet kjærligheten og vert sammen i snart 3 år.=)

Så utrolig koselig å høre! Når jeg leser alle de gode historiene her får jeg virkelig håp om at vi skal klare å få det til igjen :yvonne::rodmer:

Skrevet

Ja, vi var sammen i to år før han dumpa meg ganske plutselig på en SMS. Jeg var jo HODESTUPS forelsket i fyren og hadde på død og liv ikke lyst å miste han. Så når han kom krypende tilbake en måned senere tok jeg han selvføøølgelig tilbake, dom som jeg var. Gikk rundt et år før jeg virkelig innså at han passa best som en ex.

Håper det ordner seg for dere! :)

Skrevet

Ønsker å høre positive og negative erfaringer. Hvor lenge var dere sammen, hvor lenge var dere slutt. Hvordan gikk det videre?

ja tre ganger over en periode på 10 år,

men det har vært beinhard jobbing, og jeg tror ikke det er noe som passer for alle.

vi har det veldig bra i dag og har to flotte barn sammen.

trikset er kommunikasjon, og definere hva som er viktig for oss, akseptere hverandres ulikheter, psykolog, svelge stolthet og ikke minst, bunnen må være der limet i forholdet, kjernen, den må aldri ha blitt borte. puh men jeg angrer aldri på at jeg tok han tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Men jeg håper jeg får den erfaringen..

Elsker ennå eksen, og vet at han er "the one". Bare så trist at han ikke skjønner det selv ennå.. :tristbla:

• 1 år senere...
Skrevet

Vet dette er en gammel tråd

Men jeg skulle gitt min vestre arm for en ny mulighet med min ex som er mitt livs store kjærlighet

Så til alle dere som har funnet tilbake

Hvordan startet det , og hvordan gikk dere fram ?

Anonymous poster hash: 88d48...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...