AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Finnes det noen kvinner som faktisk ser ok ut uten sminke? Vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt og blitt kjent med det som ser ut som pene jenter, kun for å bli skremt første gang jeg ser de uten sminke. Hvorfor er det slik? Tar ikke jenter vare på seg selv, men heller dekker sitt forfallende ytre i sminke? 1
Tabris Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Overhodet ikke, svært mange kvinner er pene uten sminke. Det er vel heller slik at hvis man går med mye sminke og får et litt dukkeaktig utseende, så er det et stort sprang fra hvordan man ser ut med og uten sminke. Det betyr bare at man har kommet så langt fra det som er naturlig at man anser kun det falske og dukkeaktige som pent og vakkert. Noe jeg synes er svært trist. 14
jie-jie Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Er det huden du tenker på? Kviser og rødhet? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Er det huden du tenker på? Kviser og rødhet? kviser, rødhet og et generelt "slitent/trøtt" utseende. rynker har de også. selv jenter i tidlig 20-årsalder...
Envy Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 En av grunnene til at jeg stort sett ikke bruker sminke. Slipper folk å bli overrasket for å se meg uten :gjeiper: Men de som trenger et lass sminke for se ok ut, hadde kanskje hatt mer bruk for noen gode hudprodukter. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Jeg blir litt forskrekket av folk jeg aldri har sett uten briller, tar av seg brillene. Det er nogenlunde det samme. 12
Meridian Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Finnes det noen kvinner som faktisk ser ok ut uten sminke? Vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt og blitt kjent med det som ser ut som pene jenter, kun for å bli skremt første gang jeg ser de uten sminke. Hvorfor er det slik? Tar ikke jenter vare på seg selv, men heller dekker sitt forfallende ytre i sminke? Jeg sminker meg aldri, for jeg vil at folk skal se meg som jeg er. Bruker ikke mascara engang, men nå er jeg jo "velsignet" med mørkere øyenbryn og øyenvipper enn hårfarge Jeg tar jo vare på meg selv gjennom søvn, kosthold og mosjon. Det er de tre viktigste tingene for en sunn og fin kropp. Og VANN!!! Endret 28. mars 2012 av Bølle
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Ja, helt klart. Flere av mine venninner bruker ingen sminke til vanlig, og de ser da flotte ut de.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Jeg sminker meg aldri, for jeg vil at folk skal se meg som jeg er. Bruker ikke mascara engang, men nå er jeg jo "velsignet" med mørkere øyenbryn og øyenvipper enn hårfarge Folk sier at jeg er søt og pen, og jeg tar jo vare på meg selv gjennom søvn, kosthold og mosjon. Det er de tre viktigste tingene for en sunn og fin kropp. Jeg er skeptisk inntil det motsatte er bevist. Har møtt kanskje 2-3 jenter som også har sett bra uten sminke.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Ja, helt klart. Flere av mine venninner bruker ingen sminke til vanlig, og de ser da flotte ut de. Dette er jo bare tull. Det er et kjent fenomen at jenter kaller selv de styggeste av sine venninner for flotte/søte/pene. 4
Meridian Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er skeptisk inntil det motsatte er bevist. Har møtt kanskje 2-3 jenter som også har sett bra uten sminke. Hehe! Men hva legger du i setningen "å se bra ut"?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Hehe! Men hva legger du i setningen "å se bra ut"? ts her. At de er pene. Hva annet skal det bety?
Sweet77 Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 Finnes det noen kvinner som faktisk ser ok ut uten sminke? Vet ikke hvor mange ganger jeg har møtt og blitt kjent med det som ser ut som pene jenter, kun for å bli skremt første gang jeg ser de uten sminke. Hvorfor er det slik? Tar ikke jenter vare på seg selv, men heller dekker sitt forfallende ytre i sminke? Tror du nettopp besvarte spørsmålet ditt selv her. Kanskje dere skulle begynne å sette pris på naturlig skjønnhet istenfor å stille dumme spørsmål og oppføre dere som vettaskremte haner? 4
Calypso Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Finner det irriterende at hunnkjønn må ha på seg sminke for å bli ansett som pene mens hannkjønn kan gå rundt og se så fæle ut som de bare vil... betyr det forresten at alle de "stygge" mennene burde begynne å bruke sminke? 7
pinar Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Syns jeg ser passelig pen ut uten sminke, men med sminke kan jeg jo dekke over eller fremheve ting.
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Jeg føler meg helt ok uten sminke jeg, men noe sier meg at TS ville vært uenig :gjeiper: Uansett så ser jeg veninne mine uten sminke støtt og stadig, pene jenter likevel 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Jeg synes nesten jeg er penere uten sminke enn med. Ikke fordi jeg ikke klarer å sminke meg pent, men fordi jeg føler at jeg ser sunnere ut uten sminke. :gjeiper: En jeg gikk på ungdomsskole med ble sammen med ei jente. Hun brukte tydeligvis en del sminke og han gjorde det slutt etter å ha sett henne uten sminke én gang. "Fy faen så grell hu er uten sminke" ..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Finner det irriterende at hunnkjønn må ha på seg sminke for å bli ansett som pene mens hannkjønn kan gå rundt og se så fæle ut som de bare vil... betyr det forresten at alle de "stygge" mennene burde begynne å bruke sminke? Nei, det betyr at dere skal slutte å bruke sminke, slik at vi vet hvordan dere egentlig ser ut. Det er veldig vanskelig å vurdere kvalitet når dere har tatt på et tykt lag med sminke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Jeg ser mye penere ut med sminke enn uten (dette sier kjæresten min også), men det kommer nok av at jeg har lyse øyenvipper, og ser sliten og trøtt ut uten maskara. Men bruker ikke annet enn maskara til vanlig, så ser sånn sett naturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #20 Skrevet 28. mars 2012 En jeg gikk på ungdomsskole med ble sammen med ei jente. Hun brukte tydeligvis en del sminke og han gjorde det slutt etter å ha sett henne uten sminke én gang. "Fy faen så grell hu er uten sminke" .. Det sier mer om gutten enn om jenta... 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå