Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i dårlig humør om dagen!

Jeg føler meg slem og ondskapsfull, og har bare lyst til å være drittsekk mot alle! :evil:

Ingenting er bra nok, og nåde den som sier et skjevt ord til meg.....

Jeg er barnslig kverulerende og totalt håpløs å være sammen med.

Stakkars mannen min... :cry:

Han skal få en god klem når dette er over!

Hvorfor har vi kvinnfolk sånne dager? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man ikke kan gå rundt og være blid og fornøyd hele tiden. :D

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, Barbie!

Det er ikke så mye å gjøre, annet enn å prøøøøve å ikke ta alt i verste mening, prøøøøøve å tenke seg om før man snakker etc...

Og så pleier jeg å gi beskjed til mine nærmeste omgivelser (mann, kolleger...) om hvilken forfatning jeg er i, slik at de er forberedt og slipper å tro at det er dem det er noe galt med... :ler:

Men likevel; det er lov å prøøøøve å oppføre seg litt for det.

Slettes ikke alltid jeg greier det heller, men jeg prøøøøver i alle fall så godt jeg kan... :roll:

Håper det går fort over da, Barbie!

I mellomtiden får du en trøsteklem: :klem:

Skrevet

Takk for klemmen, Væren.

Den varmet. :wink:

Gjest Adessón
Skrevet

Tror nok menn også har sine grinete dager. Tro meg. Har sett det selv.

Ellers er det naturlig at man svinger i humøret. Innenfor visse grenser er det normalt.

Så Barbie, jeg tror du skal la deg få lov til å være grinete en stund til. Uten dårlig samvittighet.

Når jeg har det slik tar jeg det ut med å gneldre skikkelig i en passordbeskyttet dagbok jeg har på pc'en. Der skriver jeg om alt jeg ikke kan si til folk. :lol: Det tar knekken på gneldringen.

Det hjelper faktisk overraskende mye.

Håper det går bedre etterhvert. :klem:

Skrevet

Legg deg på sofaen under ett pledd og se en film. Ikke gå rundt og glefs til alt og alle, hold deg for deg selv til humøret er bedre.

Skrevet
Takk for klemmen, Væren.

Den varmet. :wink:

Klart du måtte få en klem på en sånn dag! :wink:

Jeg har en kakeboks med denne teksten trykket på lokket: "Alle er dumme når jeg er sur!"

Den er ganske dekkende for den følelsen man har inni seg på sånne dager!

Og til din kjære får du prøve å forklare følgende: "Elsk meg mest når jeg fortjener det minst. For da trenger jeg det mest!" Mannen min prøver å forklare meg at det slettes ikke er lett å være snill og omsorgsfull, prøve å overhøre mine glefsete kommentarer og ta seg sammen for å klemme en bitchy værdame. Etter sigende føles det iblant som å omfavne en rull med piggtråd. Det kan jeg faktisk forstå. Men ofte hjelper det faktisk å bli holdt litt rundt!

Nok en klem fra meg! :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...