Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør din arbeidsplass super, hva jobber du med og hvorfor gleder du deg til å stå opp om morgningen? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier.

Jeg er veldig glad i å føle at jeg er nyttig og gjør en liten forskjell, og det føler jeg at jeg gjør i jobben min. Pasientene er stort sett bare hyggelige, takknemlige og forståelsesfulle. I tillegg er det givende og utfordrende.

Jeg løper hele dagen, har omtrent ikke tid til å gå på do engang. Lunsjen spises i full fart og jeg kjemper hardt for å bli ferdig i tide med papirarbeidet. Men for pasientene mine så er det verdt det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber med data...

Det er ganske gøy fordi jeg får jobbe med hobbyen min, så jeg lærer noe hele tiden. Også er det er felt hvor man enda kan jobbe seg opp uten noe særlig med utdanning;)

AnonymBruker
Skrevet

Barnevernspedagog her.

Gode kollegaer, faglig utvikling, personlig utvikling, humor og det å ha en av verdens viktigste yrker, gjør at jeg gleder meg til å dra på jobb. :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jobber med prosjektarbeid :)

Skrevet

Jobber som aerobic-og spinninginstruktør (deltidsjobb)

Elsker jobben min fordi jeg har verdens beste medlemmer, som er engasjerte og positive. I tillegg har vi et herlig arbeidsmiljø, og får jobbe med noe jeg virkelig brenner for.

Skrevet

Jobber som leder i et stort konsulentselskap, har jurist- og øk/adm bakgrunn. Har gjort noen raske og strategiske jobbytter, og klatret raskt.

Elsker jobben min. Hver dag er det noe nytt, jeg jobber med mange spennende mennesker og med utfordrende oppgaver. Jeg har en stor fleksibilitet og frihet til å bruke tiden på det jeg brenner for, og liker både det å gjøre klientene fornøyd med å levere gode rapporter og ideer, og det å tjene gode penger for selskapet mitt. Bransjen er tøff, men jeg har alltid likt å gå i front, kaste meg ut i det, og får et rush av å tørre noe jeg i utgangspunktet var livredd for å gjøre.

Skrevet

Rørlegger!

Jeg har fantastiske kollegaer. Mennesker som gjør hverdagen enklere. Som rørlegger er arbeidsoppgavene varierende og utfordrene. Man må være praktisk anlagt og se løsingene. Det er en fantastisk jobb for meg som liker å bevege meg og jobbe variert. Det er en god følelse å se resultate på slutten og stå der å være fornøyd :) De jeg jobber med veileder og kommer gjerne med erfaringer og tips. Mannfolka på byggeplassen tar veldig godt vare på meg som kvinne og inkluderer meg. Det kan være pirkete jobber og alt handler ikke om å grave i avløpa og tømme sluk.

Pga et stk sjef fra helvette, skal jeg ikke tilbake til bedrifte når jeg er friskemeldt av legen.

Håper da å finne en bedrift med like godt arbeidsmiljø og jobber.

Skrevet

Fotograf er mitt yrke, og spesialiserer meg innen bryllup, musikk og dokumentar. Det er en jobb som man sannsynligvis ikke blir rik av, men man får være med på folks lykkeligste dag, det er masse utfordringer, kreativt og jeg er min egen sjef.

• Liker 1
Skrevet

Barnehage.

Det å møte 21 fjes som lyser opp i det de ser deg, gjør dagen for meg. Selvsagt er det stressende, utfordrende og dårlig betalt. MEN jeg får betalt for å kose meg med ungene ute i sola hele dagen på gode dager også. :)

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Jobber i dyrebutikk. Har fantastiske kolleger, gode faste og nye kunder og alltid noe å gjøre. Jeg elsker å informere en ny hundeeier alt h*n trenger å vite, jeg elsker å sette sammen kombinasjoner av fisk i et akvarium på 500liter, elsker når det er et helvettes rush og jeg holder på å miste hodet fordi vi er 3 ansatte og 10 kunder og jeg elsker å småprate med kunder om alt mulig fjas.

Hele kombinasjonen gjør jobben min herlig. Miljøet på jobbet har mye å si, hadde aldri trives som jeg gjør om sjefen var dritt eller hvis det var lite å gjøre. Jeg må gjøre noe hele tiden, og det får jeg helt klart gjort på jobben min. Jeg får også utfoldet meg selv, jeg har nye utfordringer daglig og jeg lærer noe nytt hver dag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...