Gjest Eline4 Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Ja, jeg er bare nysgjerrig. Men valpen min på 9 uker, hikker noe fryktelig! Han hikker ihvertfall 3 ganger om dagen tror jeg. Og jeg lurer på om det er noe spesielt dette kan komme av?
Sugerøret Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 hehe normalt. Mine har hikket mye i den alderen.Det går over Usikker om det kommer av sluking av luft eller mat som presser på mellomgulvet,mens langvarig hikke kan i enkelte tilfeller komme av orm.
Gjest Eline4 Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 hehe normalt. Mine har hikket mye i den alderen.Det går over Usikker om det kommer av sluking av luft eller mat som presser på mellomgulvet,mens langvarig hikke kan i enkelte tilfeller komme av orm. Å, så godt å høre! Tror kanskje i dette tilfellet at han sluker litt vel mye luft.. Men det går vel over, da
mysticmoo Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Veldig normalt med valper De hikker mye og ofte. Avtar med alderen, mine hikker aldri lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå