¤Tiili¤ Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 Da er brudekjolen min kommet i hus, og jeg lurere på om noen av dere kan finne en link til den, det er noen som imponerer meg stort i brudekjoleleting! :o Det som står på lappen er kun Fancylanada kjole nr.970.....sikkert ikke mye og gå etter,men krysser fingre og tærne mine på at noen kan finne den! :D
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #2 Skrevet 17. januar 2004 Fant den ikke på kvasir eller google, vet du hva annet det kan hete? Annet merkenavn til vanlig eller navn på designer?
¤Tiili¤ Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2004 På kjolen står det Bridalane International.......
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #5 Skrevet 17. januar 2004 På Bridalane's hjemmeside er det kjoler fra 600 og oppopver, de siste to eller tre sidene på wedding gowns er det litt på 500 siffer og 400 siffer
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #6 Skrevet 17. januar 2004 Det er den siden jeg tittet på Verene, du var raskere enn meg til å legge ut adressa da
¤Tiili¤ Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2004 Dæven, dere ass! :o Hehe...den var ikke der, men den ligner noe på denne: http://www.bridalane.com/636.htm Mønsteret er litt annerledes, og overdelen er litt annerledes, og det er ikke sjal. Slepet på min kjole er ganske langt og, ser ikke akkurat hvor langt det er på bildet, og kjolen min er ivory!Kjempefornøyd! :D Tusen takk for hjelpen! :D
Gjest Tabby Skrevet 18. januar 2004 #8 Skrevet 18. januar 2004 Bare hyggelig å kunne hjelpe. :D Kjolen var fin også. Du får ta bilde av kjolen på deg (kan jo kutte hodet om du vil være anonym da vet du... Og så legge inn bildet i forumet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå